Mitä pitäisi ajatella naisesta, joka kimpassa ruokaa tilatessa ottaa rullakebabin TUPLAlihalla?
Ihan niin kuin siinä tavallisen kokoisessa ei jo olisi tarpeeksi kaloreita. Onko hänellä terve suhde ruokaan? Lihooko hän tulevaisuudessa noiden ruokatapojensa takia muodottomaksi? Melko normaalin kokoinen on ainakin tällä hetkellä, ehkä ihan pikkuisen ylipainon puolella.
Kommentit (26)
Aloittajan kannattaa käydä juttelemassa vaikka psykiatrin kanssa omasta mielentilastaan ja kaloripakkomielteestään.
No hän on varmaan käynyt kyseissä paikassa aikaisemmin ja tietää että lihan määrä annoksessa on mitätön, hah! :)
Ap, siinä kebabissa on aika lailla muuta lihottavampaakin kuin se liha. Ja ei, en tarkoita leipää tai salaattia. Vaan kastikkeita.
Öö, mikä oli eka mieleesi putkahtanunut ajatus ko tilanteessa? Varmaan sitten se.
Se haluaa lisää proteiinia ja kasvattaa lihasta.
Hänellä on nälkä ja hän pitää kebabista.
Tykkää paksummasta liharullasta, Ap:n on hyvä unohtaa tämä nainen.
Hänellä on TUPLAnälkä?
Kumma miten jotkut häiriintyy toisten syömisistä....
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ketjua, etteikö av-mammoilla menisi kikkelijutuiksi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli maistuu aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli maistuu aina!
Paitsi että haluttomuus on yleisempää naisilla kuin karvat koirilla.
Onko hän teillä kylässä ja näkee nälkää?
Vai söitkö hänen vanukkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli maistuu aina!
Paitsi että haluttomuus on yleisempää naisilla kuin karvat koirilla.
Tämä valitettavasti.. vaimolla aina joku ongelma tai ei jaksa. Tilasin sitten tekopillun, tekoperseen ja tekosuun, nyt ei tarvitse olla vaimon mielentilan armoilla.
Söikö hän koko rullakebabin yhdellä kertaa? :D Ei juma mikä ahmatti....
Oikeesti, mikä hitto teitä miehiä vaivaa. Minä syön ainakin mitä huvittaa, enkä kysy siihen keneltäkään lupaa. Syön vaikka hevosen jos mun tekee mieli, enkä mieti miehiä et pitäskö vetää vaan salaattii ettei naiseus mee ja kilot rupee kilahteleen. Mulle riitti jo yksi vahtija mies elämässäni. Kukaan mies ei enää ikinä puutu mun syömisiini. Vapaa maailma. Ja en ole läski. Toivoisin että maailma vois vielä joskus vapautua ja miesten aivot evoluution tuloksena muuttua. Olen kasvissyöjä omasta tahdosta ja siitäkään en suostu yhenkään ukon mussutusta kuunteleen.
Tuskinpa kukaan rullakebabia tilatessaan ekana aattelee kaloreiden määrää....