Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V#tuttaa kun koira seuraa kokoajan!

Vierailija
06.11.2017 |

Kuulemma kertoo siitä, kun on niin kiintynyt omistajaan? Mua vaan ottaa niin pattiin tuo jatkuva seuraaminen! :( Se on kokoajan sitten tielläkin kun seuraa joka paikkaan.

Koira on 70kg että ei mikään pienikään!

Menen vessaan, niin se on sitten siinä vessan oven takana makaamassa, etten pääse pois vaan pitää aina koittaa käskeä että pois siitä nyt.

Sitten se lähtee pois ja mä olen lähdössä käymään vaikka hakemassa postin (ok-talo). Sitten se pyörii siinä edessä kokoajan tai menee välioven/ulko-oven eteen makaamaan ja taas se on tiellä! Sitten se oottaa että tuun ja makaa TAAS siinä oven edessä.

Oon monesti meinannu kompastuaki koko koiraan kun se on edessä AINA!

Menen sohvalle ja aukaisen telkkarin. Koira seisoo häntä heiluen siinä telkkarin edessä, etten näe koko telkkaria! Pyydän sitä menemään maate ja se maate meneminenkin on näköjään niin vaikiaa! Sitten kun se vihdoin menee maate, niin se tapittaa mua melkein kokoajan.

Heti jos vähänkään nousen sohvalta, se nousee heti itekin. Kun siivoan asuntoa, se häslää ympärillä jatkuvasti. Nykyään laitan sen kodinhoitohuoneeseen/pesuhuoneeseen/jonnekin että saan rauhassa siivota.

Kun laitan sen ulos tarpeilleen, niin se ei osaa kauaa olla ulkonakaan yksin kun se vinkuu sisälle takas että pääsee seuraamaan mua. Meillä on tuon lisäksi 3 muuta koiraa ja ei auta vaikka koirakaverit ois pihalla sen kanssa, aina se haluaa sisälle ja olla siellä missä minäkin.

Sen koko elämä on yhtä seuraamista! Kauhean rasittavaa, en vaan mahda sille mitään :(

Joo olen taas palstan mielestä maailman paskin koiranomistaja, koska ainahan lemmikistä pitäs vaan tykätä ja rakastaa täysillä 110% mutta enemmän tuo koira tuntuu riesalta kuin ihanalta :(

Seuraavaksi otan kyllä kissan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa toinen juuri tuollainen. Vessaankaan ei saa rauhassa mennä ja kokoajan jaloissa pyörimässä.Kun istuu, änkee syliin.Toinen taas ei ollenkaan.

Vierailija
2/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma :d olen monta kertaa kompastunut koiraan. Kun olen kylvyssä koira istuu kokoajan kylpyammeen vieressä ja tuijottaa, jos oven laittaa kiinni niin ulisee. Onneks sentään siivotessa lähtee pois jaloista kun pelkää siivousvälineitä :D

tälläinen "pelottava" iso koira täällä kun on kun mikäkin mamman tyttö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraavaksi ostat itsellesi pehmolelun.

Vierailija
4/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollasia ne monet koirat on. ei osaa omilla aivoillaan ajatella vaan seuraavat ihmistä niinku joku robotti.

Vierailija
5/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nykyinen koira on tuollainen seuraaja. Ihan joka paikkaan tunkee itsensä ja jää suoraan sanottuna välillä jalkoihin. Ei ole vielä 1 v , että voihan se siitä vaikka muuttuakin. Kyllähän se välillä rassaa, mutta yleensä ei. Aikaisemmat koirat eivät ole olleet yhtä kovia seuraamaan.

Vierailija
6/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä rotuinen koira tai mitä rotuja koirassa on?

Vierailija
7/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon tottuu. Itselläni oli ennen terrierejä, ja ne olivat hyvin itsenäisiä. Ei niitä juuri kotona edes nähnyt paitsi jos avasi jääkaapin tai ulko-oven, sitten territ ilmestyivät sängyn alta ja sohvan takaa makoilemasta. 

Nyt minulla on paimenkoira, ja se tykkää seurata minua ylimääräisenä varjonani. Alkuun se tosiaan tuntui vähän painostavalta, mutta olen siihen jo tottunut. Vessassa koira istuu siinä edessäni kun olen asioilla, ja muutenkin seuraa minua joka paikkaan. Se on oikeastaan aika sympaattista.

Vierailija
8/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa toinen juuri tuollainen. Vessaankaan ei saa rauhassa mennä ja kokoajan jaloissa pyörimässä.Kun istuu, änkee syliin.Toinen taas ei ollenkaan.

Meilläkin tulisi mut meillä ihmiset määrää meiningin. Vessassa on ovi minkä sulkee perässään. Ei tulis mieleen muutenkaan asioida vessassa ovi auki.

Vierailija
9/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan koirani usko, että wc-pönttö ei niele minua sisuksiinsa vaan haluaa varmistaa, että olen turvassa. Ja voi sitä suihkussa käyntiä alkuun :D Hieman häiritsevää kun koira tapittaa koko ajan :p

Ja todellakin se käveleminen kun kun on 2 jalan sijasta 6 jalkaa ja häntä, on siinä ihmisenä kasvaneella opettelemista!

Vierailija
10/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen koira. Jos istun sohvalla ja liikahdan hiukankin, koira nousee ja tuijottaa kuin kysyen, että mihinkäs me mamma mennään. Sen verran se on kuitenkin oppinut, että kun sanon, että mamma menee vain vessaan, niin rentoutuu. Tietää, että mitään erikoista ei ole tiedossa.  Kaikessa haluaa kuitenkin olla mukana, asunnon siivoamisesta vaatteiden silitykseen ja kauppakassien tyhjentämiseen. Koira varmaan kuvittelee olevansa hyvä lauman jäsen osallistuessaan lauman yhteisiin töihin ja tehdessään niissä parhaansa. Niinpä en jaksa ärsyyntyä siitä, kun se kuitenkin luulee osallistuessaan olevansa hirveästi hyödyksi.

Vierailija
11/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on bernhardinkoira. Mä ihastuin aikoinaan tähän rotuun, kun hyvällä ystävälläni oli tälläinen. Mutta ei se hänen koiransa mikään kauhea seuraaja muistaakseni ollut. En kauhean usein ystävällä käynyt kylässä, koska välimatkaa oli, mutta sen vertaa mitä sitä koiraa näin, niin ajattelin, että haluan joskus itsellekin tälläisen!

No nyt sellainen on ja toivon että kumpa en oliskaan koskaan hommannut tämän rotuista, ei millään pahalla.. :D 

Siis toki koirasta välitetään ja sitä hoidetaan hyvin mutta välillä musta tuntuu että tekis mieli vaan takoa omaa päätä seinää kun hermostuttaa sen seuraaminen! AArrghhh !! 

Suihkuunkin kun menen, unohdan joskus oven laittaa kii ja koirahan taas heti makaa siinä oven edessä ja tuijottaa mua. Kun laitan oven kii ja tulen suihkusta, siinähän se oven edessä vaan makaa. 

AP

Vierailija
12/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neljä koiraa... * ällötysväristyksiä*

Jestas, jotkut jaksaa.

Vierailija
13/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on bernhardinkoira. Mä ihastuin aikoinaan tähän rotuun, kun hyvällä ystävälläni oli tälläinen. Mutta ei se hänen koiransa mikään kauhea seuraaja muistaakseni ollut. En kauhean usein ystävällä käynyt kylässä, koska välimatkaa oli, mutta sen vertaa mitä sitä koiraa näin, niin ajattelin, että haluan joskus itsellekin tälläisen!

No nyt sellainen on ja toivon että kumpa en oliskaan koskaan hommannut tämän rotuista, ei millään pahalla.. :D 

Siis toki koirasta välitetään ja sitä hoidetaan hyvin mutta välillä musta tuntuu että tekis mieli vaan takoa omaa päätä seinää kun hermostuttaa sen seuraaminen! AArrghhh !! 

Suihkuunkin kun menen, unohdan joskus oven laittaa kii ja koirahan taas heti makaa siinä oven edessä ja tuijottaa mua. Kun laitan oven kii ja tulen suihkusta, siinähän se oven edessä vaan makaa. 

AP

Sehän on vaan messissä. Ajattele koiran kannalta asiaa. Se on laumaeläin ja laumassa asiat tehdään yhdessä. Se tekee parhaansa.

Vierailija
14/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoikaa niitä koirianne.

Vierailija
16/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikille vaan ja ota pari hamsteria tilalle.

Vierailija
17/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua yhtään haittaa, että pieni koirani seuraa minua joka paikkaan. Seuraa kylppäriin, erityisesti keittiöön ja loikoilee vierelläni sohvalla. Tietysti nukkuu sängyn vierellä makuuhuoneessa. Lenkillä pidän sitä aina irti, kun seuraa vierelläni.  

Vierailija
18/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktivoikaa niitä koirianne.

Niin juuri! Koiralla on ylimääräistä energiaa joka pitää saada ulos. Aivotyötä, virikkeitä, erilaisia vaihtelevia ympäristöjä... Töitä isolle työkoiralle! Sitten ei jaksa tuijottaa 24/7.

Vierailija
19/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä ei vaan ansaitse koiraa.

Vierailija
20/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa laumanvartijakoiraa jos ei kestä vartiointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän