Siis mitä, pitääkö toimeentulotukea saadakseen luopua henkivakuutuksesta?
En ymmärrä. Eihän ne rahat minulle kuule vaan omaisille. Ja jos otan henkivakuutusrahat pois, niin samalla menee tapaturmavakuutuskin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa myyvät omaisuuttaan saadakseen rahaa elämiseen. Ajatella! Voiko tuo olla todellistakaan. Joten ap panee sen perintöpiirongin myyntiin ja käy ruokakaupassa. :)
Kuulin, että Vuosaaressa joku olisi joutunut tekemään noin. Vai oliko se Kulosaaressa. No idässä kuitenkin. Luulin, että kyse oli urbaanilegendasta. Ihan hirvee kauhutarina joka tapauksessa. Jos mun nettovarallisuuteni alkaisi PIENENTYÄ niin varmaan kuolisin.
Mä kuulin sellaisen kauhutarinan, että nainen joutui myymään useamman kymppitonnin arvoisen muumimukikokoelmansa saadakseen rahaa ruokaan. Kauheeta.
Pitänee olla hieman tyhmä jos kertoo omaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa myyvät omaisuuttaan saadakseen rahaa elämiseen. Ajatella! Voiko tuo olla todellistakaan. Joten ap panee sen perintöpiirongin myyntiin ja käy ruokakaupassa. :)
Tässä on vaan se pikku ongelma, että joutuisin luultavasti maksamaan että joku huolisi tuon lastulevyisen tv-tason ja muut perintöhuonekaluni.
En ole koskaan ajatellut noita henkivakuutusrahoja ns. omina rahoinani taikäyttövarallisuutena, joten siksi tämä tuli yllätyksenä. Ja nyt voitte jatkaa vittuiluanne ihan vapaasti, jätän omalta osaltani ketjun tähän.
ap, viimeisen kerran
Tervetuloa todellisuuteen jossa varallisuuttaan täytyy käyttää elämiseensä, vaikka sitä ei olisi aikaisemmin tullut ajatelleeksikaan.
Kela kohtelee kuitenkin ihmistä paljon ystävällisemmin kun esim. pankit. Toimeentulotuen saamisen edellytyksenä ei yleensä ole oman asunnon myynti, mutt ajos se on vaikka yrittäjän velkojen panttina, se menee kyllä vasaran alle.
Arvoisa yhteiskunta. Olette kakkapeppuja kun ette anna mulle olemassaolevan varallisuuteni jatkoksi toimeentulopääomaa, vaikka minulle on lapsuudestani saakka opetettu, että olen sellainen ihminen, jonka pitäisi saada ilmaista rahaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että Vuosaaressa joku olisi joutunut tekemään noin. Vai oliko se Kulosaaressa. No idässä kuitenkin. Luulin, että kyse oli urbaanilegendasta. Ihan hirvee kauhutarina joka tapauksessa. Jos mun nettovarallisuuteni alkaisi PIENENTYÄ niin varmaan kuolisin.
Mä kuulin sellaisen kauhutarinan, että nainen joutui myymään useamman kymppitonnin arvoisen muumimukikokoelmansa saadakseen rahaa ruokaan. Kauheeta.
Jos jättää kertomatta syyllistyy petokseen, vähintään huijaukseen. Ne isoisoisoäidin perintöjalokivennäiset on vaan valitettavasti myytävä ja käydä ruokakaupassa.
Minä en edes tajua ap:n aloitusta. Mulla on henkivakuutus. Mutta ei sieltä mitään rahoja saa ennen kuin kuolee. Ap ilmeisesti on hengissä ja puhuu jostain, mistä tällaisella tavallisella köyhällä kuolevaisella ei ole edes tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jättää kertomatta syyllistyy petokseen, vähintään huijaukseen. Ne isoisoisoäidin perintöjalokivennäiset (+sadat nykyään miljoonien eurojen taulut jne) on vaan valitettavasti myytävä ja käydä ruokakaupassa.
Tositarina.
Mielummin lopetan lämmittäsen ja kuolen nälkään. Samoin työnteko ei ole sopivaa aatelisneidille.
Lopulta sentään löytyi ratkaisu: Shell perusti aseman aatelisneitojen tontille josta tuli vuokraa. Se kävi päinsä koska Shell oli sentään sukulaisyritys (serkkujen serkut hollannin kuningashuonetta) :p
Voihan sinne mennä ja saada itkupotkuraivarit lattialla jos päätös on kielteinen sekä soittaa vaikka iltapäivälehteen kurjasta kohtelusta.
Ilmeisesti varmaan vaan parasta aina ostaa jotain risuvaatteota, kusta niiden päälle. Kaataa viinaa ja oluttakinpäälle. Juoda itse viinaa. Polta perkeleesti ruhoa pienessä tilassa missä vaatteetkin että haisevat kannabikselle.
Sitten vasta te-keskukseen ilmoittamaan työttömyyttä.
Joo ollu parin vuoden putki päälle, joo oon yrttäny. JEESUS auttaa. Mutta olen heikko, yritin kyllä. Viimeinen tauko oli 4kk sitten kesti 2 päivää.
Rahaa tulee eivätkä pyydä puheille uudestaan.