Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen logiikka kehuihin:

Vierailija
06.11.2017 |

Riittää että kerran kehuu kauniiksi, kuumaksi yms, koska sitten se on sanottu ja "kehu pysyy voimassa" :D itse annan ja tykkäisin saada kehuja useamminkin, mutta miehen logiikalla kerta riittää ja se on voimassa kunnes toisin sanotaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan sitten kun et enää täytä sitä määritelmää.

Vierailija
2/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kun näkee ja kuulee paljon siihen turtuu, eikä sitä enää huomaa. Jatkuva kehuminen kuulosta jotenkin teennäiseltä. Ihan kuin kehuja yrittäisi vakuuttaa itselleen toisen olevan hyvä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissia pitää kastella usein ettei se lakastu.

Vierailija
4/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän tuosta miehen logiikasta. Ei tarvitse tehdä mitään ylianalyysejä ja langeta kompakysymyksiin naisen kipuillessaan omaa epävarmuuttaan. Jota naiset tekevät ihan tyttökaveireillekin kerjätessään kehuja.

Vierailija
5/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän enemmän tuosta miehen logiikasta. Ei tarvitse tehdä mitään ylianalyysejä ja langeta kompakysymyksiin naisen kipuillessaan omaa epävarmuuttaan. Jota naiset tekevät ihan tyttökaveireillekin kerjätessään kehuja.

Kyl mä ja mun kumppani kehutaa toisia iha päivittäin eikä kyse kummallakaan osapuolella ole epävarmuudesta 😅

Vierailija
6/8 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kun näkee ja kuulee paljon siihen turtuu, eikä sitä enää huomaa. Jatkuva kehuminen kuulosta jotenkin teennäiseltä. Ihan kuin kehuja yrittäisi vakuuttaa itselleen toisen olevan hyvä tyyppi.

Mun mielestä kehut eivät kuulosta teeskentelyltä, ellei sit lepertele tuhansilla superlatiiveilla.

Vierailija
7/8 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kehut eivät kuulosta teeskentelyltä, ellei sit lepertele tuhansilla superlatiiveilla.

Ei kuulosta hyvältä myöskään jos mies on hyvin kokematon.

Vierailija
8/8 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään on kehunut kauniiksi. Exän mielestä "sä oot outo" oli positiivinen kehu