Miksei Stockankaan kosmetiikkamyyjät osaa enää hommaansa?
Taas ostin väärän sävyisen meikkivoiteen, puuuh.
Kommentit (10)
Sinä sen sijaan osaat hommasi eli nillittämisen ja omien mokiesi ulkoistamisen.
Niitä ei oikeastaan kiinnosta vaan saada asiakastaan kauniimmaksi. Nykyään ketään ei kiinnosta toinen ihminen vaikka se olisi heidän työtään palvella toista.
Se Stockan meikkivoide käytetään vikisemättä!
Stokmannin myyjät haluavat mielummin että heidän asiakkaat suttaavat naamansa permanenttitussilla aivan muodottomaksi ja sellaisiksi huumehutsun näköisiksi.
Jaa, enpä voi olla enempää eri mieltä. Itse olen saanut Tapiolan Stockmannin kosmetiikkapuolelta aina hyvää ja osaavaa palvelua. Tietävät tuotteista, eikä tyrkyttämistä harrasteta.
Onko Stockalla kosmetiikkamyyjiä? Valitsen itse tuotteen, etsin myytävän tuotteen laatikoista ja sitten etsin kassan, jossa on myyjä paikalla.
Ennen Stockalla sai hyvää palvelua osastolla kuin osastolla. Nykyään siellä on enää kourallinen oikeasti osastonsa tuotteet tuntevia myyjiä, konkarit on korvattu nuorilla ja halvoilla. En sano etteikö nuorikin voisi olla asiantunteva myyjä tai vanhempi huono, mutta moni tuntuu todellakin olevan vain töissä, ei asiakasta palvelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan osaat hommasi eli nillittämisen ja omien mokiesi ulkoistamisen.
Oletko Stockan kosmetiikkamyyjä vai miksi noin asiaton ja hyökkäävä kommentti?
Jos ap on kysynyt neuvoa ja myyjä on meikkivoiteen sävyn hänelle epäonnnistuneesti valinnut saakin olla pettynyt ja harmissaan.
Sitä vartenhan ne myyjät sillä osastolla ovat että palvelevat asiakasta, mahdollisimman hyvällä lopputuloksella.
En luota Stockan myyjien apuun koska ovat usein itse niin huonosti meikattuja. En halua näyttää samalta. Meikkivoiteen sävy osuu helpommin oikeaan jos ottaa suosiolla aika kevyen meikkivoiteen/bb-voiteen. Tai siis silloin ei haittaa vaikka sävy ei tavallaan olisikaan ihan nappiin.
Kaikki osaavat eli yli 50-vuotiaat heitetään pois työelämästä. Johtuisko siitä?