Miksi mun kaverit jankkaa koko ajan
että mun pitäis mennä missiksi tai malliksi.. siis toistuvasti puhuvat tätä.
Kommentit (8)
heidän mielestään olet kaunis ja missi-/malliainesta! Mene mallikouluun, jos kiinnostaa. Jos ei, unohda koko juttu.
en ole mikään mallityyppinen, ehkä sit toi missi jos kahdesta pahasta pitää valita ;)
ap
perusmalliksi ja missiksi olet jo liian vanha!:) Ehkä aikuismalliksi kävisit...
Normaalistihan se mallinura aloitetaan 16-vuotiaana ja missin hommat siinä 19-vuotiaana.
Lueppa itse viestisi kertaalleen vielä..
" Kaverit on 100x kauniinpia kun minä" ... ei ihan 24v. tekstiä.. Tai koko kysymyksesi oli pikkasen tyhmä tai sitten pidät kavereitasi jotenkin tyhminä!
Eiköhän noita kehuja satele aika monelle meistä koko ajan.. Mut eipä tule mieleen tulla täällä kysymään että miksi kehutaan..
Vierailija:
Lueppa itse viestisi kertaalleen vielä.." Kaverit on 100x kauniinpia kun minä" ... ei ihan 24v. tekstiä.. Tai koko kysymyksesi oli pikkasen tyhmä tai sitten pidät kavereitasi jotenkin tyhminä!
Eiköhän noita kehuja satele aika monelle meistä koko ajan.. Mut eipä tule mieleen tulla täällä kysymään että miksi kehutaan..
Kuulostat todella kateelliselta! Ap gogo tääkin oli joku läski colaakittaava valas, ainakin kade!
Mallin ei tarvitse olla kaunis. Hyvä vartalo ja hieman erikoiset kasvot riittävät.