Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa on huono lemmikki, koska se ei alistu omistajalle kuten koira

Vierailija
06.11.2017 |

Jukuripäisiä kynsijöitä ja ärsyttäviä itsensä nuolijoita ovat.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä mihin kaikkeen koiria käytetään? Koira löytää kadonneita, huumeita, räjähteitä ym ym. Koiria käytetään pelastustehtävissä, opastuskoirina ja vaikka missä. Koirista on valtava hyöty. Jos koira ois tyhmä eläin, ei siitä tälläsiin hommiin ois. 

Miettikää joku kissa piipittämässä poliisin talutusnuorassa ettimässä kadonnutta ihmistä :DD 

Kissa on kyllä kieltämättä turha elukka. Mulla oli joskus kissa täällä maalla ja kerran se katos. No aattelin et kyllä se takas tulee ku ennenki tullu. No ei sitä alkanu näkymään eikä kuulumaan. Koitin ettiä sitä ja houkutella ruoalla monen viikon ajan. En löytäny sitä enään koskaan eikä se ikinä tullu takas.

Jos ois ollu koira kyseessä ja ois vaikka jonku hajun perään lähteny, niin koira ois tullu satavarmana ennemmin takaisin lopulta kotiin, mutta kissa on niin tollo ettei se ymmärrä. 

Mulla on saksanpaimenkoira, eikä se todellakaan häslää ja vaadi kokoajan jotakin. Kun siitäkin tällä palstalla jaksetaan jauhaa, kuinka koirat on ällöttäviä mielistelijöitä, jotka vaan odottaa kokoajan ihmiselta käskyjä tai jotain.

Ja mun koira osaa olla nätisti paikallaan kun käsken olemaan, esim jos vieraita tulee. Eikä todellakaan kyttää kun ihmiset syö. Ei hypi ketään vasten. Ei räyhää lenkillä kenellekään. Ohittaa eläimet ja ihmiset niistä välittämättä. Ei lähde irti ollessaan kauas, pysyy tietyn matkan päässä minusta. Aina.

Ei jahtaa autoja, pyöriä, kissoja, eikä mitään muutakaan. Tulee aina kutsuttaessa luokse. 

Koira on fiksu eläin, kun sen vaan opettaa. On paljon huonokäytöksisiä koiria, koska niille ei ole opetettu mitään.

Hyvin koulutettu koira on mitä mainioin kumppani ihmiselle ja sellaisen koiran kanssa elämä on helpompaa.

Olet siis sitä mieltä, että lemmikit ovat lemmikkeinä turhia? Monta kadonnutta sinun koirasi on löytänyt? Mitä hyötyä siitä on sinulle ollut? Tulee varmaan pitkäpitkä selitys, joka lopulta todistaa että koirallasi on vain lemmikkiarvo.

Väitän, että suurin osa lemmikin ottajista ottaa lemmikin, koska se eläin jollain tavalla koetaan kiehtovaksi. Sitä halutaan hoitaa ja siitä saa seuraa. Se voi olla kaunis jonkun mielestä. Elävä olento saman katon alla. Se on hoitamista. Vai jos kissa on turha elukka, mitähän ajattelet kun lemmikkinä pidetään hämähäkkiä, joka viettää kolossaan suuren osan päivästä. Se on varmasti käsittämätöntä ymmärtää että kaikki eivät hämähäkkiäkään vaihtaisi koiraan.

Vierailija
62/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä niitä pitäisi nuolla? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sulle jonka kissa hävisi maalla, ei tullut mieleen, että jäi todennäköisesti ketun tai ilveksen hampaisiin? Onneksi sinulla on nyt koira, jota toivottavasti osaat pitää narussa kiinni.

Vierailija
64/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

crazybengallady kirjoitti:

Toimintavinkkinä kaikille kissoja pelkääville/inhoaville on, että voisi ihan itse avata suunsa ja kertoa, jos ei pidä kissoista. Kannattaa ilmaista se silloin, kun on menossa kissatalouteen käymään. Voi sanoa, ettei halua kissaa syliinsä, jolloin omistaja voi vaikka laittaa kissa vierailun ajaksi toiseen huoneeseen tai hätyyttää kissaa kauemmas. 

Kaikista typerintä on tulla valittamaan anonyymina Vauva-palstalle ällöttävistä kissoista ja niiden omistajista jälkikäteen. 

Sanottu on. Moneen kertaan. En pidä kissoista. En halua että tunget sitä syliini. En pidä sen tavasta "leikkiä" kynsimällä jalkojani.

Enkä halua sitä nuolemaan käsiäni. Enkä halua kissankarvoja vaatteisiini.

Ei auta.

Vierailija
65/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ihan hukassa ilman mun muruja. Kun tuun töistä kotiin ne tulee venyttelemään ovelle ja pyörii jaloissa kunnes oon pusutellut kaikkia. Annan niille safkat ja kun istun sohvalle, kaikki yrittää mahtua syliin. Ne ovat niin kauniita ja hyvän tuoksuisia, sairaan ihania. En keksi huonoja puolia, osallistuvat kaikkeen eivätkä vaadi mitään. Pusuliinit.

Vierailija
66/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

crazybengallady kirjoitti:

Toimintavinkkinä kaikille kissoja pelkääville/inhoaville on, että voisi ihan itse avata suunsa ja kertoa, jos ei pidä kissoista. Kannattaa ilmaista se silloin, kun on menossa kissatalouteen käymään. Voi sanoa, ettei halua kissaa syliinsä, jolloin omistaja voi vaikka laittaa kissa vierailun ajaksi toiseen huoneeseen tai hätyyttää kissaa kauemmas. 

Kaikista typerintä on tulla valittamaan anonyymina Vauva-palstalle ällöttävistä kissoista ja niiden omistajista jälkikäteen. 

Sanottu on. Moneen kertaan. En pidä kissoista. En halua että tunget sitä syliini. En pidä sen tavasta "leikkiä" kynsimällä jalkojani.

Enkä halua sitä nuolemaan käsiäni. Enkä halua kissankarvoja vaatteisiini.

Ei auta.

jatkoa.

Kissaa ei missään nimessä laiteta toiseen huoneeseen: sillä pitää kuulemma olla vapaa pääsy kaikkialle. Tällaisessa taloudessa yövyin ensimmäisen ja viimeisen kerran: aamulla heräsin siihen, että kissa makasi naamallani.

Että näin.

Vierailija
67/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sulle jonka kissa hävisi maalla, ei tullut mieleen, että jäi todennäköisesti ketun tai ilveksen hampaisiin? Onneksi sinulla on nyt koira, jota toivottavasti osaat pitää narussa kiinni.

Saattoi jäädä. En pidä koiraani narussa kiinni, koska ei tarvitse. Lenkilläkin käydään suurimmaksi osaksi niin, että koira on kokoajan irti. 

Vierailija
68/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin ihan hukassa ilman mun muruja. Kun tuun töistä kotiin ne tulee venyttelemään ovelle ja pyörii jaloissa kunnes oon pusutellut kaikkia. Annan niille safkat ja kun istun sohvalle, kaikki yrittää mahtua syliin. Ne ovat niin kauniita ja hyvän tuoksuisia, sairaan ihania. En keksi huonoja puolia, osallistuvat kaikkeen eivätkä vaadi mitään. Pusuliinit.

Tuli vähän oksennusta suuhun tuon luettuani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi