ALMA - positiivinen löytö
Suomalainen naisartisti joka osaa laulaa vieläpä englanniksi.
Oon kyllä kuullut puhuttavan, nyt piti käydä kuuntelemassa ja tykästyin.
Kommentit (16)
Alma on sellainen juntti suomalainen. Ehkä sen vuoksi hänestä pidetään maailmalla. Vähän erilaisuutta glamouriin.
Minä tykkään Almasta paitsi hyvänä laulajana myös siksi, että hän uskaltaa rikkoa naisartisteihin liitettyjä ulkonäkövaatimuksia. Hän ei ole yrittänyt laihduttaa hoikaksi, eikä yritä edes hius- ja meikkityylillään olla niin kaunis kuin mahdollista. Päinvastoin, hän on tahallaan perinteisen näkemyksen mukaan ruma vihreine hiuksineen ja rönttävaatteineen. Siinä jos missä on asennetta, nykyisessä maailmassa jossa varsinkin julkisuuteen tulevan naisen oletetaan pyrkivän olemaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Almasta paitsi hyvänä laulajana myös siksi, että hän uskaltaa rikkoa naisartisteihin liitettyjä ulkonäkövaatimuksia. Hän ei ole yrittänyt laihduttaa hoikaksi, eikä yritä edes hius- ja meikkityylillään olla niin kaunis kuin mahdollista. Päinvastoin, hän on tahallaan perinteisen näkemyksen mukaan ruma vihreine hiuksineen ja rönttävaatteineen. Siinä jos missä on asennetta, nykyisessä maailmassa jossa varsinkin julkisuuteen tulevan naisen oletetaan pyrkivän olemaan kaunis.
Tämä on se, jonka vuoksi luultavasti pidetään. Lisäksi istuskelee lentokentän lattialla ja muutenkin tavallinen.
Aika vaatimaton myös. Vaikka keltainen pää, ei pissi ole noussut päähän. Vielä ainakaan.
Persoonallinen ääni ja oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Jännää, että Alma ei verotustietojen mukaan ole tienannut sillä musiikillaan viime vuonna juurikaan yhtään. Alle 20t jäävät tulot. Onko kaikki pelkkää ilmaista promoa? Joutuuko Alma maksamaan esiintymisistään, kuten monet aloittelevat artistit?
Minä en pidä hänen musiikistaan. En ole vielä saanut selville, että mikä niissä biiseissä ärsyttää, mutta en sietänyt ensimmäiselläkään kuuntelukerralla sitä Phases -kappaletta. En tiedä, onko biisi jotenkin "lällällää" eli pelkkä lallatus, vai inhoanko Alman ääntä. Lisäksi inhoan hänen kiroiluaan kiitospuheissaan, muuten en ole mitään haastatteluja kuunnellut eli en tiedä, kiroileeko hän muuten.
Kyllä hänen musiikki on hyvää.
Tekeekö hän itse biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että Alma ei verotustietojen mukaan ole tienannut sillä musiikillaan viime vuonna juurikaan yhtään. Alle 20t jäävät tulot. Onko kaikki pelkkää ilmaista promoa? Joutuuko Alma maksamaan esiintymisistään, kuten monet aloittelevat artistit?
Sillä on sveitsin tili ja kaikki verotettavat ei tule Suomeen. Ehkä hän on muuttanut Osloon ja hakenut Ruotsin kansalaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä hänen musiikistaan. En ole vielä saanut selville, että mikä niissä biiseissä ärsyttää, mutta en sietänyt ensimmäiselläkään kuuntelukerralla sitä Phases -kappaletta. En tiedä, onko biisi jotenkin "lällällää" eli pelkkä lallatus, vai inhoanko Alman ääntä. Lisäksi inhoan hänen kiroiluaan kiitospuheissaan, muuten en ole mitään haastatteluja kuunnellut eli en tiedä, kiroileeko hän muuten.
Itsekään en siitä musiikin tyylisuunnasta niin välitä mitä Alma pääosin tekee. Mutta Alman äänestä tykkään. Ensimmäistä kertaa kun kuulin, oletin että olisi musta nainen laulamassa, jotenkin sellainen sametinpehmeä, tumma sävy siinä äänessä oli. Vähän Rihanna tuli mieleen. En ikinä olisi uskonut että joku nuori keltatukkainen suomalainen siinä laulaa.
Ne tulot alkaa varmaan vasta näkyä. Kyllä hänkin on ollut mainoksissa yms.
Tykkään hänen biiseistään, mutta mulle on kyllä tullut haastattelujen pohjalta fiilis, että se kusikin on noussut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään hänen biiseistään, mutta mulle on kyllä tullut haastattelujen pohjalta fiilis, että se kusikin on noussut päähän.
Ai. Miten?
No nyt on ameeeriiikan lehdessä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Alma on sellainen juntti suomalainen. Ehkä sen vuoksi hänestä pidetään maailmalla. Vähän erilaisuutta glamouriin.
Hän on aito itsensä. Ei esitä mitään. Olen tavannut hänet ennen kansainvälistä läpimurtoa koska olin hänen sukulaisensa kanssa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kuinka paljon hän on muissa maissa tienannut royalteja ja maksanut verot niihin maihin?
Alman musiikki on just sellasta, että uppoaa jossakin amerikassa.
Alma käyttää halpoja shampoita. Sen takia hänellä on niin terveet hiukset. Hiuvärinkin kopioinut siskoltaan.