Amerikkalaiset ördää kliseisesti Meksikossa mutta mikä on saksalaisten, ranskalaisten tai vaikka japanilaisten ym. "ruotsinlaiva" tai "Tallinnan matka"
Kommentit (36)
Kuka lähtee ördäämään ulkomaille?
Siis juomaan van?
Sori, kun en nyt ihan ymmärrä sitä, että säästetään matkaan ja juodaan.
Britit ördää Ibizalla ja Amsterdamissa. Oikeestaan ne ördää joka paikassa missä ne sattuu olemaan. Muistan miten v-tutti Kosilla kun brittiäijät vallotti hotellin lastenaltaan ja makas siinä koko päivän kitaten kaljaa. Luulen että kusivat sinne altaaseen jatkuvalla soitolla.
Vierailija kirjoitti:
Britit ördää Ibizalla ja Amsterdamissa. Oikeestaan ne ördää joka paikassa missä ne sattuu olemaan. Muistan miten v-tutti Kosilla kun brittiäijät vallotti hotellin lastenaltaan ja makas siinä koko päivän kitaten kaljaa. Luulen että kusivat sinne altaaseen jatkuvalla soitolla.
Heh heh! Niin minäkin olisin halunnut tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Brittejä on ollut paljon pois bilettämässä Korfussa. Kreikkalainen tuttavani kertoi että aamulla töihin menenssä hän joutui loikkimaan kadulle sammuneiden brittien yli.
Kuvat kertovat kaiken:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-4779942/Why-Kavos-calling-time…
Malediivit, Japani ja Bora Bora amerikkalaisten kohteita matkailusivun mukaan. Mutta onhan meilla Aruba, Bahama ja Costa Rica.
Taitaa naina paivina olla vahemman halua menna Meksikoon, voi tulla paa kainalossa kotiin.
Havaijilla näkyi paljon japanilaisia/aasialaisia
Britit Prahassa. Amerikkalaiset Nassaussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään pahempaa ei ole kuin känniset britit.
Joskus menin Göteborgista Felixstoween. Laivamatka kesti vuorokauden ja oli täynnä ruotsalaisia ja englantilaisia juoppoja. Siihen verrattuna ruotsinlaivat ovat lähes sivistyneiden ihmisten kulkuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Aussit käy örveltämässä Balilla.
Missä muut pohjoismaalaiset käy?
Norjalaiset käyvät Suomessa tai Ruotsissa. Tanskalaiset käyvät Pohjois-Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Britit ovat tykästyneet Mallorcan Magalufiin. Toinen brittien suosima ördäyskohde varsinkin polttariporukoiden keskuudessa on Riika.
Britit käy myös paljon Prahassa. Pari kertaa olen lentänyt Lontoosta Prahaan ja aivan järkyttävä polttarimeininki monella päällä jo koneessa. Onneks on lyhyt lento ettei tarvinnut sitä meteliä kauaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset menee espanjaan tai ibizalle.
Olen käynyt Espanjassa yli 40 kertaa (en Ibizalla) enkä ole koskaan nähnyt ördääviä ranskalaisia. Sen sijaan olen nähnyt ranskalaisen nauravan suomalaisille ördääjille ja hän kysyi minulta onko Suomessa saatavilla alkoholijuomia ollenkaan.
Känniset ja varastelevat ranskalaiset repputuristit ovat jatkuva riesa Australiassa, varsinkin Exmouthin ja Carnarvonin kaupungeissa.
Ei tuo ole verrattavissa Tallinnan laivoihin, ellet tosissasi väitä, että ranskalaisten viikonloppumatkat tehdään Australiaan.
Vierailija kirjoitti:
Britit Prahassa. Amerikkalaiset Nassaussa.
Mä kävin Nassaussa, mutta en mä ainakaan törmännyt siellä mihinkään örveltelyyn. Aika rauhallinen kohde ja viihtyisä kohde oli.
Tukholman ördääjät on sillä Viikkarin laivalla joka kulkee Tukholma-Maarianhamina-Tukholma -reittiä. Siinä on paremmin ördäämiseen sopiva aikataulu kuin muissa laivoissa. Talvella hiihtokeskukset myös on ördäämisekeskuksia Ruotsissa.
Saksalaiset menee Mallorcalle, japanilaiset Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit ovat tykästyneet Mallorcan Magalufiin. Toinen brittien suosima ördäyskohde varsinkin polttariporukoiden keskuudessa on Riika.
Britit käy myös paljon Prahassa. Pari kertaa olen lentänyt Lontoosta Prahaan ja aivan järkyttävä polttarimeininki monella päällä jo koneessa. Onneks on lyhyt lento ettei tarvinnut sitä meteliä kauaa kuunnella.
Brittinuorukaiset käyvät vaan vetämässä gängbängit, joten ei ihme että riemu on katossa menomatkalla.
Ja australialaisille joku Espanjanreissu on erikoinen kulttuurikaukomatka. Ja jenkeille.