Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaiset ördää kliseisesti Meksikossa mutta mikä on saksalaisten, ranskalaisten tai vaikka japanilaisten ym. "ruotsinlaiva" tai "Tallinnan matka"

Vierailija
06.11.2017 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australialaiset käyvät örveltämässä Balilla.

Ja australialaisille joku Espanjanreissu on erikoinen kulttuurikaukomatka. Ja jenkeille.

Vierailija
22/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee ördäämään ulkomaille?

Siis juomaan van?

Sori, kun en nyt ihan ymmärrä sitä, että säästetään matkaan ja juodaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ördää Ibizalla ja Amsterdamissa. Oikeestaan ne ördää joka paikassa missä ne sattuu olemaan. Muistan miten v-tutti Kosilla kun brittiäijät vallotti hotellin lastenaltaan ja makas siinä koko päivän kitaten kaljaa. Luulen että kusivat sinne altaaseen jatkuvalla soitolla.

Vierailija
24/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit ördää Ibizalla ja Amsterdamissa. Oikeestaan ne ördää joka paikassa missä ne sattuu olemaan. Muistan miten v-tutti Kosilla kun brittiäijät vallotti hotellin lastenaltaan ja makas siinä koko päivän kitaten kaljaa. Luulen että kusivat sinne altaaseen jatkuvalla soitolla.

Heh heh! Niin minäkin olisin halunnut tehdä!

Vierailija
25/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittejä on ollut paljon pois bilettämässä Korfussa. Kreikkalainen tuttavani kertoi että aamulla töihin menenssä hän joutui loikkimaan kadulle sammuneiden brittien yli.

Kuvat kertovat kaiken:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4779942/Why-Kavos-calling-time…

Vierailija
26/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit, Japani ja Bora Bora amerikkalaisten kohteita matkailusivun mukaan. Mutta onhan  meilla Aruba, Bahama ja Costa Rica.

Taitaa naina paivina olla vahemman halua menna Meksikoon, voi tulla paa kainalossa kotiin.

Vierailija
27/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaijilla näkyi paljon japanilaisia/aasialaisia

Vierailija
28/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit Prahassa. Amerikkalaiset Nassaussa. 

Vierailija
29/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään pahempaa ei ole kuin känniset britit.

Joskus menin Göteborgista Felixstoween. Laivamatka kesti vuorokauden ja oli täynnä ruotsalaisia ja englantilaisia juoppoja. Siihen verrattuna ruotsinlaivat ovat lähes sivistyneiden ihmisten kulkuvälineitä.

Vierailija
30/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aussit käy örveltämässä Balilla. 

Missä muut pohjoismaalaiset käy?

Norjalaiset käyvät Suomessa tai Ruotsissa. Tanskalaiset käyvät Pohjois-Saksassa.

Vierailija
31/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit ovat tykästyneet Mallorcan Magalufiin. Toinen brittien suosima ördäyskohde varsinkin polttariporukoiden keskuudessa on Riika.

Britit käy myös paljon Prahassa. Pari kertaa olen lentänyt Lontoosta Prahaan ja aivan järkyttävä polttarimeininki monella päällä jo koneessa. Onneks on lyhyt lento ettei tarvinnut sitä meteliä kauaa kuunnella.

Vierailija
32/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset menee espanjaan tai ibizalle.

Olen käynyt Espanjassa yli 40 kertaa (en Ibizalla) enkä ole koskaan nähnyt ördääviä ranskalaisia. Sen sijaan olen nähnyt ranskalaisen nauravan suomalaisille ördääjille ja hän kysyi minulta onko Suomessa saatavilla alkoholijuomia ollenkaan.

Känniset ja varastelevat ranskalaiset repputuristit ovat jatkuva riesa Australiassa, varsinkin Exmouthin ja Carnarvonin kaupungeissa.

Ei tuo ole verrattavissa Tallinnan laivoihin, ellet tosissasi väitä, että ranskalaisten viikonloppumatkat tehdään Australiaan. 

Vierailija
33/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit Prahassa. Amerikkalaiset Nassaussa. 

Mä kävin Nassaussa, mutta en mä ainakaan törmännyt siellä mihinkään örveltelyyn. Aika rauhallinen kohde ja viihtyisä kohde oli.

Vierailija
34/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman ördääjät on sillä Viikkarin laivalla joka kulkee Tukholma-Maarianhamina-Tukholma -reittiä. Siinä on paremmin ördäämiseen sopiva aikataulu kuin muissa laivoissa. Talvella hiihtokeskukset myös on ördäämisekeskuksia Ruotsissa.

Vierailija
35/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset menee Mallorcalle, japanilaiset Thaimaahan.

Vierailija
36/36 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit ovat tykästyneet Mallorcan Magalufiin. Toinen brittien suosima ördäyskohde varsinkin polttariporukoiden keskuudessa on Riika.

Britit käy myös paljon Prahassa. Pari kertaa olen lentänyt Lontoosta Prahaan ja aivan järkyttävä polttarimeininki monella päällä jo koneessa. Onneks on lyhyt lento ettei tarvinnut sitä meteliä kauaa kuunnella.

Brittinuorukaiset käyvät vaan vetämässä gängbängit, joten ei ihme että riemu on katossa menomatkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi