Mitä ajattelet miehistä, joilla on isompi kalu kuin omalla miehelläsi?
Kommentit (79)
Kauanko se seksi hei kestää oikeesti? 5 minuuttia maksimissaan oli miten iso tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se seksi hei kestää oikeesti? 5 minuuttia maksimissaan oli miten iso tahansa.
Onpa outo käsitys.
Se koko ei tosiaankaan ole kaikki kaikessa. Mun eksällä oli reippaasti isompi kalu kuin nykyisellä, nykyisen kanssa nautin seksistä huomattavasti enemmän.
Ensinnäkin se iso oli mulle aivan liian iso, koska oon pieni ja siro itse.
Ja toisekseen nykyisellä on just täydellisen muotoinen mulle, käyristyy just sopivaan suuntaan.
Ja kolmannekseen nykyisen muut taidot on kohdillaan.
En missään nimessä vaihtaisi isompaan. Tätä on vaan miesten jostain ihmeen syystä mahdoton käsittää.
Vierailija kirjoitti:
No, mutta varmaan muistelette lämmöllä niitä entisiä isompia kaluja kuitenkin?
Tosiaan en. Voi olla myös liian iso, eikä se ole enää kivaa sitten.
Iso kaluisilla on muita parempi itsetunto ja tunto miehuudesta suurempi. Se lisää näitten iso kaluisten seksimahdollisuuksia sillä itsevarmuus ja rohkeus on monesti tie naisen kanssa sänkyyn. Itsevarmuus vetoaa naiseen ja myös dildojen yleinen koko kertoo siitä, että naisille maistuu isot vehkeet. Millä muuten selität dildojen jättikoot verrattuna munien keskikokoihin?
No että niitä on tosi vähän. Tälläkin hetkellä mulla on rakastaja, jonka elin on erektiossa pituudeltaan noin puolet mieheni vastaavasta.
Vierailija kirjoitti:
No että niitä on tosi vähän. Tälläkin hetkellä mulla on rakastaja, jonka elin on erektiossa pituudeltaan noin puolet mieheni vastaavasta.
Ja sinua ei yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua ei yhtään hävetä?
Niinkuin mikä? Toki yritän tukea pienimunaisen haurasta itsetuntoa parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso kaluisilla on muita parempi itsetunto ja tunto miehuudesta suurempi. Se lisää näitten iso kaluisten seksimahdollisuuksia sillä itsevarmuus ja rohkeus on monesti tie naisen kanssa sänkyyn. Itsevarmuus vetoaa naiseen ja myös dildojen yleinen koko kertoo siitä, että naisille maistuu isot vehkeet. Millä muuten selität dildojen jättikoot verrattuna munien keskikokoihin?
Höpö höpö. Dildoissa pitää olla muutamia ekstrasenttejä sitä varten että sieltä tyvestä on parempi pitää kiinni kädellä. Harvalla naisella mitään jättikokoisia dildoja muutenkaan on.
Miettisin että auts.
T. Isolla varustetun vaimo. Esileikin tärkeys on opittu jo ajat sitten ja siltikin tuntuu että työkalu ei passaa kunnolla minun anatomiaani. Aiheuttaa kipua ja hiertymiä, jos itse akti jatkuu kauemmin kuin 2-3min.
En mitään me harrastamme nyrkkinussimista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Saisiko tulla mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun leikkikaluni koko on n. 3 sentin paksuinen ja n. Pitkän sormen pituinen. En tykkää venymisen tunteesta ollenkaan, vaan siitä että se osuu juuri oikeaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako päällesi paskantaa?
Rivo-Ritva kirjoitti:
Pertin mahtikyrpä nussii hyvin.
Onko lörtsyvittu?
Ei mulla ole mitään mitä, ja oma kalu selkeästi isompi kuin keskivertonillittäjällä.
Joten muotoilisitko kysymyksesi uudestaan, vastattavaan muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako päällesi paskantaa?
Suuhuni saa paskantaa.
Hampaat on helpompi pestä.
Persepano on parasta ihanuuta. Kalu sykkii karvaisessa persaukossa.
Säälittävää miettiä munan kokoa. Itse olen huomannut, että mitä enemmän järkeä tullut päähän sitä pienempi muna ollut. Vaikka tosiasissa tiedän, että tämä on perinnöllinen juttu kuin monet muutkin ulokkeet...