Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö juhliin, jos kutsujana on ihminen, johon olet ollut ihastunut ja juhlissa uusi tyttöystävä

Vierailija
05.11.2017 |

Sain kutsun tällaisiin bileisiin. En aidosti ja oikeasti tiedä, mitä tehdä.
Pelkään, että tilanne olisi liian kiusallinen itselleni.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene pokaamaan se jätkä.

Vierailija
2/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, te siis seurustelitte ja nyt edelleen kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oltu vain kavereita.... Hän kuitenkin tietää, mitä hänestä ajattelen tai ajattelin.

En oikein itsekään ymmärrä suhdettamme. Ilmeisesti hän ajattelee, että ollaan vaan kavereita, kun kutsuu pienimuotoisiin juhliin.  

Vierailija
4/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen juhliin aina kun kutsutaan!

Vierailija
5/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin paremmannäköinen kuin tyttis.

Vierailija
6/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ei se tyyppi luule et olet ihastunut tai jos epäilee, haluu näyttää et hän on rakastunut vain tyttöystävään ja sun on turha muuta kuvitella.

Vierailija
7/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. Ymmärrän pointin nro 6, mutta en mitenkään tuppaa itseäni hänen seuraansa, eikä hänen tarvitse todistella minulle mitään tyttöystävästään. Olen itsekin varattu.  Itse ajattelen, että outoa, että hän pyytää meidät molemmat, jopa kiusallista. Tähän asti on pitänyt suhteen hyvin taka-alalla, ei edes nimeä ole kertonut. 

Vierailija
8/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella itseni tuohon tilanteeseen, ihan kutsuvan osapuolen ja kumppanin henkilöllisyyttä myöten. Hirvittävän vaikea tilanne. Mieluiten kehittelisin jonkin syyn, miksi en suureksi harmikseni voi osallistua. Jos se ei onnistu, niin menisin paikalle esittämään, että olen cool koko asian suhteen. Kärsisin kuitenkin joka hetki. 

Vierailija
9/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mahdollista olla menemättä??

Vierailija
10/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käy juhlissa muutenkaan joten varmaan kieltäytyisin kertoen etten harrasta juhlia vaan viihdyn kotona.Enkä  edes valehtelsi.

Vierailija
11/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. Alkureaktioni oli, etten missään nimessä halua mennä paikalle.

Nyt rupesin miettimään uudelleen asiaa, ja sitä, että tuskin tämä kaverini enää minua uudelleen kutsuu, jos jätän menemättä. Järjestää todella harvoin mitään kekkereitä. Mietin, että pitäisikö yrittää olla vain cool ja mennä. Mutta, en luultavasti kuitenkaan saa ajatusta pois mielestäni, että "tämä on se nainen, jonka kanssa hän haluaa olla", ja minun kanssani ei halunnut mitään... Kyllähän se satuttaa. 

Ei siis mikään helppo asia vieläkään, huomaan sen nyt.  

Vierailija
12/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on oma poikakaveri! Etkö tykkääkään? Miks haikailet jotakuta, joka ei koskaan halunnutkaan sua?

Vierailija
13/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin miettisin motiivia, miksi kutsuu?

Haluaako saada uuden tyttöystävänsä mustasukkaiseksi? Oletko väline johonkin tuollaiseen säätöön?

Jos kyse olisi oikeasti menbeestä ihastuksesta ja hyvät välit henkilöön ja kyseessä ei mitään tuollaista pätemiskuviota niin voisin mennä.

Vierailija
14/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12, se on hyvä kysymys. Tunteet kuolevat yllättävän hitaasti, valitettavasti.

Vierailija
15/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi menemään.

Vierailija
16/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi vaan kehittelisin jonkin hyvä syyn kieltäytyä. Jos olette pitkän ajan takaa kavereita ja samoissa piireissä, niin ei kutsussa sinänsä mitään ihmeellistä välttämättä ole. 

Vierailija
17/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13, niin hänen motiiviaan on tosi vaikea ymmärtää. Luultavasti ei tajua, että asia on outo tai kummallinen. En ole ainoa naispuolinen kaveri, jonka on kutsunut tosin.  Mutta, tosi monimutkainen kuvio. Tähän asti ei tosiaan ole edes suostunut kertomaan tyttöystävänsä nimeä, nyt sitten jo olemmekin jo kutsuttuina samoihin juhliin.  Pääni on ihan pyörällä.

Vierailija
18/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kerrotaan joku kihlaus/raskausuutinen

Vierailija
19/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi roikut?

Vierailija
20/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muita sinne on kutsuttu? Jos porukkaa on paljonkin ja mukana olisi ystäviä, niin saattaisi hyvinkin ainakin piipahtaa. Ei minulla olisi ollenkaan vaikeaa käyttäytyä kivasti ja kohteliaasti kutsujaa kohtaan, oli suhteeni häneen ihan mikä tahansa. Toki miettisin hetkem miksi minua sinne yleensäkin kutsutaan, mutta en jäisi liikaa asiaa pohtimaan.