Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehistä, joilla on isompi kalu kuin omalla miehelläsi?

Vierailija
05.11.2017 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele  mitään koska minua ei kiinnosta.Iso kalu ei korvaa puuttuvaa älyä.

Vierailija
2/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kun miehistä jolla on isompi nenä tai korvat kuin miehelläni: ei ole tullut edes mieleen että tästä pitäisi vertailla ja ajatella jotenkin erikoisesti. En oikein ymmärrä mitä kysymyksellä haetaan.

Vierailija
4/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielettömän kateellinen, sillä harvoin törmää yli puolimetriseen kaluun.

Vierailija
5/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä en varsinaisesti ajattele mitään, mutta kalusta saatan ajatella, että miltäköhän se tuntuu.

Todellisuudessa en näe miesten kaluja, enkä tiedä kenellä on miestäni isompi.

Vierailija
6/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että niiden naiset on suunnattomasti onnellisempia.

Vierailija
7/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kun miehistä jolla on isompi nenä tai korvat kuin miehelläni: ei ole tullut edes mieleen että tästä pitäisi vertailla ja ajatella jotenkin erikoisesti. En oikein ymmärrä mitä kysymyksellä haetaan.

Sä et ole koskaan kuullutkaan, että peniksen koolla on jotain väliä? Miten joku edes kehtaa yrittää kirjoittaa tuollaista ylevää soopaa? :D

Vierailija
8/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, ei kiinnosta. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja jonkun toisen miehen kookas kalu ei tee mitään säväystä. Muut asiat vaikuttavat enemmän. Kai sillä isolla pissii samalla tapaa kuin pienemmälläkin ja jos miehen ego on kalun koosta kiinni, niin osanottoni vain.

Vierailija
9/79 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voin sen tietää onko jollain isompi kalu kuin miehelläni? Ei ole tapana tutkia kaupungilla tms. miesten peniksiä.

Vierailija
10/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä voin sen tietää onko jollain isompi kalu kuin miehelläni? Ei ole tapana tutkia kaupungilla tms. miesten peniksiä.

Et tainnut ymmärtää kysymystä?

Vierailija
11/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut ymmärtää kysymystä?

Ehkä paremmin jopa kuin kysyjä itse.

Vierailija
12/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelisin miten ne pystyy kävelemään ollenkaan :D

Vierailija
13/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on älykäs itse ja hyvän itsetunnon omaava niin miksi miehen pitäisi olla älykkäämpi?

Eikö se riitä jos mies on melkein yhtä älykäs kuin nainen tai edes keskinkertaisesti melkein älykäs?

Elämässä pärjää hyvin heikkolahjaisenakin mutta harvalla on hyvän kokoinen kulli joka räjäyttää orgasmit ihan eritasolle.

Vierailija
14/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun ostaa itse kookkaamman kalun. Tsiisu.Ikea on täynnä erinäisiä kaluja erilaisilla mitoilla.

Vierailija
15/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että miesparka. (Omalla on jo liian iso.) 

Vierailija
16/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on älykäs itse ja hyvän itsetunnon omaava niin miksi miehen pitäisi olla älykkäämpi?

Eikö se riitä jos mies on melkein yhtä älykäs kuin nainen tai edes keskinkertaisesti melkein älykäs?

Elämässä pärjää hyvin heikkolahjaisenakin mutta harvalla on hyvän kokoinen kulli joka räjäyttää orgasmit ihan eritasolle.

Ei sillä kullilla tee mitään vanhenmpana kun se ei seiso. Älykkäästä on keskusteluseuraa.

Vierailija
17/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, ei kiinnosta. Ainoa penis joka kiinnostaa, on mieheni. Paras penis on. 

Vierailija
18/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta kovin paljoa. Oikeastaan ainoa kokemus, joka on, kantaa nykyään nimitystä "ex". Ja siihen on syynsä. Iso kalu ei tosiaankaan korvannut muita puuttuvia asioita... Sitä paitsi se ei osannut sitä käyttää. "Nosto, pisto, ravistus" oli seksielämämme motto.

Vierailija
19/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kullilla tee mitään vanhenmpana kun se ei seiso. Älykkäästä on keskusteluseuraa.

Naiselta katoaa halut nuorempana kuin mieheltä kyvyt. Tutkittua tieoa.

Vierailija
20/79 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kalupakkomielle ole enemmän miesten kuin naisten ongelma. Kunhan pysyy pystyssä yli 5min kaikki hyvin. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän