Sos. fobiaan oikeasti toimiva lääke
Kommentit (60)
Mullakaan ei enää propral auta, kun epäonnistumiset sosiaalisissa tilanteissa ovat aiheuttaneet niin pahoja muistoja.
Varmaan ainoa tehokas lääke on opetella rauhoittamaan itsensä psykologisesti. Jotkut ajatuksethan on aina fobioiden takana.
Opamox, rentouttaa myös psyyken ei vain kroppaa kuten propral
Vierailija kirjoitti:
Erakoituminen kokonaan.
.
Toi on vähän hankala vaihtoehto, jos peloistaan huolimatta tahtoisi olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainoa tehokas lääke on opetella rauhoittamaan itsensä psykologisesti. Jotkut ajatuksethan on aina fobioiden takana.
Tää on taas sellaisen ihmisen neuvo jolla ei ole minkäänlaista käsitystä koko sairaudesta. Voi toimia joillakin, mutta ei enään minun kohdallani. Kyllä mä itse tiedostan miten epärealistisia mun pelkoni on, mutta ei toi itsensä rauhoittelu enään auta, kun koko kroppa yksinkertaisesti lamaantuu.
Liikunnan runsas lisääminen ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Liikunnan runsas lisääminen ehkä?
On kokeiltu ja ei todellakaan toimi. Masentuneeseen mielialaan ehkä jokseenkin mutta ei lähtökohtaisesti ahdistuneisuushäiriöihin.
Propral auttaa fyysisiin oireisiin kuten tärinään, se on jo iso helpotus kun tietää ettei tule näkyviä oireita, Lyrica auttaa jos on muutakin ahdistusta joka vaikuttaa myös sos.fobiaan pahentavasti. SSRI-lääkkeet tekee ainakin minusta niin välinpitämättömän että fobiakin lievittyy samalla kun muut tunteet katoaa ja seksielämä kuolee. Opamox vaikuttaa minulla vaihtelevasti, välillä en huomaa eroa lääkkeettömyyteen ja jos otan yhtään enemmän olen ihan poissa itsestäni, sellaisessa tokkurassa joka voisi olla ihan kiva jos en yrittäisi esittää normaalia selväpäistä ihmistä.
M * M A. Olisi toivottavaa, että laillistettaisiin hoitokäyttöön terapeutin valvomana, mutta ei taida ikävä kyllä tapahtua ihan lähiaikoina.
Elämä on hirveen raskasta ja kuormittavaa sosiaalisen fobian takia.
Muuttaminen kiinaan, altistusshokkiterapiaa.
Oletko sä miettinyt aivojesi uudelleen ohjelmointia vaikka terapiassa?Tai mielikuvatreeniä?