Saako naimisissa oleva nainen mennä viettämään iltaa naispuoleisen ( myös varatun) kaverin kanssa tämän miespuoleisen kaverin luokse?
Mieheni kielsi tuon vedoten että parisuhteessa ei toimita noin ja kielsi myös menemästä juhliin missä on naisia ja miehiä. Eikä saa mennä juhliin minkä kaverin miespuoleinen kaveri on järjestänyt. En saa kuulema mennä kaverin kanssa hänen miespuoleisen kaverin luokse iltaa istumaan jos kaverini minut sinne kutsuu mukaansa... miehen mukaan saisin olla vain nais seurassa, en niin että on mies/miehiä. Pariskunnat ymmärtää. Hänen mukaansa naisella ei saa olla miespuoleisia kavereita, minulla ei ole mutten voi päättää kaverin kavereita enkä viitsisi perua menoa siksi että kaverin kaveri on välillä mieskin... enkä ole tekemässä näistä kaverin kavereista itselleni kavereita. Voiko mies kieltää tuollaiset vai toiminko itse väärin?
Kommentit (37)
Kyllä lähtisi mies vaihtoon, jos tuollaisia alkaisi houria. Kavereissa ei ole mitään pahaa olivatpa he miehiä tai naisia tai mitä tahansa muuta sukupuolta.
Hullu mies (narsisti) kun uhkailee sillä että jättää lapset yksin ilman hoitoa. K u k a a n normaali isä ei edes puhuisi tuollaista.
Voimia ap!
Mitä mieltä ap olisi siitä, että hänen miehensä menisi miespuolisen ystävänsä kanssa naisen luo iltaa viettämään, naisporukan kanssa? Mielestäni vastaus tuohon on vastaus ap:n kysymykseen. Eli jos hän itse sallisi niin sitten ok toisinkin päin.
Siis mitä? Minä olen naimisissa, ja eilen -hui!- vietin iltaa miespuolisen sinkkukaverin luona. Join oluen ja juteltiin niitä näitä. Mies ei jaksanut lähteä mukaan. Meillä on kaverit löytyneet sen perusteella mitä heillä on korvien välissä, ei koipien välissä. Ex-mies oli mustasukkainen, en enää jaksaisi yhtään sellaista. Onneksi ei tarvitsekaan.
Oikein vai väärin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lestadiolaisia tai jotain muuta ryhmää, jolla on vähän erilaiset säännöt ja tavat? Tietenkään mies ei voi tuollaista kieltää. Älä nyt missään nimessä suostu tuollaiseen, ja yritä saada aiheeseen liittyvää keskustelua miehen kanssa. Millä ihmeen perustelulla hän tuollaista vaatii?
Ei olla...
Mies ei keskustele asiasta, suuttuu vaan jos puolustelen oikeuttani tuollaiseen. Uhkailee ettei vahdi lapsia jos menoni sisältää jotenkin miehen läsnäolon.. ja niin myös tekee, häipyy itse jonnekin. Itse ei vietä aikaa naisten seurassa ja sanoo pitävänsä siitä kiinni. Ei petä sen tiedän. Sanoo että odottaa minulta tuota koska se vaan on väärin...ei kuulema epäile että petän. Miten saan miehen käsittämään että toimii väärin?
Hanki joku muu lapsenvahti. Ja mieti nyt hyvin tarkkaan millaista kohtelua aiot hyväksyä parisuhteessasi. Kysyt, miten saat miehen käsittämään että hän on väärässä. Valitettavasti et mitenkään. Toista ihmistä ei voi pakottaa myöntämään virheitään tai kohtuuttomuuttaan. Ainoastaan omaan käytökseesi voit vaikuttaa. Annatko toisen kontrollinhalun määrittää elämääsi vai et.
Vaimolleni sanoisin: ihan vitun sama. Koska sen ihmisen tekemiset ovat ihan vitun sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat mennä ilman miestäsi?
Sinänsä ihan relevantti kysymys, mutta eikö meistä jokainen halua viettää aikaa toisinaan myös yksin? - Tai viettää aikaa ilman, että kumppani on vierellä. - Olen erinomaisen vakuuttunut siitä, että vaikka sitten omien vanhempien liitto on kestänyt jo yli 40 vuotta paljossa siksi, että vaikka vanhemmillani on ollut keskenään paljon yhteistä, niin molemmilla on ollut aina myös omia kotkotuksja ja kiinnostuksen kohteita, joita toinen ei ole ehkä täysin kokonaan ymmärtänyt tai tajunnut, mutta sallinut toiselle ymmärtäessään, että kuinka tärkeitä ne ovat toiselle.
Itse saisin varmaan pitemmän päälle hengenahdistusta, etten sanosi tukehtusi jos kumppanini olettaisi jakavan hänen kanssaan kaiken. Ja ellen voisi niin täytyisi selittää ja anoa ja perustella pilkulleen jokainen liikkeeni ja eleeni, että hänelle saattaisi syntyä mielikuvam etten olsii tekemässä mitään epäilyttävää, tahi väärää.
Kaikenlaista kummallista tälläkin palstalla kysellään, aikuiset ihmiset!
Lapset kyselevät vanhemmiltaan saako lähteä ulos tms.
Yleensä tuollaiset eri sukupuolten väliset kaveruudet päättyvät pettämiseen kun omassa suhteessa on vähän "vaikeaa". Mies on fisu ja oikeassa. Hyväksy se tai etsi toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ap olisi siitä, että hänen miehensä menisi miespuolisen ystävänsä kanssa naisen luo iltaa viettämään, naisporukan kanssa? Mielestäni vastaus tuohon on vastaus ap:n kysymykseen. Eli jos hän itse sallisi niin sitten ok toisinkin päin.
Olisi ihan ok ja tämän olen miehelle sanonutkin. Mutta hän sanoo ettei niin tekisi. Mies on tervetullut mukaanikin on vaan itse sanonut ettei kiinnosta lähteä. Toki välillä on kiva käydä yksinkin kavereiden kanssa, puolin ja toisin
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset eri sukupuolten väliset kaveruudet päättyvät pettämiseen kun omassa suhteessa on vähän "vaikeaa". Mies on fisu ja oikeassa. Hyväksy se tai etsi toinen mies.
Minä ainakin loukkaantuisin syvästi, jos minua (miestä, ikäänkuin sukupuolellani olisi jotain merkitystä) -loukkaantuisin syvästi, jos ystäviäni ja kavereitani pidettäisiin vain potenttiaalisina rikoskumppaneina toisin sanoen henkilöinä, joiden kanssa pettäsin heti, jos siihen vain olisi tilaisuus, tai enemmin tahi myöhemmin.
"Saako naimisissa oleva nainen mennä viettämään iltaa naispuoleisen ( myös varatun) kaverin kanssa tämän miespuoleisen kaverin luokse?"
Muistakaa sitten mammat, että vastaus on tasan sama kun sukupuolet vaihdetaan. Kun se joogamouho äiti hukutti kaksi pientä lastaan silloin, kun isä oli lähtenyt kaverinsa kanssa jääkiekkomatsin, te olitte kovin ymmärtäväisiä äitiä kohtaan jota piditte vaan uupuneena. Mies ei olisi saanut kuulemma jättää uupunutta vaimoa yksin lasten kanssa jonkun jääkiekon takia. Miehen syy, että lapset kuolivat sanoivat monet teistä.
Vierailija kirjoitti:
"Saako naimisissa oleva nainen mennä viettämään iltaa naispuoleisen ( myös varatun) kaverin kanssa tämän miespuoleisen kaverin luokse?"
Muistakaa sitten mammat, että vastaus on tasan sama kun sukupuolet vaihdetaan. Kun se joogamouho äiti hukutti kaksi pientä lastaan silloin, kun isä oli lähtenyt kaverinsa kanssa jääkiekkomatsin, te olitte kovin ymmärtäväisiä äitiä kohtaan jota piditte vaan uupuneena. Mies ei olisi saanut kuulemma jättää uupunutta vaimoa yksin lasten kanssa jonkun jääkiekon takia. Miehen syy, että lapset kuolivat sanoivat monet teistä.
Et saa sotkea asioita.
Saa dokata, nukkua ja pussailla (myös munaa). Raja menee käyttääkö kieltä bloukkarissa.
Tarjoa miehellesi Äityliinin maksamakkarakeittoa. Kyllä mustasukkaisuus unohtuu !
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Joskus on ihan mukava viettää aikaa kavereiden kanssa ilman puolison läsnäoloa. Ja puolisolle voi tulla ulkopuolinen olo jos ei tunne näitä kavereita, joiden luona juhlat on.
t. ei ap