Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naimisissa oleva nainen mennä viettämään iltaa naispuoleisen ( myös varatun) kaverin kanssa tämän miespuoleisen kaverin luokse?

Oikein vai väärin
05.11.2017 |

Mieheni kielsi tuon vedoten että parisuhteessa ei toimita noin ja kielsi myös menemästä juhliin missä on naisia ja miehiä. Eikä saa mennä juhliin minkä kaverin miespuoleinen kaveri on järjestänyt. En saa kuulema mennä kaverin kanssa hänen miespuoleisen kaverin luokse iltaa istumaan jos kaverini minut sinne kutsuu mukaansa... miehen mukaan saisin olla vain nais seurassa, en niin että on mies/miehiä. Pariskunnat ymmärtää. Hänen mukaansa naisella ei saa olla miespuoleisia kavereita, minulla ei ole mutten voi päättää kaverin kavereita enkä viitsisi perua menoa siksi että kaverin kaveri on välillä mieskin... enkä ole tekemässä näistä kaverin kavereista itselleni kavereita. Voiko mies kieltää tuollaiset vai toiminko itse väärin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolinen ja miespuolinen, perkele!!!!

Vierailija
2/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naispuolinen ja miespuolinen, perkele!!!!

Anteeksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on trolli? Ei tietenkään voi kieltää. Sinä olet täysvaltainen aikuinen, joka päättää itse ystävistään ja menoistaan. Pyytää voi, mutta kohtuuttomiin pyyntöihin ei ole järkevää suostua. Miehesi kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta ja kontrolloivalta ihmiseltä. Jos nyt alistut, niin pahempaa on tulossa. Vihellä peli poikki ja tee selväksi, että sinä et alistu tuollaiseen määräilyyn ja käskyttämiseen.

Vierailija
4/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Parissuhdelaki (PRSL) vuodelta 2013 kieltää.

Vierailija
5/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on trolli? Ei tietenkään voi kieltää. Sinä olet täysvaltainen aikuinen, joka päättää itse ystävistään ja menoistaan. Pyytää voi, mutta kohtuuttomiin pyyntöihin ei ole järkevää suostua. Miehesi kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta ja kontrolloivalta ihmiseltä. Jos nyt alistut, niin pahempaa on tulossa. Vihellä peli poikki ja tee selväksi, että sinä et alistu tuollaiseen määräilyyn ja käskyttämiseen.

Ei valitettavasti ole trolli...

Ihan viime aikaisia tapahtumia ja siksi kysyn muiden mielipidettä kun mies niin vahvasti väittää että toimin väärin vaikka itselläni järki sanoo toista. Sanoo ettei ole mustasukkaisuutta eikä epäile että petän, hän vaan kuulema ajattelee niin ja pitää sitä vääränä...mut kyllä tuo minulle näyttää ihan epäluottamukselle ja kontrolloinnille...

Vierailija
6/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lestadiolaisia tai jotain muuta ryhmää, jolla on vähän erilaiset säännöt ja tavat? Tietenkään mies ei voi tuollaista kieltää. Älä nyt missään nimessä suostu tuollaiseen, ja yritä saada aiheeseen liittyvää keskustelua miehen kanssa. Millä ihmeen perustelulla hän tuollaista vaatii?

Vierailija
7/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vai väärin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan viime aikaisia tapahtumia ja siksi kysyn muiden mielipidettä kun mies niin vahvasti väittää että toimin väärin vaikka itselläni järki sanoo toista. Sanoo ettei ole mustasukkaisuutta eikä epäile että petän, hän vaan kuulema ajattelee niin ja pitää sitä vääränä...mut kyllä tuo minulle näyttää ihan epäluottamukselle ja kontrolloinnille...

Jos se sinulle näyttää siltä, niin sitä se on. Kuka mustasukkainen nyt oikeasti itse tunnustaisi olevansa mustasukkainen?

Vierailija
8/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehellä ei ole minkään lain  nojalla oikeutta kieltää sua mienemästä minnekään.Varsinkaan jos hän itse ei noudata omia sääntöjään.

Kannattaa miettiä onko  suhde noin kontrolloivan miehen kanssa sellainen mitä kannattaa jatkaa ja myös sitä kertooko  moinen kielto itseasiassa siitä että tuollaisessa tapauksessa mies itse toimisi tavalla jonka ilmitullessa sulla ois syytä räjähtää.

Yleensä mustikset ovat mustiksia siksi että epäilevät toista asiasta jota itse tekevät.

Vierailija
9/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli  mies pettää itse ja kuvittelee sinun käyttäytyvän samalla tavalla.

Vierailija
10/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään saa, haloo nyt!

Vierailija
11/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et varmaan saa silloin mennä kaverimiehen kanssa minnekään kahdestaan? Ihanan umpimielinen mies sulla... Minä voi käydä miespuolisten kavereiden kanssa esim. baarissa tms. eikä aviomies välitä siitä mitään.

Vierailija
12/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lestadiolaisia tai jotain muuta ryhmää, jolla on vähän erilaiset säännöt ja tavat? Tietenkään mies ei voi tuollaista kieltää. Älä nyt missään nimessä suostu tuollaiseen, ja yritä saada aiheeseen liittyvää keskustelua miehen kanssa. Millä ihmeen perustelulla hän tuollaista vaatii?

Ei olla...

Mies ei keskustele asiasta, suuttuu vaan jos puolustelen oikeuttani tuollaiseen. Uhkailee ettei vahdi lapsia jos menoni sisältää jotenkin miehen läsnäolon.. ja niin myös tekee, häipyy itse jonnekin. Itse ei vietä aikaa naisten seurassa ja sanoo pitävänsä siitä kiinni. Ei petä sen tiedän. Sanoo että odottaa minulta tuota koska se vaan on väärin...ei kuulema epäile että petän. Miten saan miehen käsittämään että toimii väärin?

Vierailija
13/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et varmaan saa silloin mennä kaverimiehen kanssa minnekään kahdestaan? Ihanan umpimielinen mies sulla... Minä voi käydä miespuolisten kavereiden kanssa esim. baarissa tms. eikä aviomies välitä siitä mitään.

En todellakaan saa...

Vierailija
14/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et tietenkään saa, haloo nyt!

Ok...joku on tätäkin mieltä

Vierailija
15/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen saa vapaasti mennä kenen tahansa aikuisen ihmisen juhliin, jos on kutsun saanut ja haluaa mennä. Sukupuolella ei ole tässä asiassa mitään merkitystä. Miehesi on mustasukkainen urpo jos moisesta pultit vetää.

Vierailija
16/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla...

Mies ei keskustele asiasta, suuttuu vaan jos puolustelen oikeuttani tuollaiseen. Uhkailee ettei vahdi lapsia jos menoni sisältää jotenkin miehen läsnäolon.. ja niin myös tekee, häipyy itse jonnekin. Itse ei vietä aikaa naisten seurassa ja sanoo pitävänsä siitä kiinni. Ei petä sen tiedän. Sanoo että odottaa minulta tuota koska se vaan on väärin...ei kuulema epäile että petän. Miten saan miehen käsittämään että toimii väärin?

Ota nyt hyvä ihminen ero tuollaisesta hullusta. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Hommaat lapsille hoitopaikan juhlien ajaksi ja menet sinne. Mies uliskoon keskenään.

Vierailija
17/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla...

Siis tutustumis- ja seurusteluaikana sait mennä mutta nyt kun on lapsia, niin mies on muuttunut?

Kehota hakemaan apua. Jos kyseessä on yli viisikymppinen ihminen, niin kyseessä voi olla alkava alzheimer tai muu dementiasairaus, joka aiheuttaa alkuvaiheessa muutoksia käytöksessä.

Jos taas mies on ollut alusta alkaen tuollainen niin miksi sitouduit parisuhteeseen hänen kanssaan?

Vierailija
18/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat mennä ilman miestäsi?

Vierailija
19/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokin omilta vanhemmilta opittu typerä, ahdasmielinen ajatusmalli. Sopii toki ihmisille, jotka ovat epäsosiaalisia, ja joilla ei ole kavereita ollenkaan.

Teidän itsennehän on luotava parisuhteenne pelisäännöt. Hieman ihmettelen, että miten olette jo lapsiakin ehtineet saada, mutta ette tällaista käsiteltyä?

Omalla kohdalla en voisi harkitakaan tuollaista rajoitusta. Toisaalta en varmasti olisi noin ajattelevasta miehestä kiinnostunutkaan.

Eikä olisi kyllä mitään tullutkaan, jo työn puolesta on täytynyt kaveerata miesten kanssa ja yöpyäkin samassa asunnossa (eri huoneissa) miesten kanssa.

Vierailija
20/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten miehenä minua ihmetyttää, että jos Ap ei ole Trolli, niin miten hän kestää ja sietää miehensä tuollaisen -minusta epäterveen mustasukkaisuuden. - Jos oma mahdollinen kumppanini (nainen) haluaisi kieltää minulta naispuoliset kaverit ja ystäväni, niin tämä enemmän kuin todennäköisesti tietäisi suhteemme loppua. - Tämä halu rajoittaa sitä, että kenen kansssa saan olla ystävä ja / tai kaveri kertoisi minulle liian paljon karua kieltään siitä, että nainen ei yskinkertaisesti pysty tai halua luottaa minun kykyyni tulla toimeen muiden kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi