Mitä ajattelisit tälläsestä miehestä...
Pyytää sua luokseen ensitapaamiselle yöllä, ehdottaa että voisit heti ensitapaamisella muuttaa hänen luokseen, kysyy että ethän vain ole mun rahojen perässä ja kysyy että ethän sinä vaan mikään h*ora ole?
Kommentit (54)
Tämä mies työskentelee toimitusjohtajana ja on 4 lapsen isä. Komea ja pitää huolta ulkonäöstään. Vaikuttaa mukavalle, rehdille ja asialliselle miehelle. On töissä ahkera ja selvästi lapsirakas, kun lähetti mulle itsestään ja pojistaan yhteiskuviakin. Nämä piirteet puhuu sen puolesta että tämä mies on hyvä ihminen, joten en tiedä mitä tässä tulisi päättää.
Juoksisin lujaa..toiseen suuntaan! Haluaa ilmeisesti äkkiä lapsille hoitajan, tai muuten vaan sekaisin?
Kuka ehdottaa vieraalle ihmiselle yhteenmuuttoa? Aivan, pitää olla pikkuisen vinksahtanut.
Mulle tuli myös outo olo ja kysyin yhdessä vaiheessa myös " ootko väkivaltanen? " johon mies vastas ettei tietenkään ole. En tiedä mistä tuli tarve kysyä tuollasta, varottiko vaisto vai sekoiliko mun oma pää vaan jotain koska olen aikaisemmin ollut väkivaltaisessa suhteessa ja sen takia saatan olla arka miehiin tutustuessa. Kyllä hän on myös vahvan oloinen mies ja siitä minä pidän, herkkänä naisena rakastun itseni vastakohtaan eli vahvoihin miehiin, mutta vahvat miehet saattaa olla helposti agressiivisia.
Jos ihminen kuitenkin menestyy hyvin töissä ja on siisti ulkonäkö ja vaikuttaa suurimmaksi osaksi mukavalta ja asialliselta, niin jos et tähän pysty luottamaan, niin mihin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös outo olo ja kysyin yhdessä vaiheessa myös " ootko väkivaltanen? " johon mies vastas ettei tietenkään ole. En tiedä mistä tuli tarve kysyä tuollasta, varottiko vaisto vai sekoiliko mun oma pää vaan jotain koska olen aikaisemmin ollut väkivaltaisessa suhteessa ja sen takia saatan olla arka miehiin tutustuessa. Kyllä hän on myös vahvan oloinen mies ja siitä minä pidän, herkkänä naisena rakastun itseni vastakohtaan eli vahvoihin miehiin, mutta vahvat miehet saattaa olla helposti agressiivisia.
Jos ihminen kuitenkin menestyy hyvin töissä ja on siisti ulkonäkö ja vaikuttaa suurimmaksi osaksi mukavalta ja asialliselta, niin jos et tähän pysty luottamaan, niin mihin sitten?
Ethän sä oikeasti ole noin yksinkertainen? Eiku, olet sä.
Kiesus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiesus.
Pohdin tässä asioita. Ei ole helppoa kun on rakastunut. Joten jos et osaa muuta kuin haukkua, niin meeppä muualle.
Ja minuahan ei haittaa hoitaa hänen lapsiaan, sehän olisi aivan normaalia jos musta tulee äitipuoli ja tykkään lapsista, niin ei ole mikään ongelma. :)
Mulle hän selitti tuota että haluaa yöllä nähdä heti vaikka on monta sataa kilometriä välissä koska on spontaani ja ehkä sen takia haluaa minut nopeasti luokseen asumaan koska on niin innoissaan minusta ja yksin asuminen omakotitalossa voi tuntua todella yksinäiseltä. Tälläseen en tietenkään kyllä lähde heti mukaan, on seurusteltava vähintään puol vuotta ennen kun voin yhteenmuuttoa harkita, nää on niin isoja ratkasuja ja näkee muutenkin mihin suuntaan suhde lähtee kehittymään. Seurustelemaan kyllä voisin alkaa heti ensitapaamisella, jos vaikuttaa hyvin synkkaavan, oon sen verran kuitenkin heittäytyjä ja elämässä täytyy ottaa riskejä!
Eikä se että ihminen on outo, tee hänestä automaattisesti pahaa.
Miehenä minusta kuullostaa selliaiselta, että sanosin kohteliaasti tuollaiista ehdottanelle kiitos ei ja tietäen samalla, että meistä ei tulisi paria kuin äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä. - Toki omalta kohdaltain sanomiseni kohde olisi luultavammin nainen, mutta sillä ei lienen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiesus.
Pohdin tässä asioita. Ei ole helppoa kun on rakastunut. Joten jos et osaa muuta kuin haukkua, niin meeppä muualle.
Sori mutta ihminen joka pitää tuolla tavalla puhuvaa miestä edes potentiaalisena kumppanina, on yksinkertainen. Mies joka puhuu naiselle noin on moukka, oli koulutus tai asema mikä tahansa.Itseään arvostava nainen jättää tuollaiset huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiesus.
Sori mutta ihminen joka pitää tuolla tavalla puhuvaa miestä edes potentiaalisena kumppanina, on yksinkertainen. Mies joka puhuu naiselle noin on moukka, oli koulutus tai asema mikä tahansa.Itseään arvostava nainen jättää tuollaiset huomiotta.
Älä turhaan pyytele anteeks, oot sinäkin mun mielestä tollo, joten ollaan tasoissa. :) mulla ja miehellä paljon ikäeroa, joten sen piikkiin vois laittaa tuon kommentin että kysyi ettenhän ole vain hänen rahojen perässä. Ehkä hän tuntee epävarmuutta itsestään.
Kysymys rahojen perässä juoksemisesta on erittäin ok. Olet tinder-nainen?
Pahin skenaario tässä tietysti on se että mies ois mustasukkainen ja väkivaltainen hullu. Sen takia ehdottaa että voisin muuttaa heti hänen luokseen jotta pystyy kontrolloimaan minua ja sen takia kysyy että enhän vaan ole mikään h*ora koska ei voi sietää sitä jos mulla on ollut paljon miehiä.
Pelottavaa tässä on se, kun pitäisi pystyä luottamaan niihin ihmisiin jotka menestyy töissä ja vaikuttaa ulospäin täysin kunnollisilta, mutta ihmisillä voi silti olla pimeä puoli, onhan paljon ihmisiä joista ei esimerkiksi ikinä uskoisi että he ovat tappajia, esim. tämä seinäjoen teinisurmaaja, niin kiltin oloisesti hymyilee insta kuvissaan ja menestyi koulussa!
Sitte kun muutatte yhteen niin saatat spontaanisti yks päivä töistä palatessa huomata että tavaras on nostettu ulko-oven eteen ja lukot vaihdettu, koska olitkin hänen mielestä h***a.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys rahojen perässä juoksemisesta on erittäin ok. Olet tinder-nainen?
Ei olla tinderissä tutustuttu mutta muualla netissä kyllä. Ja en juokse hänen rahojen perässään, olen valmis ottamaan vaikka avioehdon jos mennään naimisiin ja itse ehdottamaan tätä asiaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sitte kun muutatte yhteen niin saatat spontaanisti yks päivä töistä palatessa huomata että tavaras on nostettu ulko-oven eteen ja lukot vaihdettu, koska olitkin hänen mielestä h***a.
Tuskin nyt sentään, koska en ajatellut tehdä mitään h*oramaista. Tietty eri asia sitten jos ihminen kärsii sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, niin hänen päässään on kaikkia harhoja, ihan sama mitä minä teen...
Luota omaan vaistoosi. Se on yleensä oikeassa. Toi, että haluu muuttaa heti sun kanssa yhteen kertoo siitä, että haluu saada sut valtaansa mahd. nopeasti. Ja toi, että kutsuu itseään spontaaniksi on hyvä keino varmistaa, että kohta sulla ei ole enää omia kavereita tai omaa elämää, koska sun "kulta" tahtoo nähdä sua "spontaanisti", ja kohta omistaakin sut kokonaan.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon: Juokse hyvä ihminen, ja kovaa
Jännämies saa naisen kuin naisen ravaamaan perässään.
Vierailija kirjoitti:
Luota omaan vaistoosi. Se on yleensä oikeassa. Toi, että haluu muuttaa heti sun kanssa yhteen kertoo siitä, että haluu saada sut valtaansa mahd. nopeasti. Ja toi, että kutsuu itseään spontaaniksi on hyvä keino varmistaa, että kohta sulla ei ole enää omia kavereita tai omaa elämää, koska sun "kulta" tahtoo nähdä sua "spontaanisti", ja kohta omistaakin sut kokonaan.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon: Juokse hyvä ihminen, ja kovaa
Sulla on ollut siis tän tyylisen miehen kanssa suhde, millainen teidän suhde oli ja miten eroaminen sujui?
Miehen nuorimmat lapset on ala-aste ikäisiä joten jos isä ois hirveä väkivaltainen hullu ja hakannut lastensa äitiä turpaan, niin tuskin saisi tavata lapsiaan tai voihan hän sitten olla sen verran ovela että pystyy kiristämään jollain, mutta tässä vaiheessa ehkä mun mielikuvitus juoksee liikaa.
Ja jos mies ois pahasti mielisairas niin tuskin olisi pystynyt menestymään töissä noin pitkälle, koska pää ei kestäis paineita, ois levinnyt aikoja sitten ja kaikki mennyt plörinäksi...
Yök. Ei missään tapauksessa parisuhdemateriaalia ainoallekaan naiselle.Saunan taakse tollaset.