Pelkkä nukkuminen miehen kanssa
Miehille kysymys; jos teillä olisi tyttöystävä, joka ei heti halua harrastaa seksiä, mutta mielellään nukkuisi yhdessä, niin onnistuuko se? Tarkoitan siis monta yötä putkeen? Vai alkaako tuntua, että jotain pitäisi tapahtua?
Kommentit (63)
Nukkuisin sohvalla. Suhteen alussa voi aivan hyvin jäädä yövieraaksi, vaikka ei vielä ole seksin aika. Jos tätä jatkuu monta kertaa, tulkitsisin niin, että nainen ei pidä minua fyysisesti haluttavana. Sitten voidaan olla ystäviä tai ei, mutta suhteeseen en vastentahtoisen kanssa enää ryhtyisi. Olen tottunut siihen, että luonani yöpyy naisia ilman taka-ajatuksia, mutta silloin niitä tosiaan ei ole. En haluaisi arvuutella loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole suhteella kovin pitkää tulevaisuutta, jos ei pysty viettämään yötä yhdessä vain nukkuen.
Onko sillä tulevaisuutta, jos nainen haluaa sängyssä vain nukkua? Ap puhui monesta yöstä. Onko kyseessä siis pysyvä järjestely?
No jos ei KOSKAAN halua muuta kuin nukkua, ei liene tulevaisuutta (ellei kyseessä ole aseksuaalien suhde). Normaalissa suhteessa kuitenkin tulee useampiakin öitä, jolloin vain nukutaan. Se on täysin luonnollista oli kyse miehistä tai naisista. Usea yö ei kuitenkaan ole sama asia kuin pysyvä järjestely. Tai jos on, se pitää tehdä kumppanille selväksi heti kättelyssä.
Ei ole pysyvä järjestely, mutta haluan tutustua ensin paremmin. Ja siis kyseessä kaukosuhde, olemme öitä yhdessä, enkä halua erikseen nukkua.
Sykikkäin on nukuttava, mutta miehellä ei saa seistä ennen kuin sinä sanot hep? Sellainen on kidutusta. Oma vikasi, kun miehet suuttuvat ja lähtevät. Jos mies ei saa haluta seksiä, voit omalta puoleltasi pidättäytyä hänen fyysisestä kiihottamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin sohvalla. Suhteen alussa voi aivan hyvin jäädä yövieraaksi, vaikka ei vielä ole seksin aika. Jos tätä jatkuu monta kertaa, tulkitsisin niin, että nainen ei pidä minua fyysisesti haluttavana. Sitten voidaan olla ystäviä tai ei, mutta suhteeseen en vastentahtoisen kanssa enää ryhtyisi. Olen tottunut siihen, että luonani yöpyy naisia ilman taka-ajatuksia, mutta silloin niitä tosiaan ei ole. En haluaisi arvuutella loputtomiin.
Tätä pelkäsinkin. Kyse ei ole siitä, että en pitäisi miestä haluttavana. Mutta en ole niin itsevarma kehostani, että voisin vain harrastaa seksiä ilman luottamusta. Olen kyllä tästä kertonut miehelle, mutta tuntuu, että hän on kuitenkin pettynyt tilanteeseen. Paras kai nukkua sohvalla, eikä kiduttaa miestä.
Kerro miehelle ehdot ja perustelut niille (niikuin olet kertonutkin).
Kerro sen jälkeen, että haluat silti hänen kanssaan nukkua lähekkäin.
Näiden tietojen jälkeen mies päättää itse, miten haluaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pelkäsinkin. Kyse ei ole siitä, että en pitäisi miestä haluttavana. Mutta en ole niin itsevarma kehostani, että voisin vain harrastaa seksiä ilman luottamusta. Olen kyllä tästä kertonut miehelle, mutta tuntuu, että hän on kuitenkin pettynyt tilanteeseen. Paras kai nukkua sohvalla, eikä kiduttaa miestä.
Pelkään pahoin, että petaat itsellesi pettymyksiä. Haluat "luottamusta" eli varmuuden, että kelpaat, ja odota miehen luovan sinulle itseluottamusta. Samalla tuotat miehelle hylkäämisen ja kylmyyden kokemuksia. Jos mies on kiltti, hän saattaa keskittyä sinun toiveittesi toteuttamiseen ja tehdä oman harkintansa vasta siinä onnistuttuaan --- eli heti kohta seksiä saatuaan.
Yksi tapa välttää aiheuttamasta toistuvaa torjunnan kokemusta miehelle on päättää etukäteen, että tutustutaan ja nukutaan sohvalla X viikkoa ja sitten puhutaan seksistä. Valitettavasti se vaatii sinulta kohtuullista itsetuntoa, koska et voi pitkittää päätöstä ikuisesti etkä mitenkään voi tietää, haluaako mies enää sen jälkeen jatkaa.
Mies joka yrittää painostaa saati pakottaa seksiin suhteessa, joka ei ole vielä edennyt niin pitkälle että molemmat haluavat, jää junasta heti.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään pahoin, että petaat itsellesi pettymyksiä. Haluat "luottamusta" eli varmuuden, että kelpaat, ja odota miehen luovan sinulle itseluottamusta. Samalla tuotat miehelle hylkäämisen ja kylmyyden kokemuksia. Jos mies on kiltti, hän saattaa keskittyä sinun toiveittesi toteuttamiseen ja tehdä oman harkintansa vasta siinä onnistuttuaan --- eli heti kohta seksiä saatuaan.
Yksi tapa välttää aiheuttamasta toistuvaa torjunnan kokemusta miehelle on päättää etukäteen, että tutustutaan ja nukutaan sohvalla X viikkoa ja sitten puhutaan seksistä. Valitettavasti se vaatii sinulta kohtuullista itsetuntoa, koska et voi pitkittää päätöstä ikuisesti etkä mitenkään voi tietää, haluaako mies enää sen jälkeen jatkaa.
Totta puhut. Kiitos.
Mietin vielä sitä, että jos on monta viikkoa vaan platoninen suhde, niin voiko miehen kiinnostus lopahtaa? Että siirtyisi vaan kaveriksi, vaikka aluksi olisikin kovasti ihastunut?
Paras varmaan edetä asiassa.
Olen nainen, mutta useamman kerran nukuttiin yhdessä ennen "syvempää koskettelua" miesystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos en ole harrastanut seksiä naisen kanssa, hän ei ole tyttöystäväni.
Ai jos et pääse sänkyyn naista panee niin et laske häntä tyttöystäväksi nyt oot kyllä aika itksekäs täytyy vaan todeta. Ja montakos "tyttöystävää" sulla sitte on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu. Mikä tämä olettamus on, että miehet ovat jotain muna pystyssä röhiseviä kiimaisia kaikkea nylkyttäviä elukoita?
Tuo kuvauksesi sopii täydellisesti suomessa loisiviin muslimi pakolaisiin, lisäksi vielä pahoinpitely kaupan päälle. kaikesta tälläisesta käytöksestä suominainen ja media on hiljaa kuin kusi sukassa.
Öh. Ei pitäis edes vastata sulle, mutta seurustelin kurdin kanssa ja hän jaksoi kyllä kohteliaasti odottaa seksiä juuri niin kauan kuin minä olin valmis. Sängyssä matkasimme ja häntä halutti kovasti (seisoi) mutta yhdyntä tapahtui vasta kun minä olin valmis. Ei todellakaan pakottanut. Sorry.
Olitteko junassa?
Joutuiko odottamaan tunnin vai jopa kaksi?
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi itse naisen kanssa samaan sänkyyn nukkumaan, jos ei ainakaan hyväilyä ole. Ei yhdynnällä ole kiire, enkä itse haluaisi edetä siihen ekana yönä (enkä ehkä tokanakaan) mutta jos suhde etenee yhteiseen yöhön asti, haluaisin tehdä muutakin kuin kuorsata kalsarit jalassa kädet peiton päällä. Tekisin tuttavuutta naisen vartaloon, pitkään ja hartaasti.
En ole siis muutaman tapaamisen jälkeen valmis viettämään yötä naisen kanssa. Mutta sitten kun olisin, haluaisin siis jotakin pelkän lusikassa nukkumisen ja yhdynnän väliltä.
Miksi kukaan olisi valmis seksiin kylmiltään viettämättä läheisyysöitä ensin? Miten luottamus syntyy? Mitä haluaa toisessa jos ei ole vain nukkunut sylitysten ja rakentanut yhteyttä välille?
Riippuu täysin tilanteesta ja ihmisestä ja siitäkin, kauanko on tapailtu. Minulla ei ole mielenkiintoa vongata seksiä ihmiseltä, joka ei sitä itse halua. Kyllähän se aihe siinä tavalla tai toisella tulee esiin sitten, kun sen aika on. Sinuna en suotta yliajattelisi asiaa.
En halua kuulla jälkeenpäin "tiedättekö mitä se sika yritti" -kohkauksia, vaan odotan että nainen tekee selkeän aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole suhteella kovin pitkää tulevaisuutta, jos ei pysty viettämään yötä yhdessä vain nukkuen.
Onko sillä tulevaisuutta, jos nainen haluaa sängyssä vain nukkua? Ap puhui monesta yöstä. Onko kyseessä siis pysyvä järjestely?
No jos ei KOSKAAN halua muuta kuin nukkua, ei liene tulevaisuutta (ellei kyseessä ole aseksuaalien suhde). Normaalissa suhteessa kuitenkin tulee useampiakin öitä, jolloin vain nukutaan. Se on täysin luonnollista oli kyse miehistä tai naisista. Usea yö ei kuitenkaan ole sama asia kuin pysyvä järjestely. Tai jos on, se pitää tehdä kumppanille selväksi heti kättelyssä.
Ei ole pysyvä järjestely, mutta haluan tutustua ensin paremmin. Ja siis kyseessä kaukosuhde, olemme öitä yhdessä, enkä halua erikseen nukkua.
Sykikkäin on nukuttava, mutta miehellä ei saa seistä ennen kuin sinä sanot hep? Sellainen on kidutusta. Oma vikasi, kun miehet suuttuvat ja lähtevät. Jos mies ei saa haluta seksiä, voit omalta puoleltasi pidättäytyä hänen fyysisestä kiihottamisestaan.
Näin. Omasta puolestani naisena on sanottava, että jos en ole vielä valmis harrastamaan seksiä miehen kanssa, niin en kokisi luontevana nukkumista samassa sängyssäkään.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi itse naisen kanssa samaan sänkyyn nukkumaan, jos ei ainakaan hyväilyä ole. Ei yhdynnällä ole kiire, enkä itse haluaisi edetä siihen ekana yönä (enkä ehkä tokanakaan) mutta jos suhde etenee yhteiseen yöhön asti, haluaisin tehdä muutakin kuin kuorsata kalsarit jalassa kädet peiton päällä. Tekisin tuttavuutta naisen vartaloon, pitkään ja hartaasti.
En ole siis muutaman tapaamisen jälkeen valmis viettämään yötä naisen kanssa. Mutta sitten kun olisin, haluaisin siis jotakin pelkän lusikassa nukkumisen ja yhdynnän väliltä.
En ole ollut tällaisessa tilanteessa, mutta jotenkin vaan tulee mieleen, että jos se nainen kuumuu myös siinä vartalontutkiskeluissa niin kuinka helppoa on pysyä seksittömänä/orgasmittomana? Tai jos sinun on helppo pysyä niin nainen voi ottaa sen loukkauksena itseään ja vartaloaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole siis muutaman tapaamisen jälkeen valmis viettämään yötä naisen kanssa. Mutta sitten kun olisin, haluaisin siis jotakin pelkän lusikassa nukkumisen ja yhdynnän väliltä.Miksi kukaan olisi valmis seksiin kylmiltään viettämättä läheisyysöitä ensin? Miten luottamus syntyy? Mitä haluaa toisessa jos ei ole vain nukkunut sylitysten ja rakentanut yhteyttä välille?
Ihan kuin se luottamus ja läheisyys ei rakentuisi millään muulla tavalla, kuin kuorsaamalla samassa pedissä?😂 Kaiken kanssakäymisen ja yhdessä vietetyn ajan myötähän ne kehittyvät. Sitten kun siltä tuntuu, sinne sänkyyn voi mennä viettämään niitä "läheisyysöitä" pidemmän kaavan mukaan.
Ei tällaisesta tulisi mitään kohdallani. Nainen siis ei halua minua tarpeeksi. Ei toimisi suhde.
Semmoinenkin juttu, että kaikki eivät tykkää/osaa nukkua toisen vieressä ollenkaan, varsinkaan jos ei tunneta vielä järin hyvin. Eivätkä halua jäädä yöksi välttämättä jatkossakaan ja tämä ei tarkoita ettei olisi tunteita tai sitoutumista. Ihmisiä ja suhyeita on niin erilaisia.
No voi olla vaikeaa. Minun viisikymppinen mieheni ei oikeastaan pysty nukkumaan minun vieressäni koskaan ilman erektiota.