Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkkä nukkuminen miehen kanssa

Vierailija
05.11.2017 |

Miehille kysymys; jos teillä olisi tyttöystävä, joka ei heti halua harrastaa seksiä, mutta mielellään nukkuisi yhdessä, niin onnistuuko se? Tarkoitan siis monta yötä putkeen? Vai alkaako tuntua, että jotain pitäisi tapahtua?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Mikä tämä olettamus on, että miehet ovat jotain muna pystyssä röhiseviä kiimaisia kaikkea nylkyttäviä elukoita?

Vierailija
2/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kiltillemiehelle, mutta onnistuuko jännämiehelle joka tahtoo nyt ja heti ja tietää miten se saadaan? Voitko edes sinä vastustaa sitä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu. Mikä tämä olettamus on, että miehet ovat jotain muna pystyssä röhiseviä kiimaisia kaikkea nylkyttäviä elukoita?

Eikö se ole epämukavaa, jos joutuu vaan nukkumaan lusikka-asennossa? Tarkoitan fyysisesti. Uskon, että mukavat miehet pystyy siihen, ajattelin vaan, että onko se kuitenkin hankalaa?

Vierailija
4/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mukavinta miehelle on, mutta olen naisena kyllä aina pitänyt tuota yhtenä miehen läpäistävänä olevana testinä. Jos mies käy ahdistavaksi tai kritisoi sitä ettei seksiä ole parin ensimmäisen yön aikana niin näkökantamme seksiin ja läheisyyteen ovat liian erilaiset.

Vierailija
5/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se onnistuisi, jos kertoisi miehelle heti alkuun, että haluaa nyt aluksi vain nukkua ja seksiä voi ajatella vasta silloin ja silloin. Olettaisin, että fiksu mies tämän ymmärtää, ellei systeemi ole pysyvä.

Vierailija
6/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Yhden testiyön ymmärrän, mutta koeajo on hyvä suorittaa ajoissa. Molemmin puolin.

Vierailija
7/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi itse naisen kanssa samaan sänkyyn nukkumaan, jos ei ainakaan hyväilyä ole. Ei yhdynnällä ole kiire, enkä itse haluaisi edetä siihen ekana yönä (enkä ehkä tokanakaan) mutta jos suhde etenee yhteiseen yöhön asti, haluaisin tehdä muutakin kuin kuorsata kalsarit jalassa kädet peiton päällä. Tekisin tuttavuutta naisen vartaloon, pitkään ja hartaasti.

En ole siis muutaman tapaamisen jälkeen valmis viettämään yötä naisen kanssa. Mutta sitten kun olisin, haluaisin siis jotakin pelkän lusikassa nukkumisen ja yhdynnän väliltä.

Vierailija
8/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvauksesi sopii täydellisesti suomessa loisiviin muslimi pakolaisiin, lisäksi vielä pahoinpitely kaupan päälle. kaikesta tälläisesta käytöksestä suominainen ja media on hiljaa kuin kusi sukassa.

Öh. Ei pitäis edes vastata sulle, mutta seurustelin kurdin kanssa ja hän jaksoi kyllä kohteliaasti odottaa seksiä juuri niin kauan kuin minä olin valmis. Sängyssä matkasimme ja häntä halutti kovasti (seisoi) mutta yhdyntä tapahtui vasta kun minä olin valmis. Ei todellakaan pakottanut. Sorry.

Olitteko junassa?

Oletpa nokkela. Yksi sana sulle: autocorrect. Jos oikein yrität, keksit ehkä kohta mitä sanaa tässä tarkoitettiin.

Vierailija
9/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään naisen kanssa nukkumisesta niin paljon, että olen yrittänyt löytää unikaveria, mutta eipä oo löytynyt.

Vierailija
10/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi itse naisen kanssa samaan sänkyyn nukkumaan, jos ei ainakaan hyväilyä ole. Ei yhdynnällä ole kiire, enkä itse haluaisi edetä siihen ekana yönä (enkä ehkä tokanakaan) mutta jos suhde etenee yhteiseen yöhön asti, haluaisin tehdä muutakin kuin kuorsata kalsarit jalassa kädet peiton päällä. Tekisin tuttavuutta naisen vartaloon, pitkään ja hartaasti.

En ole siis muutaman tapaamisen jälkeen valmis viettämään yötä naisen kanssa. Mutta sitten kun olisin, haluaisin siis jotakin pelkän lusikassa nukkumisen ja yhdynnän väliltä.

Rehellinen vastaus mieheltä. 

Vierailija
11/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Varmaan riippuu miehestä.

Mutta mikäli naisystävä tahtoisi jatkuvasti vain nukkua kanssani, vetäisin ennemmin tai myöhemmin johtopäätökset hänen libidostaan. Eli ehkä menisi suhde harkintaan.

Vierailija
12/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja naisesta. Osa malttaa odottaa pitkäänkin, osa ei lainkaan. Kannattaa jutella aiheesta sen tapailemasi miehen kanssa, saat paremmin vastauksen kuin täältä. Miehillä kun ei ole yhtä yhteistä mielipidettä asioista. Niin kuin ei ole naisillakaan.

Vierailija
13/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole harrastanut seksiä naisen kanssa, hän ei ole tyttöystäväni.

Vierailija
14/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole suhteella kovin pitkää tulevaisuutta, jos ei pysty viettämään yötä yhdessä vain nukkuen. 

Vierailija
15/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole suhteella kovin pitkää tulevaisuutta, jos ei pysty viettämään yötä yhdessä vain nukkuen. 

Onko sillä tulevaisuutta, jos nainen haluaa sängyssä vain nukkua? Ap puhui monesta yöstä. Onko kyseessä siis pysyvä järjestely?

Vierailija
16/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se onnistuisi, jos kertoisi miehelle heti alkuun, että haluaa nyt aluksi vain nukkua ja seksiä voi ajatella vasta silloin ja silloin. Olettaisin, että fiksu mies tämän ymmärtää, ellei systeemi ole pysyvä.

Fiksu mies ymmärtää, että systeemi ei ole pysyvä.

Mutta entä jos nainen haluaisi vasta esim. muutaman kuukauden odottelun, harkinnan ja yhdessä nukkumisen jälkeen vähän enemmän, tulee lähinnä mieleen, eikö nainen koe suhteessa lainkaan kipinää? Vai onko kyseessä seksuaalisesti haluton ihminen? Fiksu mies miettisi tätäkin ja harkitsisi vakavasti, haluaako suhteeseen haluttoman ihmisen kanssa. Harvemmin olen kuullut sellaisesta tapauksesta, että suhteen alkuvaiheessa seksiin torjuvasti tai välinpitämättömästi suhtautuva ihminen muuttuisi suhteen edetessä kovinkaan halukkaaksi.

El suhteen alkuvaihe on testiä monin eri tavoin.

Vierailija
17/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... kysyit kyllä miehiltä, mutta voisin silti naisena kommentoida.

Silloin kun itse olin sinkkuna enemmän menossa ja etsin paria, niin tuli monenlaisia kokemuksia.

Jos suhde vaikutti vähintään lupaavalta, niin nukuin mieluusti saman peiton alla lähekkäin.

Jotkut miehetkin tuntuivat tykkääävän, ja sain hellyyttä niinkin.

Jos ajattelin, että tässä ei ole aineksia kuin yhden yön suhteeseen, niin ajattelin että antaa palaa heti vaan,

kun kaveri kuitenkin aamulla häipyy. Joskus niistäkin tuli suhteita, mutta ehkä olisi voinut odottaakin.

Nukkuminen toisen kainalossa on melkein parasta, vaikka on se seksikin kivaa. Ei kuitenkaan painostaen eikä vaatien, vaan molempien halusta.

Vierailija
18/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä tulevaisuutta, jos nainen haluaa sängyssä vain nukkua? Ap puhui monesta yöstä. Onko kyseessä siis pysyvä järjestely?

No jos ei KOSKAAN halua muuta kuin nukkua, ei liene tulevaisuutta (ellei kyseessä ole aseksuaalien suhde). Normaalissa suhteessa kuitenkin tulee useampiakin öitä, jolloin vain nukutaan. Se on täysin luonnollista oli kyse miehistä tai naisista. Usea yö ei kuitenkaan ole sama asia kuin pysyvä järjestely. Tai jos on, se pitää tehdä kumppanille selväksi heti kättelyssä. 

Vierailija
19/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä nukkua mutta lusikkaa pitää välttää. Noloa nukkua kova kalu naisen selässä kiinni. Mulla ainakin seisoo ihan saatanan herkästi. Sit ku ajattelee että et nyt nouse sieltä niin vuosisadan stondis.

No mut ei ongelma enää. Parisuhteessa jo pitkään. Sanoin heti alussa kun hän tykkää lusikasta että jos ei haittaa että kova vehje selässä niin mikäs siinä. Hymähti vain että ei haittaa.

Vierailija
20/63 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään naisen kanssa nukkumisesta niin paljon, että olen yrittänyt löytää unikaveria, mutta eipä oo löytynyt.

Tykkään nukkua miehen kanssa, mutta yleensä piereskelen niin paljon, ettei mies saa nukuttua :D