Hävetti äsken naapurin puolesta
Kun näin kaupassa sitä. Osti soijarouhetta ja joitakin muita kasviksia, hyvin epätavalliset ostokset reilu parikymppiselle kaverille :D
Kommentit (27)
Vittu et hävettää sun puolesta ku kyttäät muita. Olet lapsellinen kyylä. Kasva aikuiseksi
Eikäää!!! :)) Nyt soitat äkkiä Seiskalehden toimitukseen, saavat hyvän etusivujutun.
Sepä pamputtaakin päivittäin notkeaa kasvissyöjätyttöä. Mahtaa sua kyrsiä kun katselet sitä omaa paksuperseistä makkaransyöjä-mammaasi.
Pitäsikö sinun mennä juttelemaan jonkun ammattilaistahon kanssa, ap? Mahtaa elämäsi olla vaikeata, kun kerran koet häpeää noin irrationaalisista, sinun itseesi millään lailla liittymättömistä asioista?
No, pitäisikö "mättää miesruokaa" ; rasvaista makkaraa, voita, läskiä, kaljaa...?
Osti soijarouhetta hmmm.... varmasti käyttää myös huumeitakin. ;D
Ei voi olla totta kirjoitti:
Eikäää!!! :)) Nyt soitat äkkiä Seiskalehden toimitukseen, saavat hyvän etusivujutun.
Ehkä teen tämän. Se on muutenkin outo.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet naapuriksi tosi nolo.
Ap on varmaan 15v jonne tai jäänyt henkisesti sellaiseksi
härregyydelis kirjoitti:
Osti soijarouhetta hmmm.... varmasti käyttää myös huumeitakin. ;D
Äkkiä oven taakse haistelemaan, leijuuko asunnosta erään vihreälehtisen tuotteen tuoksu.
Mitä syökö porvoolaiset muka soijarouhetta, no huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet naapuriksi tosi nolo.
Olen vain huolissani, soija ei sovi miehille koska siinä on estrogeeniä
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolaisia ollaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolaisia ollaan :D
Aika kieroa meininkiä teillä savossa on. ;D
Muakin hävettää mun naapureiden puolesta kun ovat niin uskomatonta roskaväkeä että häpeämättä häiriköivät koko rappua.
Kyseessä siis miespuolinen n. 20-25v "mies"