Vaimo sai taas mustasukaisuuskohtauksen eilen illalla
N. klo 23.00 meni hänellä kuppi nurin ja alkoi räyhätä. Pohjalla hänen itse keksimänsä mielikuvitustarinat.
Raskasta elää tämmöisen ihmisen kanssa. Ei terveellinen asuinympäristö. Erotakkaan ei viitsi.
Kommentit (25)
Vieläkään me ei tiedetä, mistä ja miten se vaimo flippasi...
Ota vaan nuorempi ja tervehenkisempi tilalle. Sillä on varmaan tosiaan myös niitä nuoria ystävättäriä jotka olis varmaan kiinnostuneita vähän... bumts bumts.... *WinkWink* ;))))
Vierailija kirjoitti:
Heitä vittuun tollanen ämmä! Elin tolllasen kanssa vuosia ja sitten kyllästyin ja vaihdoin kauniimpaan ja nuorempaan joka ei ole edes mustasukkainen. Elämänlaatu kohosi 1000%.
Mä kirjotin tän. Aika suoraan sanottu joo. Exäni oli sairaalloisen mustasukkainen, epävarma, huono itsetunto jne. Yritin kehua ja olla kannustava ja hän kävi myös puhumassa ongelmistaan mutta mikään, ei mikään auttanut. Keksi vaikka väkisin syyn kilahtaa enkä edes käynyt silloin koskaan missään. Järkyttävää kyttäämistä ja tivailua, tyyliin jokainen minuutti piti selvittää hänelle. Muitten kuullen selitti että ei haittaa jos käyn baarissa tai ylipäänsä jossain...hohhoijaa. Jos olin vessassa liian kauan hänen mielestään niin olin kuulemma runkanut ja ajatellut jotain muuta kuin häntä...esimerkkejä olisi loputtomiin. En kyennyt enää sietämään enkä ymmärtämään. Hän oli ulkoisesti ihan normaali kaunis nainen mutta täysin mielenvikainen jos multa kysytään. Sitte ehdotti että tehdään lapsi niin kaikki muuttuu. Sit tuli lähtö hänelle, lapsi tuollaiseen suhteeseen? Vittu varmaan joo! Onneksi hänestä ei tullut sentään stalkkeria eron jälkeen, ei olisi yllättänyt.
Nykyään tiedän millainen on TERVE parisuhde, lapsiakin kaksi. Tuosta terveestä parisuhteesta jo pelkästään tuo 1000% :)
Ei synny tyhjästä ei, paitsi joskus täysin tyhjästä päästä. En tasan ole ainut ihminen tässä maassa, joka on kokenut samaa. Jotkut ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat niin sairaalloisen omistushaluisia ja itsestään epävarmoja, että keksivät syyn vaikka mistä täysin turhasta. Jos et usko, kokeile itse, sitten tiedät.