Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätkö sinä aina ilman joululahjoja ja aatto-iltana sinua surettaa?

Vierailija
05.11.2017 |

Teitähän on ainakin av-palstan mukaan.

Osta tänä vuonna itse itsellesi joku mieluisa lahja. Pakkaa kauniisti ja sujauta sinne lahjasäkkiin.

Ei tarvitse mököttää aattoiltana ja ehkäpä se pölvästi miehesikin havahtuu, että kuka kumma sille eukolle oli mennyt kallista hajuvettä/timanttikorvakorut/tonnin designlaukun ostamaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin. Sitten en enää minäkään viitsinyt ostaa miehelle lahjaa, ja nyt ollaan ilman lahjoja. Syntymäpäivinä sama juttu, olin se joka muisti, mies ei koskaan. Asia ratkaistiin samalla lailla.

Juuri näin täälläkin, lopetin lahjat ja muistamiset, kun oli yksipuolista. Mies alkoi muistaa pienillä lahjoilla, mutta minä en vuosikymmenten jälkeen enää ala lahjoja hankkia hänelle. Hänellä kestääkin 30 vuotta tasoittaa tilanne. Mies ei myöskään tervehdi kotiin tullessa tai aamulla ym., joten lopetin senkin. Nyt se häiritsee häntä, hyvä.

Varokaa ettette kohta ole sellainen katkera mitään puhumaton ja toista vihaava pariskunta jotka ovat yhdessä vain sen takia kun ei ole saatu aikaiseksi erota.

Hyvä pointti. Tämä on kuitenkin ainut tapa pakottaa mies käytöstavoille myös kotona. En ole itsestäänselvyys, joten nähköön edes sen vaivan, että tervehtii. Tervehtii vieraitakin ihmisiä, joten liikaa en vaadi.

Olen surullinen puolestasi, kuulostat todella katkeroituneelta. Olet viimeiset 30 vuotta opettanut miestäsi käytöstavoille ja lopputulos on se, että kumpikaan ei viitsi enää tervehtiä toista? Mies sentään ok oppinut ostamaan sinulle pieniä lahjoja jouluksi, mutta sinä et ole 10 vuoteen viitsinyt ostaa, kostoksi siitä ettei mies tajunnut ostaa ensimmäiseen 20 vuoteen? Missä omat käytöstapasi ovat? Huhuh, miten kamala elämä sinulla on rakkaudettomassa avioliitossa. Varo kuitenkin, sillä vaikka sinun mielestäsi on parempi olla huonossa suhteessa, miehesi voi jonain päivänä saada tarpeekseen. Vaikka sinä olet itsestäänselvyys, mies ei välttämättä sitä jaksa koko elämäänsä olla ja lähtee jonain päivänä uuden, mukavamman naisen matkaan. Sitten on turha täällä itkeä, miksi mies jätti sinut kaikkien yhteisten avioliittovuosien jälkeen.

Kiitos kyökkipsykologille! Itse asiassa olen vasta 17, mutta kirjoittelen tänne ja kuvittelen aina itselleni eri elämiä. Ihmisestä voi päätellä paljon näiden vastausten perusteella.

Vierailija
42/42 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa lahja jota kaipaisin olisi joku jonka kanssa viettää joulua...

Eikö sulla ole lainkaan omaisia tai ystäviä? Voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi