Onko teistä 180€ maksava kevyttoppatakki kallis?
tilasin Booztilta kyseisen takin ja nyt mietin palautanko. Ajattelin kävely lenkki takiksi. Oli Peakin.
Kommentit (26)
Eihän se kallis ole, jos sinulla on siihen varaa ja tykkäät siitä. Jos et tykkää, niin palauta ja etsi sellainen josta pidät. Jos ei ole varaa, niin kannattaa katsoa esim XXL tai stadium, siellä on halvempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sellainen lyhyt, jossa vaakasuoria tikkauksia muutaman sentin välein? Miten sellaisen haluaa ostaa, kun joka toisella on sellainen nykyään?
Joo eli just tuollainen kuin ajattelinkin.
Joka toisella samanlainen.... en ostaisi.
Rumia ovat nuo tikkitakit. Aloin nauramaan kun rakastajatar alkoi tuollaista juppitakkia ehdottelemaan kera kaulahuivin. Pellet
Eip. Katselin vakavissani 400 euron kevyttoppista mutta päädyin sitten toiseen kun tän kauden värit oli niin huonoja.
Ap, jos se säilyy käyttäkelpoisenä seuraavat 10v etkä vain väriin kyllästyttyäsi tilaa uutta, se oli kannattava hankinta. Suhteuta aina vaatteen oletettu käyttöikä sen hintaan, niin huomaat kyllä itse kannattaako ostos. Itse en olisi tuota summaa takkiin käyttänyt mutta mulla onkin jo kävelyyn sopiva takki valmiina.
Kevyttopaksi kallis, kevytuntuvaksi ok, jos on laadukas.