Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Vaurauden valinnut lääkäri"- mitähän veetua nut tämä taas on?

Vierailija
04.11.2017 |

Eipä kyllä ole kummoinenkaan lääkäri hän joka pokkana väittää valinneensa vaurauden! Eihän tämä ihminen tajua elämästä mitään!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kuplassa kasvanut elintaso ansari.

Vierailija
2/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valitsi maan johon syntyi äidin ja isän josta syntyi ja geeninsä ja kaiken ihan itse. Wow mikä sankari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan, jos olisi syntynyt intiaan tyttönä niin olisi nyt ojan pohjalla myymässä itseään 20 centtistä vastaaan. 

Ai niin, mut kun "Kyllä mää oon ihan itte omaisuuteni hankkinu....." Et ole. Sinulle on annetu ilmainen koulutus, lapsilisät, vanhempasi antoi sinulle ruuan, kodin vaatteet, jne. Kuulut 5% maailman etuoikeutettujen joukkoon. 

Vierailija
4/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nimenomaan valitsi vaurauden tehden pitkää työviikkoa kirurgina, ei jäänyt sinne tk:n yleislääkäriksi, joita pidetään 0-lääkäreinä. Sinne jäävät vain laiskat, joiden vastaanotolle ei tulisi kukaan, ellei ottaisi vastaan tk:ssa. Siis aivan rupusakkia, tk:n "lääkärit".

Vierailija
5/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kato  "lääkäri" pah! 

Tietäähän nää. 

Vierailija
6/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jokajampasta kirurgiksi, yleislääkäri voi olla vaikka aidanseiväs.

Vierailija
7/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nimenomaan valitsi vaurauden tehden pitkää työviikkoa kirurgina, ei jäänyt sinne tk:n yleislääkäriksi, joita pidetään 0-lääkäreinä. Sinne jäävät vain laiskat, joiden vastaanotolle ei tulisi kukaan, ellei ottaisi vastaan tk:ssa. Siis aivan rupusakkia, tk:n "lääkärit".

Tk-lääkärit ovat joidenkin mielestä rupusakkia, mutta tienaavat esimerkiksi erikoistuviin lääkäreihin verrattuna mahdottoman hyvin, ja tietävät varsin laaja-alaisesti lääketieteen asioita verrattuna esimerkiksi kirurgeihin, jotka eivät osaa edes sydänfilmiä tulkita.

Tämä ketjun aiheena ollut mieslääkäri ei ole kirurgi, vaan silmälääkäri.

Vierailija
8/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö pamiresepti saamatta? Siitä vaan yksityiselle asioimaan, sieltä saa mitä vaan jotta asiakas ois tyytyväinen, etiikasta viis! Ja rahaa kilahtaa kassaan meidän muiden ihmetellessä tuota ahneutta.

Vierailija
9/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän omassa kontekstissaan valitsi vaurauden, päätti kouluttautua ja opiskella reippaan määrätietoisesti. Ei voi verrata tilannetta jokaiseen Intian tai Afrikan katulapseen.

Vierailija
10/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rahalla saa, mitä vaan. Kaikkihan tuon tietää...

Vierailija
11/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen miksi niin moni valitsee köyhyyden ja tuilla kituuttamisen kun voisi valita vaurauden. Noh, ihmettelyni jatkukoon.

Vierailija
12/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan, jos olisi syntynyt intiaan tyttönä niin olisi nyt ojan pohjalla myymässä itseään 20 centtistä vastaaan. 

Ai niin, mut kun "Kyllä mää oon ihan itte omaisuuteni hankkinu....." Et ole. Sinulle on annetu ilmainen koulutus, lapsilisät, vanhempasi antoi sinulle ruuan, kodin vaatteet, jne. Kuulut 5% maailman etuoikeutettujen joukkoon. 

Samoin sinä. Miksi sinä sitten et ole kirurgi etkä tienaa elantoasi?

Vierailija
13/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tk lääkäri laittoi minut tutkimukseen kun huomasi että mulla voi olla helikobakteeri niinku olikin. Sain lähetteen polvileikkaukseen aika pian. en ole käynyt yksityisellä kun mehiläisessä silmäluomileikkauksessa omalla rahalla. Hyvin oon avun saanut tk:sta. 

Vierailija
14/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä ole kummoinenkaan lääkäri hän joka pokkana väittää valinneensa vaurauden! Eihän tämä ihminen tajua elämästä mitään!

Ymmärtääkseni hän on lääketieteen asiantuntija eikä mikään yhteiskuntatieteiden maisteri. Epämuodikkaat henkilökohtaiset mielipiteet eivät vaikuta hänen ammattitaitoonsa millään tavalla.

Vierailija
15/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri siis itse valitsi olla lahjakas? Äärimmäisen suurella todennäköisyydellä hän valitsi myös melko vauraan, tasapainoisen lapsuudenkodin joka antoi hyvät eväät elämälle ja opetti kunnianhimoa...

Just.

Vierailija
16/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä teekoossa käy ihan normaaleja ihmisiä sairauksineen, ja vanhat kunnon yleislääkärit heitä hoitavat. Voi siellä tietenkin olla huonoja keikkalaisiakin, tai hyviä. Kirjoitusasustasi päätellen et ole itse lääkäri, joten arvostuksen antajasta en voi sanoa mitään.

Sain ulkomailla saatuun yleisinfektiooni käsittämättömän hyvää hoitoa nimenomaan kunnalliselta puolelta. Kerran menin oireideni takia viikonloppuna silloiselle yksityiselle lääkäriasemalle, jossa sain aivan käsittämättömän paskaa "hoitoa" nuorelta yleislääkäriltä. Jätkä näytti miettivän lähinnä mitä viiniä joisi illalla kuhan kanssa ja lykkäsi käteen tiedotteen fibromyalgiasta. Kadun vieläkin etten tehnyt valitusta. Nimi on muistissa.

Vierailija
17/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tällaisena rupusakkiterveyskeskuslääkärinä tienaan 98 000 euroa vuodessa. Ihan pelkästään siitä antoisasta terveyskeskustyöstä. Mitähän tienaisinkaan, jos en olisi näin laiska.

Vierailija
18/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri siis itse valitsi olla lahjakas? Äärimmäisen suurella todennäköisyydellä hän valitsi myös melko vauraan, tasapainoisen lapsuudenkodin joka antoi hyvät eväät elämälle ja opetti kunnianhimoa...

Just.

Ei valinnut.Perhetausta selviää ko.artikkelista.

Vierailija
19/57 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tällaisena rupusakkiterveyskeskuslääkärinä tienaan 98 000 euroa vuodessa. Ihan pelkästään siitä antoisasta terveyskeskustyöstä. Mitähän tienaisinkaan, jos en olisi näin laiska.

Olet siis valinnut olla laiska ja pienituloinen tk-lääkäri.

Minä menen yksityispotilaaksi yksityispuolelle.

Olen valinnut itse olla varakas ja terve.

En maksa sinun enkä sinun laiskojen potilaitten elämistäkään.

Nauti nyt, kun vielä voit. En nimittäin ole ainoa, joka on veronsa siirtänyt pois Suomesta.

Vierailija
20/57 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin sinä. Miksi sinä sitten et ole kirurgi etkä tienaa elantoasi?

miksi sinä olet niin tyhmä että oletat niin? Minä olen multimiljonääri, aivokirurgi, ja tuon ukon professori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi