Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon lapsen niin kovasti mutten uskalla ehdottaa miehelle!

Vierailija
04.11.2017 |

Mies tykkää lapsista ja tahtoo myös lapsen kanssani. Tiedän ettei mies tahdo vielä lasta mutta tekisi mitä vain vuokseni. Vaikka sen lapsen.

Minulle tulee kamala syyllisyys enkä uskalla kertoa miehelle ajatuksiani, että lapsi saisi tulla jo eikä esimerkiksi viiden vuoden päästä. Miten olette ottaneet puheeksi asian?
Olemme aika nuori pariskunta ja se tietenkin vaikuttaa. Seurustelleet 3,5 v

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aika vähän aikaa olleet yhdessä ja nuoria, niin voipi olla et biologinen kello käy vaan ylikierroksilla. Aloittakaa jollain "helpommalla" -> hankkikaa koiranpentu. Samanlaista heräämisrumbaa ja eritteiden säännöllistä siivoamista, mutta vain lyhyemmän aikaa. Jos hermo ja suhde kestää niin a) tiedät että sulla on oikea haavissa b) tiellä on iha pähee koira.

Vierailija
2/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki sano suoraa et haluaisit ihan sikana sitä lasta! Voi olla et jos mies ei sitä vielä halua, niin hän osaa myös vakuuttavasti perustella asian ja mieli rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yhteinen lemmikki. Mies aina paijailee ja hoitaa kuin lasta haha. Muutenkin esim kummilasten kanssa niin suloinen!

Mutta jep ehkä pitäisi joskus kertoa haaveistaan miehelle.

Vierailija
4/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.. Mikset voi vaan sanoa että haluat jo lapsen. Sitten voiite keskustella asiasta ja ratkaista mihin päädytte.

Nuori pari suhde seureustelua 3,5 v. No miten sen nyt ottta me mentiin kihloihin 3 kk ensi tapaamisesta. Lapsi sai alkunsa suunnitellusti puolen vuoden seurustelun jälkeen (oltiin 19v ja 22v) nyt 22vuotta myöhemmin edelleen yhdessä lapsi viisi. Joten mun mielestä 3,5 vuodenseurustelu ei ole tuore suhde vaan vakiintunut elämän tilanne jossa pitää voida puhua mistä tahansa. Jos ei voi niin puoliso ei ole oikea.

Siis kaikesta ei tarvii olla samaa mieltä mutta kaikesta pitää pystyä puhumaan ja sanomaan omaat tunteet varsinkin isoista asioista jos et pysty/ uskalla paina kytkintä ja etsi se oikea.

Vierailija
5/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että lapsia ei hankita vaan saadaan. Kyllä niitä useimmiten myös hankitaan, j naisen etenkin kannattaa hankkia, kun lisääntymisikä on rajattu. Suoraan vaan ehdottaisin j ehdotinkin, nyt tulos tuhisee tuossa rinnalla. Ikää mulla 25.

Vierailija
6/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Tuntuu vain nykymaailmassa ja muiden mielestä (puhunut parille kaverille) että olemme liian nuoria yms :-) mutta monet meitä nuoremmat, jotka ovat saaneet lapsen ovat vielä yhdessä.

Luotan ja pystyn kertomaann kaiken miehelleni paitsi tätä. Tuntuu jotenkin väärältä ikämme takia ehdottaa.

Vierailija
7/7 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mun kirjoittama. Me tosin taidetaan olla vähän vanhempia (30-vuotiaita), mutta seurusteltu ollaan yhtä kauan ja mulla on ihan samat ajatukset pyörinyt jo jonkin aikaa.

Meillä vaan tilannetta mutkistaa se, että joudutaan olemaan luultavasti ainakin vielä vuoden verran kaukosuhteessa. Ei siis todellakaan kannata lasta tehdä vielä. Tuntuu vaan että itsellä rupee jo ikä painaan päälle ja ehkä hieman vauvakuumetta.