Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Hirviniemestä taas

Vierailija
04.11.2017 |

Aku pelkää joutuvansa framille vatsatautinsa vuoksi...

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711042200511239_vd.shtml

Tämä herättää lähinnä myötähäpeää. Harmi. Olen pitänyt Akusta kovasti, mutta nykyään on tainnut nousta vähän hattuun.

p.s. Ketään ei olis kiinnostanut koko juttu, ellei olis itse alkanut tuomaan tälläkin tavalla itseään esiin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun piti vielä lisää pitää Akua tapetilla?

Musta on aina hauska lukea näitä: olen niin kyllästynyt siihen ja siihen ja vaan jankutetaan siitä, johon ollaan kyllästyneitä. Jos mua ei kiinnosta joku tyyppi, niin en lue juttuja siitä ja vielä vähemmän kirjoitan tai puhun koko tyypistä.

Vierailija
2/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän erikoinen avautuminen. Ihan kaikkea ei tartte raportoida sentään. Näyttää olevan paljon hänellä työn alla, vastahan kertoi uupumuksestaan? Toivotaan että osaa hidastaa tahtia ajoissa ettei sama toistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku pelkää joutuvansa framille vatsatautinsa vuoksi...

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711042200511239_vd.shtml

Tämä herättää lähinnä myötähäpeää. Harmi. Olen pitänyt Akusta kovasti, mutta nykyään on tainnut nousta vähän hattuun.

p.s. Ketään ei olis kiinnostanut koko juttu, ellei olis itse alkanut tuomaan tälläkin tavalla itseään esiin..

Nykyään siellä höpönlöpölehtien opiskelija istuu ja tarkkailee julkkisten instagrameja päivätyönään. Kun sitten tulee joku pienikin jutunpoikanen siitä tehdään höpsisjuttu. Ei ne julkimot tonne soittele ja pyydä kirjoittamaan näitä. Ja sitten taas julkisuus vaatii sen, että noita instoja päivitetään ahkerasti.

Vierailija
4/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun piti vielä lisää pitää Akua tapetilla?

Musta on aina hauska lukea näitä: olen niin kyllästynyt siihen ja siihen ja vaan jankutetaan siitä, johon ollaan kyllästyneitä. Jos mua ei kiinnosta joku tyyppi, niin en lue juttuja siitä ja vielä vähemmän kirjoitan tai puhun koko tyypistä.

Kuka sanoi olevansa kyllästynyt?

Vierailija
5/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan tosi kamalaa maata lentokoneessa oksentamassa voimatta huolehtia lapsistaan... kaikkien tuijottaessa ohikulkiessa, että tuossa se Hirviniemi makaa, ehkä joku ajatteli, että kännissä tai krapulassa. Sen verran tunnettu hän on, ettei jäänyt varmaan kenellekään epäselväksi, kuka siinä oli. Akun avautuminen facebookissa asiasta ihan ymmärrettävää!

Vierailija
6/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja päätös lomalle.

Vierailija
7/7 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tasa varmasti olisi ollut ensi viikon seiskassa juttu kuvien kera. Ja tyyli olisi ollut sellainen että krapulasta kärsitään ja erikoiskohtelua sai. Jo seiskan kääk juoruihin pääsee jos joku julkkis on ollut pitsalla jossain .

Ihan asiallinen ja hauska päivitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi