Miten nainen kokee naisen ihastumisen häneen?
Olen tässä miettinyt, miltä naisesta tuntuu, jos häneen onkin ihastunut nainen. Olen itse bi-nainen, eikä itseeni ole koskaan ihastunut kukaan nainen (ainakaan omien havaintojeni tai tietojeni mukaan), mutta olen suuresti ihastunut yhteen naiseen. Kukaan nainen ei ole edes flirttaillut mulle koskaan missään. :) Häpeän niitä tunteitani häneen ja yritän parhaani mukaan peitellä niitä sekä "tulla järkiini". :/
Pelottaa sekin, että miltäköhän hänestä tuntuu, sillä asia ei ole jäänyt varmaankaan kovinkaan epäselväksi. En halua loukata häntä tai mitään muutakaan negatiivista hänelle tietenkään. Tavallaan inhoan itseäni näiden tunteitteni vuoksi ja tunnen _erittäin_ voimakasta syyllisyydentunnetta.
Itse olen ihan naisellisen näköinen, pitkähiuksinen, hoikahko ja neutraalisti/"klassisesti" pukeutuva, en poikamaisen tai androgyyninkään näköinen. Miten te ihastumisen kohteiksi päätyneet naiset olette kokeneet kyseisen tilanteen? Tuntuuko se pahalta tai ahdistavalta? Miten sen ihastuneen tulisi toimia (muuten kuin kuolettaa tunteensa)?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei näytä lesbolta ja kukaan ei usko, jos joku väittää sen tykkäävän naisista ja ahdistelee! Se selittää taatusti jotain et väärinkäsitys tms. ja on yhtä hymyä ja hämmennystä olevinaan. Ihan ällö tyyppi livenä taatusti.
Mitä saat toisten mollaamisella? Harmittaako, että toinen on ihastunut?
ERI kuin ap.
En ymmärrä, miks ap häpee nii kamalasti sit ihastumistaan ja haluais ne tunteet tukahduttaa, vaikka niissä ei sit ole mitään pahaa tai paheksuttavaa. Olis rehellinen kaikille ympäristössään, reilu peli kaikille. Pelokkaat vois juosta vaikka karkuun.
Minulla sellainen tilanne, olen nainen ja ihastunut esimiesasemassa olevaan naiseen, huh.
Olin itse ihastunut/rakastunut parhaaseen ystävääni monta vuotta teininä ja parikymppisenä. En koskaan tunnustanut tunteitani hänelle, mutta en aina kovin hyvin piilotellutkaan, joten uskon että hän älykkäänä ihmisenä tajusi tilanteen. :) Olemme yhä parhaat ystävät (omatkin tunteet olleet platoniset jo melkein kymmenen vuotta).
Minusta ihastumisessa ei ole mitään pahaa, jos et ahdistele toista. Nauti ihastuksen tunteesta, se tuo energiaa. :)
Hassuja viestejä ap on saanut. Itse olen ainakin suoraan sanonut, että ei kiinnosta. Olen käyttäytynyt normaalisti sen jälkeen. Ajattelen niin, ettei ihastumista voi kontrolloida eikä sitä pidä hävetä. Kauheata olisi, jos ei koskaan saisi kokea sitä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako ap:tä kamalasti ettei ykskään nainen ole koskaan ihastunut? Salaatko lesbouttasi kavereilta ja suvulta?
Harmittaa. :) Salaan sen bi-puoleni käytännössä kaikilta (poikkeuksena kaksi henkilöä). t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako ap:tä kamalasti ettei ykskään nainen ole koskaan ihastunut? Salaatko lesbouttasi kavereilta ja suvulta?
Harmittaa. :) Salaan sen bi-puoleni käytännössä kaikilta (poikkeuksena kaksi henkilöä). t. Ap
Miksi salaat? Ei kai tuossa nykypäivänä ole mitään hävettävää. Kaikki julkimotkin vaihtaa kuka milloinkin miehestä naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaat? Ei kai tuossa nykypäivänä ole mitään hävettävää. Kaikki julkimotkin vaihtaa kuka milloinkin miehestä naiseen.
Salaan muutenkin yksityiselämäni sukulaisilta ja työ- sekä harrastuskavereilta hyvin tarkkaan. En ole aiemminkaan kertonut niistä vähistä seurusteluistani juuri kenellekään muuten kuin "pakon edessä", siis jos joku kysyy suoraan. Esim. töissä en oma-aloitteisesti puhu kotielämästäni tai kumppanistani koskaan mitään, vaikka minulla olisi ollut hyvinkin "tavanomainen" heterosuhde. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen tosiaan vastasi? Onko välit ok nyt?
Hän ei edes vastannut oikein mitään. Tavallaan hän vain vaihtoi puheenaihetta. Tosin suoraan treffiehdotukseen vastasi, ettei pysty tapaamaan. Muuten hän on todella suloinen ja ystävällinen, tosin koen hänet ihanana aina tilanteesta huolimatta.
Mitä nainen sanoi kun kerroit tunteista? Ihailen sitä että uskalsit puhua ja teit oikein siinä. Vaikeampaa olisi kun välillänne olisi jotain outoa ja toinen miettisi mitä se on. Reilua ottaa puheeksi että toinen tietää missä mennään kun salaaminen ei kuitenkaan onnistu pitkän päälle. Ei tunteita voi peittää varsinkaan jos kohde on tunneälykäs.