G: Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (64)
Olen ollut viitisen vuotta sinkkuna. Sitä ennen pitkä parisuhde, jota ennen seksikumppaneita 4. Sinkkuuden alkuaikoina pääsin sitten seksin ja yhdenillan juttujen makuun vähän kuin varkain, jäin koukkuun, olen kai seksiaddikti, mutta mitäpä sitten !
Olen harrastanut viimeisen viiden vuoden aikana seksiä lähes viiden sadan eri miehen kanssa, hieman harmittaa, etten heti alkuun ryhtynyt pitämään kirjaa. Kuluva vuosi on ollut "ennätyksellinen". En ole ollut tänä vuonna päivääkään ilman seksiä, ja uusia ihania kokemuksia on kertynyt 97 kpl !
Olen seksiaddikti ja nautin siitä ! Jeesustelijat jeesustelkoot rauhassa, minä nautin elämästäni.
N36 kirjoitti:
Olen ollut viitisen vuotta sinkkuna. Sitä ennen pitkä parisuhde, jota ennen seksikumppaneita 4. Sinkkuuden alkuaikoina pääsin sitten seksin ja yhdenillan juttujen makuun vähän kuin varkain, jäin koukkuun, olen kai seksiaddikti, mutta mitäpä sitten !
Olen harrastanut viimeisen viiden vuoden aikana seksiä lähes viiden sadan eri miehen kanssa, hieman harmittaa, etten heti alkuun ryhtynyt pitämään kirjaa. Kuluva vuosi on ollut "ennätyksellinen". En ole ollut tänä vuonna päivääkään ilman seksiä, ja uusia ihania kokemuksia on kertynyt 97 kpl !
Olen seksiaddikti ja nautin siitä ! Jeesustelijat jeesustelkoot rauhassa, minä nautin elämästäni.
Sä kiihotat mua. Haluaisin seksiä kanssasi, veikkaan että osaat hommasi enemmän kuin hyvin tuolla kokemuksella..Monta miestä parhaimmillaan saman päivän aikana? Mikä on lempiasentosi? Onko ollut kimppakivaa? Syletkö vai nieletkö?
Kiihotuin kirjoitti:
N36 kirjoitti:
Sä kiihotat mua. Haluaisin seksiä kanssasi, veikkaan että osaat hommasi enemmän kuin hyvin tuolla kokemuksella..Monta miestä parhaimmillaan saman päivän aikana? Mikä on lempiasentosi? Onko ollut kimppakivaa? Syletkö vai nieletkö?
Mukavaa kuulla. :) Saman päivän aikana on ollut 5. Edellisen illan baarihoito aamulla, päivällä kolmet tindertreffit ja illalla uusi baarituttavuus. On siinä touhuamista, mutta nautin joka hetkestä :):) Lemppariasento on kyllä se perinteinen lähetystyöntekijä, toisena takaapäin. Kimppakivaa ei sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta olen ollut mökillä kolmen miehen pantavana vuoronperään, samassa tuvassa toki kaikki kerralla, mutta yksi hommissa vuorollaan. Tykkäsin. En niele, ja hanuri on exit only.
Nyt pitää lähteä käyttämään ruokatunti tehokkaasi ja nautinnollisesti.
2. ex vaimo ja nykyinen emäntä. Koin jo nuorena poikana että paneskelu yhden illan juttujen kanssa ei ole minun juttu. Itse tarvitsen seksiin voimakkaan rakkaus tunteen. M.33