Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa, että mies on bi?

Vierailija
04.11.2017 |

Voiko bimiehet kertoa mistä teidät voi tunnistaa. Epäilen että ihastukseni on

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareista

Vierailija
2/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurillistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että se haluaa panna kakkoseen.

Vierailija
4/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sinä epäilet, että ihastuksesi on bi? Minkälainen hän on?

Vierailija
5/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä tunnista mistään. 

Vierailija
6/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla vaikea tajuta miestä bi-mieheksi. Itse aloin epäillä siskoni miestä bi-mieheksi, kun olin harrastanut hänen kanssaan seksiä noin 20 kertaa. Tämä tapahtui, kun otimme suihin toisiltamme, niin hänen munansa maistui pazkalle. Hän oli siis varmaan pannu kakkoseen jotakuta. Tosin en oo aivan varma vieläkään, merkit eivät ole täysin selvät.

Vierailija
7/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Jorma vaan kirjoitti:

Joskus voi olla vaikea tajuta miestä bi-mieheksi. Itse aloin epäillä siskoni miestä bi-mieheksi, kun olin harrastanut hänen kanssaan seksiä noin 20 kertaa. Tämä tapahtui, kun otimme suihin toisiltamme, niin hänen munansa maistui pazkalle. Hän oli siis varmaan pannu kakkoseen jotakuta. Tosin en oo aivan varma vieläkään, merkit eivät ole täysin selvät.

Suihku vissii unohtunu ku paskalta maistuu.

Vierailija
8/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap kertoa minkälainen tämä sinun epäilemäsi bi mies on? Ku mua kävi pelottamaan et yks tyttö mikä on ihastunut muhun oot sinä ja luulee mua biiksi vaikka en ole bii, korkeintaan bi curious..

Vierailija
9/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi tunnistaa ihan reilusti kysymällä. - Jos koen kysyjän olevan tosissaan, eikä kettuilevan tai olevan asian suhteen erityisen peloissaan tai kauhuissaan, niin voi rauhallisesti kertoa olevani. Mutta omaan syttymiseeni tarvitsen todennäköisesti muutakin kuin sen, että joku haluaa kertoa olevansa ihastunut tai rakatunut minuun. - Mutta tokihan se on tai voi olla kovin imartelevaa kuulla; tai sitten tuon kuuleminen on vain hyvin vaivaannuttavaa, ellei sitten hämmentävää. Sori taisin kuullostaa vähän ennakkoluuloiselta.   

Vierailija
11/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi