Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö jotakuta muuta ajatus siitä, että sinulla olisi biologinen lapsi, jolla olisi puolet geenejäsi ja monia piirteitäsi?

Vierailija
04.11.2017 |

Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
2/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Lisäksi siinä olisi myös vanhempieni ja sukulaisteni ominaisuudet ja niiden lisääntyminen ei ole mitenkään toivottavaa. Jollei haluta narsistisia sosiopaatteja erityisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko omat vanhempasi sitten niin kauheita? Sinulla on puolet perimästä äidiltä ja toinen puoli isältä ellet ole adoptoitu tai luovutetuilla soluilla aikaansaatu. Miten kestät sen?

Vierailija
4/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap itsesi sitten, sinulla kun on ällöällöällö puolet isäsi ja puolet äitisi geenejä. Yöks ja yöks

Vierailija
5/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole mikään miniminä. Geenit ovat sen verran sekalainen soppa, että lapsi on kyllä ihan oma yksilönsä. Minulla on esim. kolme lasta ja ei uskoisi, että olen ollut missään tekemisissä kenenkään heidän maailmaan saattamisessaan.

Vierailija
6/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan päinvastoin. :) Kukaanhan meistä ei ole täydellinen. Riittää että vakavia perityviä sairauksia ei ole.

Vierailija
7/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko omat vanhempasi sitten niin kauheita? Sinulla on puolet perimästä äidiltä ja toinen puoli isältä ellet ole adoptoitu tai luovutetuilla soluilla aikaansaatu. Miten kestät sen?

Olen tuo toinen vastaaja, ja minua ainakin häiritsee hyvin paljon omat geenit ja että olen puoliksi narsistin ja puoliksi itsekkään marttyyrin jälkeläinen. Muilla sukulaisilla persoonallisuushäiriöitä, syömishäiriöitä ja alkoholismia. Tuskin minunkaan kupeista mitään priimaa syntyisi.

Vierailija
8/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi ole mikään miniminä. Geenit ovat sen verran sekalainen soppa, että lapsi on kyllä ihan oma yksilönsä. Minulla on esim. kolme lasta ja ei uskoisi, että olen ollut missään tekemisissä kenenkään heidän maailmaan saattamisessaan.

Tämä. Minulla on kaksi lasta, ja vaikka heissä kummassakin on joitain omia piirteitäni, joitain yhtäläisyyksiä keskenään ja joitain isänsä piirteitä, ovat he niin erilaisia, että en näe heidän olevan mikään itseni jatkumo. Ihan omia persooniaan ovat. Pituuseroakin heillä on jopa 30 cm keskenään (toinen tyttö, toinen poika).

Vierailija
9/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että monet nimenomaan haluavat biologisia lapsia ja "nähdä itsensä jälkikasvuussaan, mutta minulle tulee ihan fyysisiä inhoreaktioita!

Vierailija
10/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä minun vanhempiini liity. Ei minulla ole mitään inhoa siitä, mistä omat geenini tulevat.

Vierailija
11/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein hirveintä olisi hoidella anoppia muistuttavaa lastaan.

Se oli mulle viimenen niitti joka ratkaisi.

Mies väitti että sillä ei ole kaikki päässä kunnossa, että joku dg. on. Muille se näyttäytyi hölmönä ja ilkeänä.

Ulkomuotokin oli ruma.

Vierailija
12/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoat ajatusta olennosta, jolla on puolet perimästäsi mutta vanhempasi ovat juuri sellaisia. Ja sisaruksesi.

Vierailija
13/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. Taidan rakastaa liikaa itseäni ;) Neljä lasta löytyy, heissä löytyy jotain minua ja miestäkin, mutta ovat kyllä vahvasti ihan omia persooniaan, kaikki keskenään erilaisia.

Vierailija
14/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikammoa en tajua. Puolisossa on puolet anopin perimää, lapsissa enää neljännes :)

Vierailija
15/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuntuu että palstalaisten mielestä lisääntyminen on epäluonnollista.

Vierailija
16/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo toinen vastaaja, ja minua ainakin häiritsee hyvin paljon omat geenit ja että olen puoliksi narsistin ja puoliksi itsekkään marttyyrin jälkeläinen. Muilla sukulaisilla persoonallisuushäiriöitä, syömishäiriöitä ja alkoholismia. Tuskin minunkaan kupeista mitään priimaa syntyisi.

Joten sinusta tuli marttyyrinarsisti. Sellaisten ei pidä lisääntyä.

Vierailija
17/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ahdistavaa olla emotionaalisesti vastuussa kaikin tavoin ihmisestä joka on täysin varassani, ja näkisin hänessä itseni, sukulaisteni ja inhoamani miehen piirteitä sekaisin.

Irvokasta. Hyi!

Varmaan yrittäisin epätoivoisesti valehdella itselleni miten elämäni on nyt täyttä kun tämä olio siihen on saatu aikaiseksi.

Palstalla kertoisin, miten en oikeasta rakkaudesta ja elämästä mitään tiennyt enne oliota.

Vierailija
18/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.

Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D

t. viiden äiti

Vierailija
19/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikkein hirveintä olisi hoidella anoppia muistuttavaa lastaan.

Se oli mulle viimenen niitti joka ratkaisi.

Mies väitti että sillä ei ole kaikki päässä kunnossa, että joku dg. on. Muille se näyttäytyi hölmönä ja ilkeänä.

Ulkomuotokin oli ruma.

Sata miljoonaa anoppia tahtoo alapeukuttaa tätä.

Vierailija
20/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D

t. viiden äiti

Itsekritiikittömät ihmiset lisääntyvät eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi