Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö jotakuta muuta ajatus siitä, että sinulla olisi biologinen lapsi, jolla olisi puolet geenejäsi ja monia piirteitäsi?

Vierailija
04.11.2017 |

Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.

Kommentit (26)

21/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ahdistavaa olla emotionaalisesti vastuussa kaikin tavoin ihmisestä joka on täysin varassani, ja näkisin hänessä itseni, sukulaisteni ja inhoamani miehen piirteitä sekaisin.

Irvokasta. Hyi!

Varmaan yrittäisin epätoivoisesti valehdella itselleni miten elämäni on nyt täyttä kun tämä olio siihen on saatu aikaiseksi.

Palstalla kertoisin, miten en oikeasta rakkaudesta ja elämästä mitään tiennyt enne oliota.

Miksi tekisitkään lapsia inhoamasi miehen kanssa?

Noin pääsääntöisesti lapset tehdään rakastetun ihmisen kanssa.

Vierailija
22/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on adoptiolapsi ja joka kerta ku sen äiti suuttuu jaksaa kyllä muistuttaa, ettei ole oma lapsi eikä perinyt mitään geenejä häneltä tai isältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ällöttäisi jos geeniperimäni olisi ihan paska, eli jos olisin esim. sairas, ruma, tyhmä ja mt/päihdeongelmainen. Siinä tapauksessa en todellakaan itse tekisi lapsia.

Toivon, että hyvillä geeneillä varustetut sen sijaan lisääntyisivät :)

Vierailija
24/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap jäädä taas lääkkeet ottamatta?

Vierailija
25/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.

Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D

t. viiden äiti

Itsekritiikittömät ihmiset lisääntyvät eniten.

Turha itsekritiikki on sairautta. Mulla ja miehelläni on hyvät geenit. Lisäksi meillä on hyvät arvot ja elämäntavat. Ei mitään syytä olla lisääntymättä runsaasti.

Vierailija
26/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D

t. viiden äiti

Itsekritiikittömät ihmiset lisääntyvät eniten.

Turha itsekritiikki on sairautta. Mulla ja miehelläni on hyvät geenit. Lisäksi meillä on hyvät arvot ja elämäntavat. Ei mitään syytä olla lisääntymättä runsaasti.

Ensimmäinen lauseesi kertoo jo sen että olisi parempi jos sinut sterilisoitaisiin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä