Ällöttääkö jotakuta muuta ajatus siitä, että sinulla olisi biologinen lapsi, jolla olisi puolet geenejäsi ja monia piirteitäsi?
Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.
Kommentit (26)
Mun kaveri on adoptiolapsi ja joka kerta ku sen äiti suuttuu jaksaa kyllä muistuttaa, ettei ole oma lapsi eikä perinyt mitään geenejä häneltä tai isältä!
Joo, kyllä ällöttäisi jos geeniperimäni olisi ihan paska, eli jos olisin esim. sairas, ruma, tyhmä ja mt/päihdeongelmainen. Siinä tapauksessa en todellakaan itse tekisi lapsia.
Toivon, että hyvillä geeneillä varustetut sen sijaan lisääntyisivät :)
Taisi ap jäädä taas lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole täysin adoptiota vastaan, mutta biologinen lapsi on ehdottomasti poissuljettu. En todellakaan haluaisi mitään "miniminää" elämääni. Tuntuu ihan kauhuelokuvan premissiltä suoraan sanottuna.
Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D
t. viiden äiti
Itsekritiikittömät ihmiset lisääntyvät eniten.
Turha itsekritiikki on sairautta. Mulla ja miehelläni on hyvät geenit. Lisäksi meillä on hyvät arvot ja elämäntavat. Ei mitään syytä olla lisääntymättä runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, sinulla taitaa olla pahoja ongelmia itsesi kanssa. Minulle lasten tekemisen motiivi oli juuri se, että halusin monistaa itseäni. Haluan lisää ihania ihmisiä maailmaan :D
t. viiden äiti
Itsekritiikittömät ihmiset lisääntyvät eniten.
Turha itsekritiikki on sairautta. Mulla ja miehelläni on hyvät geenit. Lisäksi meillä on hyvät arvot ja elämäntavat. Ei mitään syytä olla lisääntymättä runsaasti.
Ensimmäinen lauseesi kertoo jo sen että olisi parempi jos sinut sterilisoitaisiin heti.
Miksi tekisitkään lapsia inhoamasi miehen kanssa?
Noin pääsääntöisesti lapset tehdään rakastetun ihmisen kanssa.