Miten kylkeäni vasten oleva kassi voi haitata metron penkillä?
Olen hoikka, kapea nainen ja istuessani metron penkillä vien alle puolet penkin tilasta. Laitoin kangaskassini aivan kiinni kylkeeni joten vein penkin tilasta näin ollen puolet.
Hyvin hoikka mies istahti oikein leveästi viereeni niin kuin kassi olisi ollut hänen tiellään, vaikka se vei juuri sen verran minun lisäkseni tilaa minkä moni muu veisi pelkästään omalla kehon koollaan.
Onneksi kassissani ei ollut mitään rikki menevää.
Miksi ihmiset ovat näin aggressiivisia tilanteissa joissa ei ole mitään ongelmaa? Ihan kuin ongelmia pitäisi väkisin vääntää.
Kommentit (36)
Tosi leveät penkithän metrossa on, joten laukulle on hyvin tilaa. Itse pidän laukkua aina reunan puolella, niin kukaan ei pääse sitä tahallaan runnomaan. Hyvin mahtuu viereen istumaan ja on vielä toisenkin laukulle tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin no sinähän olit siinä tilanteessa se joka sitä kassia piti siinä penkillä.. En tiedä oliko siinä jokin ongelma ettei sitä voinut pitää sylissä tai jalkatilassa
Koska mulla oli reppu sylissä enkä halua laittaa kassia likaiselle metron lattialle. Ei siis pitäisi olla mikään ongelma että kassi jossa on vain työhousut ja eväät haittaisi siinä kylkeäni vasten. Kun se ei tosiaan vie yli puolta penkin tilasta.
Ap
Miksi työhousut ja eväät ei olleet repussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin no sinähän olit siinä tilanteessa se joka sitä kassia piti siinä penkillä.. En tiedä oliko siinä jokin ongelma ettei sitä voinut pitää sylissä tai jalkatilassa
Koska mulla oli reppu sylissä enkä halua laittaa kassia likaiselle metron lattialle. Ei siis pitäisi olla mikään ongelma että kassi jossa on vain työhousut ja eväät haittaisi siinä kylkeäni vasten. Kun se ei tosiaan vie yli puolta penkin tilasta.
Ap
Metro ei ole tavaroiden kuljetukseen vaan ihmisten kuljetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi työhousut ja eväät ei olleet repussa?
Koska repussa on muita tavaroita niin paljon, ettei sinne mahdu enää työhousut ja eväät.
Ap
Niin, täytyy muistaa, että penkille täytyy sopia sekä Mies että miehen Genitaalit.
Millaisia läskejä olette, jos ette mahdu istumaan siten, että viette puolet tai alle penkin tilasta. Metrossahan on tosi leveät penkit. Bussi on eri; siellä joutuu aina jonkun valaan hiertämäksi tai hinkuttamaksi tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Metro ei ole tavaroiden kuljetukseen vaan ihmisten kuljetukseen.
Pitääkö tavaroille järjestää helikopterikuljetus?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia läskejä olette, jos ette mahdu istumaan siten, että viette puolet tai alle penkin tilasta. Metrossahan on tosi leveät penkit. Bussi on eri; siellä joutuu aina jonkun valaan hiertämäksi tai hinkuttamaksi tahtomattaan.
Tässä ketjussa on paljon äksyjen palstaporsaiden vastauksia. Alkavat puolustella mt-potilaan oikeutta tuuletella mulkkuaan ja viedä enemmän tilaa, koska vievät itsekin laardeillaan normaalipainoista enemmän elintilaa julkisissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on paljon äksyjen palstaporsaiden vastauksia. Alkavat puolustella mt-potilaan oikeutta tuuletella mulkkuaan ja viedä enemmän tilaa, koska vievät itsekin laardeillaan normaalipainoista enemmän elintilaa julkisissa paikoissa.
:D Mulkuntuulettelijat ovat kyllä riesa, en istu koskaan miehen viereen, ellei ole täysin pakko.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen täytyy saada levittäytyä mies-haaralleen, ja se reppukin tarvitsee tilaa, ne yhdessä vie 3/4 penkin tilasta. Ap:lle jäi siis 1/4, mutta hän erehtyi laittamaan myös kassin viereensä, joten sallittu tila ylittyi.
Istuin kerran mieshaaran vieressä (olin ensin, hän tuli viereen) ja mitä pienemmäksi koitin mennä välttääkseni kosketuksen, sitä enemmän tilaa mies haaroi itselleen. Lopulta oli niin epämukava olo istua iho iholla että oli pakko sanoa sille että istuppa hei kapeammin, kiitos.
Mun mielestä on junttia laittaa laukku/kassi/whatever penkille viereensä, jos porukkaa on liikenteessä yhtään enemmän. Eilen ruuhkajunassa yksi akka jäi istumaan kolmen penkin rivin reunimmaiseksi ja varasi keskimmäisen penkin laukulleen. Miksi? En jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on junttia laittaa laukku/kassi/whatever penkille viereensä, jos porukkaa on liikenteessä yhtään enemmän. Eilen ruuhkajunassa yksi akka jäi istumaan kolmen penkin rivin reunimmaiseksi ja varasi keskimmäisen penkin laukulleen. Miksi? En jaksa ymmärtää.
Miten tämä liittyy ap:n tapaukseen?
Olisit laittanut sen kassin itsesi viereen ikkunan puolelle, sieltä se ei näy. Itselläni on huono verenkierto jaloissa ja jos lattia on märkä, on pakko laittaa kassi penkille. Kyllä siihen mahtuu, jos ei tule just näitä mulkkuhaarakkaita viereen.
Usein ihmiset arvioivat väärin oman tilansa. Voi olla että veitkin enemmän tilaa kuin luulit.
Jos mies tosiaan kysyi onko kassi ap:n niin kyseessä oli kyllä jotenkin häiriintynyt tapaus.
Ap