Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko haaleilla viivoilla raskaus jatkunut normaalisti??

09.04.2006 |

Oon testannu viikon aikana 3 plussaa, haaleita kylläkin. Nyt pelottaa että jotain on vialla, kun esikosta tuli tumma viiva 29/25.

Nyt on pitempi kierto ja jo viikon menkat myöhässä. Oon kokenut pari keskenmenoa joten oon ihan pelosta sekaisin. Pelkään että tämä on tuulimuna kun se viiva ei ole vahvistunut... Miksi pitää kokea tämmöistä.

Kertokaa kokemuksia jos haalealla viivalla on raskaus jatkunut normaalisti??? Saan vähän uskoa ja lohtua :(

Kommentit (15)

1/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin esikoisesta tuli tosi vahvat plussat aikanaan. Tältä kakkoselta en muuta kuin haamuja saanut, vielä kp 40/29 ja sen jälkeen en ole testannutkaan. Nyt näyttää päinvastoin siltä ettei tämä raskaus meinaa jatkuessaan loppua lainkaan... rv40+4 ;)

Vierailija
2/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekassa raskaudessa tuli vaan haaleita tuloksia ja nyt kotona häärii touhukas 1v 10kk poika.... Toisen laskettuaika kolmen viikon päästä. Plussa kuin plussa ;0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tuli tosi tosi halee viiva(niin et sen just erotti), kun testin tein(sillon menkat noin viikon myöhässä kans) ja nyt menossa rv23+2 ja mahassa käy välillä sellanen vipinä ettei tosikaan! =) Joten eiköhän se siitä lähde etenemään! =)

Iloisena esikoista odotellen

-Mömmeli06 rv 23+2-

Vierailija
4/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Hieman helpotti oloa. Mulla kun on ollut yksi (luultavasti) tuulimuna ja yksi keskenmeno. Ymmärrätte varmaan että paniikissa olen. " Tuulimunasta" heikko viiva tuli odottelun jälkeen, melkein sen 10 min kuluttua. Tämä sentään ilmesty heti kun katsoin n. 5min kuluttua. Yritän odotella rauhassa...

Onko muuten kenelläkään ollut kahta tuulimunaa?

Vierailija
5/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesäkuussa testasin haaleita viivoja. Silloin oli kp27/28 ja kp28/28 ja testasinkohan vielä muutama päivä tuosta. Vahvaa viivaa en saanut. Raskaus todettiin tuulimunaksi rv9+. Seuraavan kerran plussasin lokakuussa, mutta taas sain vain todella haaleita viivoja. Tuhrua tuli ekan kerran rv5+ ja rv6+ alkoi runsaampi vuoto, joka sitten runsastui niin, että rv7 kohtu todettiin täysin tyhjenneeksi. Itse epäilen, että sekin oli tuulimuna. Ennen näitä kahta tuulimunaa mulla oli kaksi keskeytynyttä km:a (joita ennen taas 4 lasta).

Toivottavasti sulla kuitenkin nuo haaleatkin viivat tarkoittaa ihka oikeaa raskautta ja sikiötä kuten monella on näin tapahtunutkin!!!

neronja rv19+0

Vierailija
6/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toista lastani odottaessani tein ensin kaksi hyvin-hyvin haaleaa plussaa hyvä että silmään erottui. Ekan tein jo kp 28/28 ja toisen 30/28 eli aikaisessahan, olin koska tiesin että tunnistamani ovulaation mukaan kierto oli lyhyt. Kolmannen kerran testasin viikko toisesta eli 37/28 ja silloin tuli jo selkeä plussa, muttei edelleenkään niin vahvaa kuin esikoisesta (jolloin testasin vasta rv 6+0).

Raskaus sujui hyvin ja syntyi terve, täysiaikainen poika. Nyt kolmannella testasin taas ajoissa eli oliko se kp 29/28 ja plussa oli haalea mutta silmiin hyvin erottuva, kokemuksesta en enää testannut uudestaan vaan odottelin aikani kunnes ultrassa rv 8 todettiin elävä sikiö :)

Mayella 15+4

Vierailija
7/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloksena nyt 2v+ tyttö ja 6,5kk tyttö :D

Vierailija
8/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan yhtä " haamuviivaa" syntyväksi... =) testasin ihan haalean haamun kp46 ja vähän vahvemman haamun kp48. Nyt viikkoja onkin kasassa jo 37+2 =)

Onnea odotukseen!

Vierailija
9/15 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaleista viivoista huolimatta. Eli varmasti se menee näin suurimmalla osalla. Omalla kohdallani viivojen vahvuuksilla on kuitenkin ollut merkitystä (tai sitten se on ollut vain jotakin kummallista sattumaa). Jos viiva ei missään vaiheessa vahvistunut, raskaus meni kesken, jo aikaisessa vaiheessa. Eli mulla haalea plussa oli kai merkki jonkinlaisesta kiinnittymisyrityksestä tai kemiallisesta raskaudesta, niitä oli kaksi. Sain haaleita plussia viikon tai kaksi ja sitten alkoi haalistua. Myös vähän myöhemmillä viikoilla keskenmenneissä raskauksissa (rv 10 ja rv 8) oli haaleat viivat. Tässä nykyisessä raskaudessani plussan vahvuus oli ihan eri luokkaa, ja rv37 menossa.

Itsekin luin silloin " haamuillessani" että viivojen vahvuuksilla ei ole merkitystä, ja sain paljon kannustusta muilta joilla oli ollut haaleita viivoja, joten tosiaan, näin se yleensä menee - plussa mikä plussa :)

Onnea ja turvallista raskausaikaa!

joanna

Vierailija
10/15 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin haaleat viivat tässä neljännessä odotuksessa. Kolmessa aiemmassa olleet viivat tosi vahvoja. Terkkarillekin ihmettelin mutta hän sanoi, että viiva kuin viiva, plussaa se tarkoittaa :). Nyt on eka ultra takana ja lääkärissä kuunneltu sydänääniä. Kaikki kunnossa tällä erää.

Sanna ja baby rv 13+6

Vierailija
11/15 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Testasin" itse 2 kertaa ja kummassakin testissä viiva oli tosi haalea, mutta raskaus on jatkunut kyllä aivan moitteettomasti ja odotan kaksosia!!

Rva-Kevät ja Nyytit 28+

Vierailija
12/15 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni testasin ekassa raskaudessa haalean viivan.... Viiva näkyi testissä vasta odottelun jälkeen, muttei ollut kovinkaan vahva. Tuloksena oli kolmois tuulimuna ja kaavinta rv 9+3. Esikosta tuli tumma viiva saman tien, ennen kuin virtsa oli edes ehtinyt tarkistusikkunaan ja nyt toisesta (rv 5+4) sama toistui. Tosin en tiedä onko masussa mitään eloa, mutta ite jotenkin päässäni yhdistelen näitä viivojen vahvuuksia eli kun viiva oli vahva niin ehkä täällä joku asustaa. En todellakaan ole ekspertti, mutta tuulimunan kokeneena päässä pyörii vaikka mitä syitä, miksi tämä nykyinen ei sitä olisi!

Toivottavasti viivoilla ei ole merkitystä, eihän niillä sääntöjen mukaan ole eli hyvin kaikki menee.... Toivoisin!

Tintti

Vierailija
13/15 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös vastailla :) Meidän haamu on alkanut nimittäin kovasti potkiskella masua :)

kp 25/28 testasin haamujen haamun. Viiva ei vahvistunut juuri ollenkaan vaikka oli menossa jo kp 32/28, no epäilin tulosta ja jatkoin testailua. Vasta kp 40/29 testiin tuli todella vahva punainen viiva. Silti meillä la pysyi kierron mukaan oikeana. :)

T Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 18+0

Vierailija
14/15 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Viime keskiviikkona testasin haalean plussan menkkojen oltua pari päivää myöhässä. Ei sitä kauaa ootella tarttenut, mutta haalea se kyllä oli. Ajattelin, että kyllä se sit aamulla on vahvempi, mut eipäs ollukkaan, vaan ihan sama kun illallakin! Noh, nyt en ole uskaltautunut sitten testaileen, kun " päätin" viikon päivät odottaa. Esikoisen ja kakkosen kanssa sain vahvat plussat HETI, tosin taisinpa testailla vasta menkkojen oltua viikon myöhässä. Eli pidetään toisillemme peukkuja, Fanttu!! Tule tuonne joulukuisten pinoon, niin voidaan pitää toisiamme ajan tasalla!

Vierailija
15/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikille vastanneille!

Mulla on tosi voimakasta tissi särkyä jota esim. tuulimuna raskaudessa ei ollut. Odottelen nyt rauhassa ja yritän olla ajattelematta asiaa liikaa. En sitten pety niin paljon, jos tämäkin menee kesken.

Lohduttavaa oli lukea että joillakin haaleat viivat oli ihan normaalissa raskaudessa! Mutta toisilla taas se tiesi keskenmenoa... Eli ei muuta kuin odottelua.

USAmama: Tulen joulukuisten pinoon vasta kun ja jos tämä raskaus varmistuu. Kaksi KM:ää kokeneena en uskalla toivoa liikoja :( Pidetään kuitenkin peukkuja toisillemme!!!!