Tunnetko ketään aikuista, jolla ei ole älypuhelinta?
Kommentit (56)
Äitini 77 ja lapseni toiset isovanhemmat yli 80. Olisin voinut listata itsenikin jos olisit kysynyt viime kesänä:)
Minä - nainen 50 v, en tarvitse, kun on tabletti ja tietsika.
Sen sijaan äidillä, 89 v, on älypuhelin. Ja tabletti. ☺ On aktiivinen mm. Facessa, ja lopetti sanomalehtitilauksen vuosia sitten, kun uutiset päivittyvät netissä.
Minä, 53 v., mies 52 v. ja isäni 75 v. Meitä ei vaan ylimääräinen tekniikka kiinnosta, läppärillä pärjää ja karvalakkimallipuhelimella selviää puhelut ja viestit. Emme ole tavoitettavissa 2 sekunnin päästä 24/7.
Minä, 24v nainen. Myös 60v vanhempani.
Minä, kunnes täytin 25 vuotta. Silloin turhautunut mieheni lahjoitti minulle älypuhelimen. Kaipaan yhä kaunista Nokiaani. <3
Tunnen 20v naisen joka ihan periaatteesta ei hanki älypuhelinta.
Minä, 44v.
Tosin omistan varalta älyperkeleen, mutta käytän juuri 14v täyttänyttä nokialaista, jossa on vielä alkuperäinen akkukin. Luurissa ei ole edes kameraa, mutta "Web" -yhteys löytyisi, heh, heh...
Olen luvannut itselleni, että katson kauanko toi kestää?
Vieläkin kun päästää tyhjäksi ja lataa täyteen, niin normipuheluilla akku kestää 5-6pv.
Välillä on jo pieniä kuolonkorahteluja, menee mm. itsestään päältä välillä, samoin kyselee jotain turvakoodia toisinaan. Mutta kun käyttää virrat pois ja laittaa uudestaan tulille, niin taas mennään.
Koita jaksaa vielä ainakin pari vuotta, vanha kuoma!
Toivon salaa, että saatais viettää sun 18 -vuotissynttäreitä ja lähtee yhdessä baariin dokaan, ku sullekin myydään.
En taida tuntea ketään, kaikki on jo tähän mennessä päivittäneet älypuhelimeen. Jopa ne, jotka ennen näppäili niitä vanhanmallisia Nokioitaan ja paheksuivat älyvimputtimia, nyt ovat naama niissä kiinni watsappailemassa kuin ne ennen halveksumansa "nuorisotkin" aina kun aikaa liikenee. Hupaisaa.
Minut on kerran sinkkuvuosinani treffeillä lempanut mies, joka järkyttyi huomatessaan, että minullahan on "vanha puhelin!". Ei siinä mitään, en minäkään olisi kelpuuttanut tuollaista pinnallisen bimbon oloista miestä, jonka arvomaailma tyystin erilainen kuin omani *lol*
Ja tällä hetkellä olen onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa eikä meillä kummallakaan ole älypuhelinta ;)
Minä 43
Mieheni 55
Vanhempani 70
Kollega noin 30-35
Työsuhdepuhelimeni on vanha nokialainen, eikä muuta puhelinta ole. Saisin toki uuden, mutten halua. Akku kestää viikon, toimii pakkasella, toimii hanskat kädessä jne. En halua olla aina internetissä. Kotona käytän läppäriä surffailuun.
Yhden tunnen, kyseessä 27-vuotias mies. Työpuhelimena tosin älypuhelin, mutta oma puhelin on perinteinen näppäinpuhelin, eikä ole aikeissa vaihtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kerran sinkkuvuosinani treffeillä lempanut mies, joka järkyttyi huomatessaan, että minullahan on "vanha puhelin!". Ei siinä mitään, en minäkään olisi kelpuuttanut tuollaista pinnallisen bimbon oloista miestä, jonka arvomaailma tyystin erilainen kuin omani *lol*
Ja tällä hetkellä olen onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa eikä meillä kummallakaan ole älypuhelinta ;)
Ehkä miestä harmitti, että olisi joutunut tekstailemaan ja puhumaan puhelimessa vanhanaikaisesti, kun ei voi mesetellä tai wotsappailla ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä, kunnes täytin 25 vuotta. Silloin turhautunut mieheni lahjoitti minulle älypuhelimen. Kaipaan yhä kaunista Nokiaani. <3
No ottiko se mies sen sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
En taida tuntea ketään, kaikki on jo tähän mennessä päivittäneet älypuhelimeen. Jopa ne, jotka ennen näppäili niitä vanhanmallisia Nokioitaan ja paheksuivat älyvimputtimia, nyt ovat naama niissä kiinni watsappailemassa kuin ne ennen halveksumansa "nuorisotkin" aina kun aikaa liikenee. Hupaisaa.
Siinä hyvä syy. Mullekin kävis varmaan niin, joten en ota riskiä. Olen 42.
Ostin juuri uusvanhan nokialaisen ja on aivan ihana. Akku kestää lähes 3 viikkoa.
En tarvitse olla tekemisissä tyhjäpäisten somettajien kanssa.
Olen atk alan ammattialinen, juuri eläköityntyt ja tyttäreni 44 käyttää vanhaa näppäinpuhelinta ja tunnen monia muitakin.
Miten muuten näkövammainen pystyy käyttämään älypuhelinta????
Näppinpuhelimella selviytyvät hyvin.
Itseni lisäksi tiedän monta