Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaan oluttölkin aina pyyhkeen sisällä ja tyynyjen alla, jotta naapurit eivät kuule kuinka usein sihauttelen

Vierailija
04.11.2017 |

Onko tämä normaalia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ilmoita isännöitsijälle huonoista äänieristeistä.

Vierailija
2/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. Tiesitkö, että limutölkistä kuuluu sama ääni? Eikä sekään kiinnosta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vaan tyhmää juoda olutta. Osta kierrekorkkipullossa olevaa viiniä, ei  sihahda.

Vierailija
4/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku ihan vaan koska naurahdin

Vierailija
5/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on sinun omasi, mutta äänieristys on talon ja todella huono jos sihautukset kuuluvat. En tosin usko että mitään kuuluu. Olet ehkä alitajuisesti itse huolissasi kaljan juonnistasi.

Vierailija
6/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sihauttelen vapautuneesti, mutta runkkaan aina pimeässä, ettei kukaan näe.

Vierailija
7/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain telttakylässä?

Vierailija
8/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seinät kaikuvat, ripusta kangastauluja. Huono akustiikka saa kuvittelemaan vaikka mitä.

Vierailija
9/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Naapurit kuitenkin kuulevat kuinka ravaat koko ajan kusella, kun kittaat niin paljon kaljaa. Osaavat siitä päätellä, että taas ryypätään.

Vierailija
10/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, se on kuitenkin OMA kämppä, vaikka seinät onkin pahvia ja ikkunasta näkyy betoniseinä.

Vierailija
11/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, se on kuitenkin OMA kämppä, vaikka seinät onkin pahvia ja ikkunasta näkyy betoniseinä.

Ikkunastani näkyy naapuritalon ikkunat ja kävelykatu. Tämän takia pidän sälekaihtimet aina suljettuina.

Ap

Vierailija
12/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä teltasta. Ruisrokki meni jo.

Vierailija
13/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois sieltä teltasta. Ruisrokki meni jo.

Asun tällä vuosikymmenellä rakennetussa luhtitalossa.

Ap

Vierailija
14/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Ihana kuulla, että muutkin tekee niin! :D

Vierailija
15/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäsi on sinun omasi, mutta äänieristys on talon ja todella huono jos sihautukset kuuluvat. En tosin usko että mitään kuuluu. Olet ehkä alitajuisesti itse huolissasi kaljan juonnistasi.

Oikeesti joissakin taloissa on huono äänieristys.  Meillä kuuluu kun naapuri kuorsaa.  Kiva kuunnella miten kuorsaaminen loppuu kun pudotan jotain kovaa lattialle tai kolautan muuten vaan jotain sivumennen.  Ainahan sitä kerrostaloissa jotain ääniä kuuluu ja saattaa vahingossa käsistä joku tavara livetä.  Myös verhon kiskaisu ikkunan eteen tai pois saa kuorsauksen loppumaan.

Vierailija
16/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ja koti ovat kaksi eri asiaa. Tee koti itsellesi. Sihauttelet siellä ja käyt vessassa ihan oman elämäntilanteesi mukaan. Jos haluat olla täysin näkymättömissä, ole rauhassa vain. Jokaisella on omat touhunsa ja tapansa.

Kaikki eivät ole samanlaisia ja harva jaksaa pohtia, miksi joku elää niin kuin elää. Eri asia on sitten, jos on naapureille jatkuvasti häiriöksi.

Vierailija
17/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sihhautan kuuluvasti ja samalla huutaen ilmoitan ottavani kaljan.

Vierailija
18/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, kiitos ap. Mä niin häpeen mun sidukoita, ja seinän takana asuu kyylä. Mutta raittiiks en ala.

Vierailija
19/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Naapurit kuitenkin kuulevat kuinka ravaat koko ajan kusella, kun kittaat niin paljon kaljaa. Osaavat siitä päätellä, että taas ryypätään.

Mä taas istun ryypäten pöntöllä, huuhtelu aina siksarin jälkeen. Laskekoot naapurot siitä.

Vierailija
20/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry kossuun tai pilveen. Ne kusettavatkin vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän