HUHTIKUISTEN SUNNUNTAI
Kommentit (27)
Alkaa pikkuhiljaa mitta täyttymään tämän vatsan kanssa. Laskettu päivä oli ja meni ja yhtenä kappaleena ollaan edelleen. Eikkuli80:n kuvaus fiiliksistä vastasi lähes tulkoon omiani; eihän tämän näin pitänyt mennä! Mä en kertakaikkiaan tiedä, kuinka synnytys saataisiin käynnistymään... Eilenkin tehtiin miehen kanssa lumitöitä niska limassa, mutta päivän tuloksena oli totaalisen väsynyt olo ja ainoastaan pikku supistukset. Kaikki tutut sanovat, että heidän oma synnytyksensä käynnistyi kovan shoppailureissun päätteeksi! Paskanmarjat sanon minä. Viime viikon lojuin tuntikaupalla kaupungilla hulluilla päivillä ja olen tehnyt sitä jo monta viikkoa! Kävelenkin melkein 6-7 kilsaa per päivä ja ei mitään vaikutusta. Tämä kaveri taitaa olla vaan tottunut menoon ja meininkiin.
Sukulaiset sanovat, että jonain yönä vain heräät yllättäen koviin supistuksiin ja se on sitten menoa. Mun mielestä ei tässä enää mitenkään yllättäen herätä, kun laskettu aikakin on mennyt. On tämä meikäläisen viesti kyllä varsinaista valitusta, mutta sille ei voi mitään. Hengittäminen alkaa nimittäin käymään ihan työstä. Täytyy taas jotenkin tsempata itsensä ensi viikkoon. Keskiviikkona olisi seuraava neuvola, mutta toivotaan ettei sinne tarvitsisi enää mennä.
Mimimaissi rv 40+1
Meillä iha jees sunnuntai, tosin mies lähti taas työpaikkakaupunkiinsa, mutta onneks tulee pääsiäiseks kotia!
Pe-la yön supisteli hulluna, synnärillä sanoivat ku soitin aamusta että ottaa panadolia ja levätä, että liian epäsäännölliset supparit.
Nyt on sit eilisen ja tän päivän tullu kirkasta limaa enemmän ja vähemmän ja myös tunnetta et ruuvaria väännettäs alapäässä. Ja se että tuntuu kohdunsuulla tai siellä että sieltä yritetään " punkea ulos" tai tuntuu niinku jotai aukenis ku vauva painaa päällään. Vaikea selittää!!!! Mutta ei tunnu kivalle, ei myöskään kipeälle. Tiistaina neuvola.
En tiedä mite mua alkoi ärsyttää se synnärin kätilö ku eilen soitin sinne. Kyseli iha joutavanpäiväisiä, eikä voinu kuunnella mua loppuun asti. Mun tuurilla synnytykseen osuu just joku yhtä ärsyttävä tyyppi=/
Pitää neuvolasa sit kertoa noista tuntemuksista niin pääsen varmaan sit taas lääkäriin et katsotaan kohdunsuu, eniten vaivaa tuo punkemisen tunne siellä! Onko muilla näitä tuntoja?
KK84 ja 37+1
Helpompi varmasti yrittää ymmärtää, jos tietäisi, mikä on vialla. Toivottavasti kaikki kuitenkin olisi hyvin! Olette ajatuksissa.
Kyllä elämä välillä meitä pieniä heittelee.
Mimoskaiselle onnittelut vauvasta!
paljon voimia lalalle!! tosi paha mieli tuli...toivottavasti kaikki selviää...
Täällä ollaan hengessä mukana.
Ja onnittelut kaikille nyytin hakeneille, meillä tuo poika on tissillä melkein 24/7, etten ole paljoa kerinnyt koneella käymään.
Eusenia ja emppu 5vrk
Hengessä ollaan mukana. Toivottavasti vauvalla olisi mahdollisuudet elämään!!! Ei tämä vauvan saanti ole todellakaan niin yksinkertaista, vaikka olisi tänne saakka jo päässyt. Omat pelot jylläävät myöskin voimakkaina juuri vauvan voinnin suhteen.
Minä olen tänään ollut ilahtunut vauvan kontaktiyrityksistä, mönkimistä tulee oikein voimalla ja tuonne alakertaan päinkin, pistelee tavallaan kun liikuttaa siellä (ehkä?) päätään. Aamulla on neuvola ja sitten tosiaan tulee se äitipolikäynti tällä viikolla, saa nähdä sitten minä päivänä. Ja ellei ihme tapahdu tänä yönä niin sinne aamun neuvolaan vielä tosiaan menen.
Mutta nyt pikkuhiljaa kömmin tästä kirjan kanssa kohti petiä... ei tosiaan enää pahemmin tässä vaiheessa raskautta ' yllättäisi' yöllinen lapsivedenmeno tai supistukset, ei tosiaankaan..... kuten joku sen niin hyvin sanoi!
eikkuli, 40+4 edelleen
Olen hengessä huomena mukana, pitämässä kädestä. Taitaa olla parempi, ettei kovasti vielä murehtisi etukäteen. Mutta varmasti tuntee tulevansa huolesta hulluksi. Oikeita sanoja ei löydy.
Peppinetta 40+6