Lue keskustelun säännöt.
Pysyykö koti siistinä jos perheessä on vain yksi poikamies?
Kommentit (2)
Jostain syystä me poikamiehet ollaan luultavasti enempi molemmissa ääripäissä. - Siistein kämppä, missä olen ikinä käynyt on ollut poikamiehen, mutta myös se kaikkein suttusin on ollut poikamiehen. - Naisilla kämppien siisteys on tasaisempaa; tai sitten vain en ole onnistunut vierailemaan oikein sotkuisessa ja epäsiistissä sinkkunaisen kämpässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu ihmisestä. Ei ole mitään syytä, miksei pysyisi.