Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tullut outo olo mun suhteesta viikon aikana

Vierailija
03.11.2017 |

Ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä, mutta ei toistaiseksi asuta yhdessä. Puheita on ollut yhteenmuutosta, mutta en ole saanut vielä asuntoani myytyä, lisäksi lasten on helpompi vaihtaa koulua lukuvuoden vaihteessa. Ollaan käyty katsomassa muutamaa asuntoa yhdessä. Kumpikaan meistä ei ole ollut mustasukkainen tähän mennessä. Nyt en enää itsestäni tiedä, on tullut outo olo viime aikoina.
Mies vaihtoi työpaikkaa ja on sen jälkeen ollut vähän etäisen oloinen. On ollut paljon työmatkoilla. En tiedä onko väsynyt tai stressaantunut uudesta työstä,vai onko tässä takana jotain muuta. En osaa sanoin oikein kuvailla tätä tunnetta, mutta olen tullut epävarmaksi. Ensimmäistä kertaa koko tuntemisen aikana perui tänään tulonsa mun luokse. Mitähän tästä pitäisi ajatella? Miehellä on kyllä tosi haastava työ, täysin erilainen kuin omani (minä olen meistä se duunari, hän akateeminen). Mun työpäivä loppuu kun astun työpaikan ovesta ulos, hän tekee usein töitä myös kotona.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi katsoa kuin katua. Älä hosu asuntokaupan kanssa, ellette suunnittele yhdessä tulevaisuuttanne. Ovatko lapset yhteisiä ja minkä ikäisiä?

Vierailija
2/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi katsoa kuin katua. Älä hosu asuntokaupan kanssa, ellette suunnittele yhdessä tulevaisuuttanne. Ovatko lapset yhteisiä ja minkä ikäisiä?

Meillä ei siis ole yhteisiä lapsia. Minun lapseni on 10v ja 11v ja miehellä ei ole lapsia.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt paremman. Naiset on kuin  kolmosen ratikka, kun yksi menee niin seuraava on jo vartin päästä tulossa.

Vierailija
4/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hättäile. Puhu miehen kanssa ja kysele kuulumisia. Stressiä ei osaa välttämättä heti pukea sanoiksi. On vaan väsymys. Ehkä ei ole isäpuolimateriaalia?

Vierailija
5/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ vaatii panostusta. Yleensä koeaika, uusi organisaatio, uusi ryhmä dynamiikka, omat tehtävät ei vielä hallussa ja pakko työskennellä perehdytystä ehdoilla. Voi kestää useampia kuukausia, ennen kuin hallitsee uuden työnsä niin, että vapaa aika on taas ennallaan

.

Vierailija
6/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saattanut työpaikan vaihtuessa saada muitakin uusia virikkeitä. Mieti tilannetta hänen kannaltaan: haluaako hän todella sitoutua sinuun ja lapsiisi (joita kohtaan hänellä tuskin on isällisiä tunteita) vai olla huoleton poikamies ja vapaa menemään.

Parissa vuodessa lapsesi ovat murrosiässä ja sekin voi olla erityisen haastavaa lapsettomalle osapuolelle.

Entä minkä ikäisiä olette?

Vierailija
7/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hättäile. Puhu miehen kanssa ja kysele kuulumisia. Stressiä ei osaa välttämättä heti pukea sanoiksi. On vaan väsymys. Ehkä ei ole isäpuolimateriaalia?

Mies on ollut lapsille aivan ihana, toki heillä on myös tiivis suhde omaan isäänsä. Ja siis mies ei ole "isä-hengessä" lainkaan liikkeellä, vaan minun kumppaninani. Mies on ottanut mun lapset paremmin vastaan kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Ja hän on siis aina halunnut lapsia, mutta ei ole valitettavasti saanut omia. Ja minun lapseni tykkäävät tästä miehestä todella paljon. Ap

Vierailija
8/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi työ vaatii panostusta. Yleensä koeaika, uusi organisaatio, uusi ryhmä dynamiikka, omat tehtävät ei vielä hallussa ja pakko työskennellä perehdytystä ehdoilla. Voi kestää useampia kuukausia, ennen kuin hallitsee uuden työnsä niin, että vapaa aika on taas ennallaan

.

Tätä juuri mietin. Mies on tosi tunnollinen ja tehnyt paljon töitä uransa eteen ja on oikeasti todella hyvä työssään. En tavallaan osaa itse kuvitella niitä paineita, sillä oma työni on niin erilaista. Ap

Vierailija
9/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t jaksaa aina hämmästyttää. Miksi pitäisi alkaa isäksi vieraan siittämille ?

Vierailija
10/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on saattanut työpaikan vaihtuessa saada muitakin uusia virikkeitä. Mieti tilannetta hänen kannaltaan: haluaako hän todella sitoutua sinuun ja lapsiisi (joita kohtaan hänellä tuskin on isällisiä tunteita) vai olla huoleton poikamies ja vapaa menemään.

Parissa vuodessa lapsesi ovat murrosiässä ja sekin voi olla erityisen haastavaa lapsettomalle osapuolelle.

Ollaan molemmat lähemmäs 40v. Sen voin vannoa, ettei tämä johdu minun lapsistani. Mies on niin innoissaan siitä, kun viettää aikaa meidän kaikkien kolmen kanssa. On tosi isolla sydämellä läsnä lasten elämässä.

Lähinnä, että olisiko hän voinut tavata jonkun uuden uusissa töissä. Ap

Vierailija
11/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun lapseni ole uutta isää vailla. Olen ihan varma, ettei ongelma ole lapset. Ap

Vierailija
12/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat lähemmäs 40v. Sen voin vannoa, ettei tämä johdu minun lapsistani. Mies on niin innoissaan siitä, kun viettää aikaa meidän kaikkien kolmen kanssa. On tosi isolla sydämellä läsnä lasten elämässä.

Lähinnä, että olisiko hän voinut tavata jonkun uuden uusissa töissä. Ap

Olette molemmat aikuisen iässä, joten selkeintä olisi puhua asioistanne suoraan, kuten tuolla edellä on jo ehdotettukin. Eli kysy kuulumisia, miten viihtyy uudessa työssä, onko tyytyväinen, onko paineita jne.

Reilu meininki puolin ja toisin, niin ei sinunkaan tarvitse huolehtia suotta kun tiedät, missä mennään.

Vierailija
13/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut lapsille aivan ihana, toki heillä on myös tiivis suhde omaan isäänsä. Ja siis mies ei ole "isä-hengessä" lainkaan liikkeellä, vaan minun kumppaninani. Mies on ottanut mun lapset paremmin vastaan kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Ja hän on siis aina halunnut lapsia, mutta ei ole valitettavasti saanut omia. Ja minun lapseni tykkäävät tästä miehestä todella paljon. Ap

Niin kun ne lapset ei ole miehen ja miehellä ei ole omia lapsia. Jaksaisiko hän elää perheenä yhdessä vaikka lapsista tykkäisikin? Jos vetäytyy jo teidän parisuhteesta uuden työn vuoksi. Olisiko se lapsille kiva jos kotona hiipisi joku mörökölli (näin kärjistäen jos on liikaa paineita miehellä eikä osaa hallita niitä)? Tosin yhdestä viikosta on vielä turha tehdä johtopäätöksiä. Mies voi olla vaan väsynyt ja vaikka flunssa tulossa jne.

Vierailija
14/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ap on yh?

Vierailija
15/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele, mutta älä utele. Keskustele, mutta älä ala hysteeriseksi ja älä maalaa piru seinille vielä. Ole tämä ilta ihan rauhassa ja puuhaile omiasi ilman ihmeempiä miehen suuntaan tehtyjä yhteydenottoja. Mies kyllä tulee luoksesi, jos haluaa. Jos taas ei, tai hän on löytänyt toisen, niin valinta on hänen. Sinä teet omat valintasi myös.

Vierailija
16/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kuitenkin pe iltana. Tosi kiva viikonloppu ollut. Puhuttiin tästäkin asiasta. Mies ollut vaan väsynyt uusista töistä. Sai siis uuden työpaikan kovasti toivomassaan virassa. Mun on hieman hankala tätä työtä ja sen tuomaa painetta ymmärtää, kun itselläni se työpäivä loppuu kun suljen työpaikan oven takanani. Mies toivoo kovasti, että minä saisin kotini myytyä ja päästäisiin muuttamaan yhteiseen kotiin.

Ja vielä tästä lapsiasiasta. Tiedän että on tosi harvinaista, että meillä menee näin hyvin. Mies on tosi iloinen siitä, että minulla on lapsia. On niitä itsekin kovasti halunnut, mutta ei saanut. Mies ei hiivi nurkissa mörkönä, eikä millään tavalla suhtaudu negatiivisesti lapsiin. Ap