Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-vuotiaan naisen mietteitä: Pitäisikö alkaa kulkea talvipakkasella nilkat paljaana kesätennareissa, jotta miehet kiinnostuisivat?

Vierailija
03.11.2017 |

Vielä muutama vuosi sitten miehet tulivat juttelemaan kadulla, julkisissa kulkuvälineissä jne. Vaan eipä tule enää.

Sen jälkeen, kun täytin 30 en ole saanut yhtäkään iskuyritystä. Täytän kohta 31, eli olen ollut jo vuoden ajan kolmekymmentä, ilman yhtäkään iskuyritystä, joita ennen sain.

En ole muuttunut kolmen vuoden sisällä ollenkaan, minulla ei ole ryppyjä, en ole lihonut enkä laihtunut. Pukeutumisenikaan ei juuri ole muuttunut, mutta arvelisin, että olen vain ylittänyt sen maagisen rajan, jolloin miehet eivät vaan enää yksinkertaisesti kiinnostu.

Kävelin tänään ostarilla ja huomasin, että monilla nuorilla naisilla oli nilkkapituiset housut eikä ilmeisesti sukkia ollenkaan, sillä nilkat olivat täysin paljaina. Kengät eivät myöskään olleet ihan näille keleille sopivat, ainakaan minun mielestäni, sillä itse käytän vastaavia vain kesähelteillä. Niin ohuet kangaskengät olivat.

Mietin, että mitä, jos minäkin laittaisin tuollaiset nilkkapituiset housut ja kesäkengät ilman sukkia ja lähtisin koittamaan onneani? Kasvoiltani en ole päivääkään yli 18-vuotiaan näköinen, koska olen ns. babyface, jolta on kysytty tähän päivään asti aina paperit ja jolle on myyty kyselemättä lastenlippu bussissa, vaikka ikää on ollut vajaat 30.

Oletan siis, että pukeutumiseni viittaa miesten silmissä siihen, etten ole enää kovin nuori. Tai no, miten sen nyt ottaa ja keneltä sitä kysyy, onko 30-vuotias nuori vai ei. Joka tapauksessa tiedän kyllä, että suurinta osaa vapaista miehistä kiinnostaa nuori nainen. Ne miehet, jotka arvostavat naisessa muita asioita ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä varattuja.

En tiedä, olenko harhainen, mutta minulle tästä on todella muodostunut fiilis, että en vain ole enää haluttava, koska pukeutumiseni ja ehkä myös muu habitukseni viittaa siihen, etten ole enää 18.

Voisiko tosiaan se talvipakkasillakin nilkkapituisiin housuihin ja tennareihin pukeutuminen sekä sukkien käytön lopettaminen kääntää onneni miesrintamalla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reta.

Eiköhän ikäisesi voi jo kulkea seksikkäissä nahkasaappaissa talvella kusenväristen tennareiden sijaan.

Naisen pitää kehittyä ikänsä mukana.

Vierailija
2/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tavisten joukkoon. Meitä on paljon.  Moni mies ei varmaan lähesty enää 30 vuotiasta kun on niin todennäköistä että on jo lapsia ja mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ehdottomasti miehenä haluaisin 30v naisen, joka ei osaa pukeutua sään mukaan. Oot siinä mielessä oikeessa, että tulisin juttelemaan, koska voisin olla hieman huolissani

Vierailija
4/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kulkea nilkat paljaana, riittää että vedät lateksipöksyt jalkaan ulos lähtiessäsi ;)

Vierailija
5/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöy.

Vierailija
6/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka hullu nyt ketään alkaa iskemään? Kohta oot kuitenkin vähintään Seikan kannessa ja Vauvan AV-palstan kestolikasanko.  Lähesty itse niitä miehiä, me ei voida kun ei teistä tiä koska te saatte päähänne että tää on nyt sitä ahdistelua ...

Vierailija
7/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitukseni ei ole saanut yhtäkään yläpeukkua?

Ap

Vierailija
8/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se jostain muusta olemuksesta riipu jos miehet ei enää lähesty. Itse väittäsin että olet saanut sellasen maineen että suhun ei kannata tuhlata aikaa.

Sulle taitaa olla tärkeämpää että moni tulis iskemään sen sijaan että löytäsit sen yhden oikean.

Hei mut voithan sinä itse mennä juttelemaan niille miehille ja tutustumaan.

Vierailija
9/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee vanhempana teinityyliin pukeutuminen ei kyllä oikeasti yhtään nosta sitä kuuluisaa markkina-arvoa yhtään, vaikka osa naisista näin luuleekin

Vierailija
10/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se jostain muusta olemuksesta riipu jos miehet ei enää lähesty. Itse väittäsin että olet saanut sellasen maineen että suhun ei kannata tuhlata aikaa.

Sulle taitaa olla tärkeämpää että moni tulis iskemään sen sijaan että löytäsit sen yhden oikean.

Hei mut voithan sinä itse mennä juttelemaan niille miehille ja tutustumaan.

Asun Helsingissä eikä täällä kukaan minua tunne. Olen erakkoluonne.

Ap

Vierailija
11/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tekemistä ei tietysti ole sillä punaiseksi värjätyllä kananpersetukalla?

Vierailija
12/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo ;). Kyllä mä saan huomiota miehiltä salilla, baarissa, töissä ym. Ikää mulla on 42v ja olen hyvässä kondiksessa/ikäistäni nuoremman näköinen. Pukeudun kivasti mutten kulje nilkat paljaina:D.

Sulla on kolmenkympin kriisi?

Vierailija
13/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään tekemistä ei tietysti ole sillä punaiseksi värjätyllä kananpersetukalla?

Mulla on pitkät hiukset, vähän alle olkapäille.

Ap

Vierailija
14/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 32 ja huomaan että mut on alettu kunnolla vasta huomaamaan miesten toimesta täytettyäni 30. Ehkä oman itsevarmuuden lisääntyminen on vaikuttanut? How knows. Nautin sisäisesti kaikesta saamastani huomiosta :)

Vierailija
15/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot outo ;). Kyllä mä saan huomiota miehiltä salilla, baarissa, töissä ym. Ikää mulla on 42v ja olen hyvässä kondiksessa/ikäistäni nuoremman näköinen. Pukeudun kivasti mutten kulje nilkat paljaina:D.

Sulla on kolmenkympin kriisi?

Kirjoitustyylisi perusteella olet korkeintaan parikymppinen.

Vierailija
16/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoret naiset kiinnosta nuoruuden takia, vaan puhtaasti ulkonäön takia. Ehkä olet myös muuttanut käyttäytymistäsi, olemustasi. Jos joku viestii pelkoa, ärsytystä, kiirettä, ei semmoisen kanssa kannata hakea kontaktia.

Vierailija
17/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole avoin, ota itse katsekontakti eläkä peitteile kiinnostusta. Ei tarvitse ruveta silmää iskemään, mutta hymyile jos hymyilyttää. Kuka nykyään edes uskaltaa lähestyä varpaitaan tapittavaa naista.

Vierailija
18/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pukeudu kuin 18- vuotiaat esim kahden viikon ajan ja katso miten käy (ennen kuin tulee 20 asteen pakkaset ja alennat vastustuskykyäsi ja saat keuhkokuumeen tai tuberkuloosin).

Vierailija
19/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimästi pukeutua voi myös hienosti. Pukeutumisen lisäksi olemus ja onko terveen ja liikunnallisen näköinen vaikuttaa myös.

Vierailija
20/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän pian 32 ja huomaan että mut on alettu kunnolla vasta huomaamaan miesten toimesta täytettyäni 30. Ehkä oman itsevarmuuden lisääntyminen on vaikuttanut? How knows. Nautin sisäisesti kaikesta saamastani huomiosta :)

How knows :"D

Ja ap, vaikutat vajukilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan