30-vuotiaan naisen mietteitä: Pitäisikö alkaa kulkea talvipakkasella nilkat paljaana kesätennareissa, jotta miehet kiinnostuisivat?
Vielä muutama vuosi sitten miehet tulivat juttelemaan kadulla, julkisissa kulkuvälineissä jne. Vaan eipä tule enää.
Sen jälkeen, kun täytin 30 en ole saanut yhtäkään iskuyritystä. Täytän kohta 31, eli olen ollut jo vuoden ajan kolmekymmentä, ilman yhtäkään iskuyritystä, joita ennen sain.
En ole muuttunut kolmen vuoden sisällä ollenkaan, minulla ei ole ryppyjä, en ole lihonut enkä laihtunut. Pukeutumisenikaan ei juuri ole muuttunut, mutta arvelisin, että olen vain ylittänyt sen maagisen rajan, jolloin miehet eivät vaan enää yksinkertaisesti kiinnostu.
Kävelin tänään ostarilla ja huomasin, että monilla nuorilla naisilla oli nilkkapituiset housut eikä ilmeisesti sukkia ollenkaan, sillä nilkat olivat täysin paljaina. Kengät eivät myöskään olleet ihan näille keleille sopivat, ainakaan minun mielestäni, sillä itse käytän vastaavia vain kesähelteillä. Niin ohuet kangaskengät olivat.
Mietin, että mitä, jos minäkin laittaisin tuollaiset nilkkapituiset housut ja kesäkengät ilman sukkia ja lähtisin koittamaan onneani? Kasvoiltani en ole päivääkään yli 18-vuotiaan näköinen, koska olen ns. babyface, jolta on kysytty tähän päivään asti aina paperit ja jolle on myyty kyselemättä lastenlippu bussissa, vaikka ikää on ollut vajaat 30.
Oletan siis, että pukeutumiseni viittaa miesten silmissä siihen, etten ole enää kovin nuori. Tai no, miten sen nyt ottaa ja keneltä sitä kysyy, onko 30-vuotias nuori vai ei. Joka tapauksessa tiedän kyllä, että suurinta osaa vapaista miehistä kiinnostaa nuori nainen. Ne miehet, jotka arvostavat naisessa muita asioita ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä varattuja.
En tiedä, olenko harhainen, mutta minulle tästä on todella muodostunut fiilis, että en vain ole enää haluttava, koska pukeutumiseni ja ehkä myös muu habitukseni viittaa siihen, etten ole enää 18.
Voisiko tosiaan se talvipakkasillakin nilkkapituisiin housuihin ja tennareihin pukeutuminen sekä sukkien käytön lopettaminen kääntää onneni miesrintamalla?
Kommentit (33)
Huono provo paljasnilkkajankkaajalta.
Ei paljaat nilkat ole mikään miesten huomionhakujuttu.
Älä kulje naama nutturalla ja opettele tajuamaan ettei sun arvo riipu siitä tullaanko sua itkemään. Osta lisää itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tosiaan se talvipakkasillakin nilkkapituisiin housuihin ja tennareihin pukeutuminen sekä sukkien käytön lopettaminen kääntää onneni miesrintamalla?
Lähestyvätkö ne miehet sitten jotenkin poikkeuksellisen paljon juuri näin pukeutuneita naisia?
Villi veikkaus: tällainen pukeutuminen antaa osviittaa pukeutujan iästä eli alle 25.
Tuntemattomat eivät varmaan tiedä tarkkaa ikääsi.Ei kannata palelluttaa itseään vaikka miehet kiinnostuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot outo ;). Kyllä mä saan huomiota miehiltä salilla, baarissa, töissä ym. Ikää mulla on 42v ja olen hyvässä kondiksessa/ikäistäni nuoremman näköinen. Pukeudun kivasti mutten kulje nilkat paljaina:D.
Sulla on kolmenkympin kriisi?
Kirjoitustyylisi perusteella olet korkeintaan parikymppinen.
Sinä vaikutat kireältä keski-ikäiseltä akalta. Ymmärrän, on se ikävää jos joku on tyytyväinen omaan elämäänsä yli nelikymppisenä. Jaxuhalit :)
Vierailija kirjoitti:
Oot outo ;). Kyllä mä saan huomiota miehiltä salilla, baarissa, töissä ym. Ikää mulla on 42v ja olen hyvässä kondiksessa/ikäistäni nuoremman näköinen. Pukeudun kivasti mutten kulje nilkat paljaina:D.
Sulla on kolmenkympin kriisi?
Tänään näin kaupassa erittäin hyvännäköisen ja kiinnostavan naisen, olisiko ollut noin nelikymppinen, ikää on kyllä vaikea arvioida. En tietenkään mennyt tuolle mitään puhumaan. Ja tuolla oli kyllä nilkat piilossa, pitkävartiset saappaat jalassaan. En ymmärrä noita paljaita nilkkoja talvella, mielestäni se on typeryyttä. M35
Siis nuo paljasnilkkaiset on teinejä. Yläaste- ja lukioikäisiä suurin osa. Haluatko siis vedota miehiin, joita kiinnostavat teini-ikäiset tytöt?
Monta kertaa viime talvena teki mieli mennä juttelemaan näille nilkan paljasteljoille onko reumatismi hakusessa vai mitä?! yli 20 astetta pakkasta ja jalassa jotkut conssit tai niket ja nilkka tulipunainen eli paleltunut, halooooooooo!! tuollaisista naisista ei tule muuta mieleen kun järjetön typeryys..
Iskuyritysten loppuminen johtuu siitä, että valkoihoista lihaasyövää heteromiestä ei enää kiinnosta lähestyä ketään kadulla. Heti leimautuu kuitenkin ällötykseksi, ahdistelijaksi yms. Juuri tälläinen kadulla lähestyminenhän on feministien mielestä naisen alistamista ja sitten taas tarinoidaan #metoo. Tätähän te naiset halusitte. Nauttikaa nyt kun kommentteja ulkonäöstä ei enää tule.
Luulisi että vaikka ylipolvensaappaat olisivat miesten mielestä seksikkäämmät jalkineet naisella kuin jotkut kangastennarit... En alkaisi itse kyllä itseäni palelluttamaan saadakseni vierailta miehiltä huomiota.
Sinulla varmaan on jo mies, kun kerran miehet ovat aina pyörineet kimpussa. Miksi olet noin katkera, vaikka olet vasta kolmekymppinen? Miehiä ei kiinnosta se, että olet muka joitakin parempi siksi, että olet fiksu, heitä kiinnostaa se, oletko nuoria ja hyvännäköinen. Moni mies on vain onnellinen naisesta, joka kulkee helmikuussa piikkikoroissa ja minihameessa.
Ap vaikuttaa sen verran hauskalta naiselta että varmasti löytää seuraa kunhan poistuu kotoa muuallekin kuin lähiostarille.
Vierailija kirjoitti:
Vielä muutama vuosi sitten miehet tulivat juttelemaan kadulla, julkisissa kulkuvälineissä jne. Vaan eipä tule enää.
.
Minkälaista onnea etsit? Riittääkö sinulle, että miehet tulevat juttelemaan? Eihän sinulla erityistä onnea ollut nuorempanakaan, jos et kerran parisuhteeseen päätynyt (jos siis sellaista halusit).
Lähestyvätkö ne miehet sitten jotenkin poikkeuksellisen paljon juuri näin pukeutuneita naisia?