Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon siedätte ystävältä?

Vierailija
03.11.2017 |

Mitä ns. negatiivisia asioita olette valmiit sietämään ystävältä ja kuinka paljon? Vaikuttaako ystävyyssuhteen pituus kuinka paljon asiaan? Kuinka isoja asioita ovat esim.:
- tuen puute
- ei pysty iloitsemaan tai edes onnittelemaan saavutuksista (pystyykö kukaan todella..?)
- sinä olet se joka aina ehdottaa tapaamisia, mutta toisaalta, lähes aina suostuu tapaamaan
- ilkeät kommentit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin hiljattain, että eräs ystävänä pitämäni henkilö laukoikin todellisuudessa todella ilkeitä, piiloveemäisin kommentteja tai sitten sanoi jotain todella ilkeää ja nauroi päälle, että miten hän nyt näin, oho hups. Mm pilkkasi rintojeni kokoa porukassa, toisen kerran ivasi äitini ammattia. Good friend indeed

Vierailija
22/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ystäviltäni mitään paskaa. Mulla on tasan kaksi ystävää ja vuosien etsimisen jälkeen olen vihdoin löytänyt sellaiset ystävät jotka kohtelevat mua niin kuin ystäviä kohdellaan. Vuosikausia katsoin huonoa käytöstä ”ystäviltä” joita luulin ystävikseni. Mulla oli vuosia täysin vääristynyt kuva ystävyydestä. Luojan kiitos otin opikseni näistä ”ystävistä” enkä enää koskaan anna kenekään kohdella itseäni huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin hiljattain, että eräs ystävänä pitämäni henkilö laukoikin todellisuudessa todella ilkeitä, piiloveemäisin kommentteja tai sitten sanoi jotain todella ilkeää ja nauroi päälle, että miten hän nyt näin, oho hups. Mm pilkkasi rintojeni kokoa porukassa, toisen kerran ivasi äitini ammattia. Good friend indeed

Ai muitakin, joiden naispuolinen ystävä on kettuillut rinnoista?! Mielestäni todella outoa. Etenkin kun kyseisen henkilön omat muistuttaa hieman spalielin korvia, kun kerran otettiin puheeksi...

Vierailija
24/28 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää kokemuksia..?

Vierailija
25/28 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheita ja kontrollointia, asioihini sekaantumista enkä lompsaloisia siedä. En myöskään ole roskis jonne omat jätteet kaadetaan.

Vierailija
26/28 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mun ystäviä jos tuollainen "synti"-lista. Miksi katsoisin tuollaista käytöstä? Itsekin annan tukea, tietenkin iloitsen saavutuksista, no tapaamisia ehdottaa kuka ehtii mutta mieluusti aina nähdään ja en sano ilkeitä kommentteja kenellekään. Voi ap, onko sinulla ihan väärä käsitys ystävyydestä tai ihmisyydestä :(

Vierailija
27/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallisia ystäviä teillä vaikuttaa olevan.

Vierailija
28/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mun ystäviä jos tuollainen "synti"-lista. Miksi katsoisin tuollaista käytöstä? Itsekin annan tukea, tietenkin iloitsen saavutuksista, no tapaamisia ehdottaa kuka ehtii mutta mieluusti aina nähdään ja en sano ilkeitä kommentteja kenellekään. Voi ap, onko sinulla ihan väärä käsitys ystävyydestä tai ihmisyydestä :(

Olen miettinyt, että minulle on lapsuuden ja nuoruuden ystävyyssuhteiden myötä tullut ihan vääristynyt kuva ystävyydestä. Vasta vanhempana olen saanut ihan todellisia ystäviä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi