Haluaisin että Saara Aalto edustaisi Suomea Euroviisuissa. Muita?
Viimeiset 11 vuotta on saanut hävetä silmät päästä noita ehdokkaita. No Pertti Kurikan nimipäivät oli ihan symppis mutta that's it.
Eikö vihdoinkin voitais ottaa aidosti lahjakas ja kaunis Saara meitä edustamaan? Saaran ainoa miinus on, että biisit on vähän tylsiä, eli kappaleen saisi tehdä joku muu.
Kommentit (13)
PK oli niin kiusallisen ilmeisen tarkoitushakuinen valinta ettei tosikaan.
Saara olisi aika hyvä euroviisuihin mutta suomen menestys kaatuu ylituotteistettuihin kappaleisiin enimmäkseen, tai sitten ollaan niin taiteellisen omaperäisiä että päätä särkee.
Lordi oli yllätys silloin kuin oli ja siksi menestyi, sitäpaitsi kappalekin oli riittävän hyvä.
Ei.
Sitä mäkätyksen määrää ei jaksa kukaan kuunnella, jos se floppaa siellä.
Mulla on teoria: Suomi lähettää tahallaan paskoja ehdokkaita ettei vaan voiteta ja jouduta maksamaan seuraavan vuoden viisuja. Vaikka oikeasti riski voittaa on vähäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Sitä mäkätyksen määrää ei jaksa kukaan kuunnella, jos se floppaa siellä.
Ei Saara voi flopata! Oikeastaan jo finaaliin pääseminen olisi voitto. Ja kuka käskee lukemaan haastatteluita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teoria: Suomi lähettää tahallaan paskoja ehdokkaita ettei vaan voiteta ja jouduta maksamaan seuraavan vuoden viisuja. Vaikka oikeasti riski voittaa on vähäinen.
Itseasiassa Matti Vanhanen sanoi tämän lordin jälkeen. Etteivät mielellään enää rahoittaisi viisuja Suomessa. Liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Matti Vanhanen sanoi tämän lordin jälkeen. Etteivät mielellään enää rahoittaisi viisuja Suomessa. Liian kallista.
Ihan kuin riski siihen olisi todellinen :D miten nyt vaikka edes finaaliin pääsy, tai se ettei jää nollapisteille.
Kun ei kuitenkaan saada sinne Antti Tuiskua, Robinia tai Jenni Vartiaista, yhtä hyvin voisi lähettää Saaran. Ainoa joka todella sinne haluaisi.
Olisihan se muuta toista voittaa brittein edustajana kuin Suomen.