Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enhän vaan voi olla raskaana

Vierailija
03.11.2017 |

Minulla on kuparikierukka, ollut jo pari vuotta. Edelliset kuukautiset alkoi 11.10., eli kolme viikkoa kaksi päivää sitten. Harrastettiin seksiä kerran tuon viimeisen kolmen viikon aikana, arviolta noin viikko sitten. Nyt on ollu rinnat kipeenä ja turvoksissa sekä alavatsakipuja, Mutta, kuukautisten pitäis alkaa vasta viikon päästä. Ei kai nyt vaan kierukka oo pettänyt, ja tuntisinko muka näin nopeesti raskausoireita? Meillä on ennestään jo yksi lapsi ja rinnat tuntuu samalta kuin silloin alkuraskaudessa. Kuukautiskivut ei ala mulla viikkoa aiemmin koskaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä testi..

Vierailija
2/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms-oireet ovat samat kuin raskausoireet. Viikkoa ennen menkkoja... todennäköisintä on pms. Tee silti testi, jos epäilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun kynästä, tosin kuukautiset alkoi viimeksi 30.9.. stressin piikkiin toivottavasti menee.

Vierailija
4/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikkein yleisin ehkäisyn pettämissyy (ja abortin syy) tuttavapiirissä on ollut tuo kuparikierrukan pettäminen. Tee vaan se testi äkkiä.

Toki nuo voi olla myös menkkojen lähestymisestä johtuvaa kipua.

Vierailija
5/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit olla. Mutta oletko, se selviää vasta testeillä.

Vierailija
6/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko testin tehdä siis jo nyt, jos oletettaisiin että raskaus olisi viikolla 3+2? Ihmettelen siksi suuresti kun minulla on kuukautiskipuja yleensä korkeintaan kaksi päivää aiemmin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä