Mitä tekisit tänään, jos olisit vapaa tekemään mitä vain?
Kommentit (33)
No itse asiassa sen mitä minun on myös pakko tehdä, haen 3-vuotiaani pk:sta ja leikin hänen kanssaan rauhassa, ja teen jotain mukavaa 8-vuotiaani kanssa (ehkä leivotaan). Tulimme just miehen kanssa kahdenkeskiseltä lomalta ja on ihanaa olla lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On vapaapäivä. Lasten kouluunlähdön jälkeen soudin 5000m, kävin saunassa ja kävin kaupungilla shoppailemassa. Söin myös 2 aamiaista. Kohta syön lounasta ja laitan takkaan tulet.
Minne soudit, oletko jo naapuripitäjässä?
Harrastaisin seksiä kauniin naisen kanssa.
Matkustelisin, matkustelisin, matkustelisin. Ei kävis aika pitkäksi ei todellakaan. Toi ois mun unelmaelämää.
Lähtisin viettämään iltaa ystävän kanssa, vaikka syömään, johonkin keikalle ja/tai johonkin baariin. (Jos mulla olisi ystävä.)
Menisin aikakoneella nuoruuteen ja tekisin nykyisillä tiedoilla jotain toisin, osaisin varoa narsisteja, joista ei silloin varoitettu.
Menisin Anna Abreun kanssa suihkuun
Vankilassako te vastaajat olette?
En aion tänään tehdä hittojakaan!
Olen vapaa ja menen tänään vapaaehtoishommiin koko illaksi. Huomenna ompelen ja kudon ja siivoan pari juttua ja käyn saunassa. Sunnuntaina taidan mennä taidemuseoon.
Eli teen just niitä juttuja joita haluan.
Pakkaisin matkalaukut ja matkustaisin perheeni kanssa johonkin aurinkoon ja lämpimään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vapaapäivä. Lasten kouluunlähdön jälkeen soudin 5000m, kävin saunassa ja kävin kaupungilla shoppailemassa. Söin myös 2 aamiaista. Kohta syön lounasta ja laitan takkaan tulet.
Minne soudit, oletko jo naapuripitäjässä?
Ei viidellä km:llä vielä pitäjää vaihdeta, varsinkin kun piti tulla takaisinkin eli kävin 2,5 km päässä.
Hyppäisin taksiin, ajaisin lentokentälle ja lähtisin kotiin ensimmäisellä mahdollisella lennolla. Alkaa kyrsiä tää asiakas ja tässä loukossa notkuminen. Vaimoakin on ikävä.