Mitä tekisit tänään, jos olisit vapaa tekemään mitä vain?
Kommentit (33)
Lähtisin kaupungille, söisin ulkona, tekisin töitä, katsoisin televisiota.
panisin naapurin kuumaa fitness tyttöä, ikää n 17v
Ostaisin menolipun Ranskaan, enkä koskaan sen jälkeen edes ajattelisi Suomea.
Löhöäisin sohvalla ja katsoisin telkkaa. Tilaisin pizzaa. Vielä mieluummin nukkuisin yön ilman heräilyjä ja heräisin aamulla omia aikojani ilman että joku huutaa korvan juuressa "puuuloaaaa"
Laittaisin hyvää ruokaa ja sen kanssa pari lasia viiniä. Tätä unelmaa estää sekä työt että tilin saldo...
Matkustaisin Tyynellemerelle omalle saarelleni omalla suihkarillani kuukaudeksi.
Lähtisin miehen kanssa johki reissuun, lämpimään maahan.
Lähtisin johonkin lämpimään ja unohtaisin työ- ja rahahuolet.
Oikeasti edessä on vapaata maanantaihin asti (yleensä olen viikonloput töissä), ruokaostokset tehty ja tilillä vielä hiukan rahaa, oikein hyvä näinkin.
Auttaisin jotakin ihmistä jos olisi aikaa.
Koska tiedän kokemuksesta, et se saa ihmisen hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin menolipun Ranskaan, enkä koskaan sen jälkeen edes ajattelisi Suomea.
Oho, ihan sama ajatus mulla!
Viettäisin mukavan päivän jonkun kivan naisen kanssa. Seksistäkään en kieltäytyisi.
Olen menossa bileisin pitkästä aikaa. Muuta en nyt mietikään. Jeeee!
Olen vapaa tekemään mitä vaan. Valitsen tehdä töitä vielä muutaman tunnin ja sen jälkeen varmaan luen, kokkailen, siemailen hieman viiniä ja muhinoin mieheni kanssa.
Tarkoititko kysymykselläsi, että jos olisi varaa tehdä mitä vaan?
Riippuu vähän siitä, mitä vapaudella tarkoitetaan: https://fi.wikipedia.org/wiki/Positiivinen_ja_negatiivinen_vapaus
Rakentaisin korkean muurin euroopan ulkorajoille ja muurien sisäpuolelta siivoaisin tänne kuulumattomat asukkaat lähtömaihinsa.
On vapaapäivä. Lasten kouluunlähdön jälkeen soudin 5000m, kävin saunassa ja kävin kaupungilla shoppailemassa. Söin myös 2 aamiaista. Kohta syön lounasta ja laitan takkaan tulet.
Soittaisin sille ihanalle miehelle ja lähtisin hänen kanssa viettämään aikaa, oikeastaan ihan sama minne, kunhan oltaisiin vain me kaksi..
Harrastaisin seksiä koko päivän ja kaikissa mahdollisissa asennoissa yhden ihanan remonttimiehen kanssa. Harmi vaan ettei tule tapahtumaan näillä näkymin.
Olen vapaapäivällä ja teen ihan sitä, mitä haluan. Äsken join kahvia,seuraavaksi ompelen ja jossain vaiheessa luen .