Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teilläkin yläasteaikoinanne niin, että luokan kaunein ja suosituin oli eniten ulkonäkökritiikin kohteena?

03.11.2017 |

Meillä oli. Muistan kuinka se kateus oli vaan niin käsinkosketeltavaa.

Joku vähän vajaampi rinnakkaisluokan tyttö käytävällä piti oikein esityksen, jossa hän imitoi karrikoiden tätä tyttöä hiustenheilautuksin ja sanoin "Mä oon niin kauniSSHH!! Mul on tämmöset pitkät merenneitohiukSETHHH!!" ja mitä nyt muuta sanoikaan.

Onhan noista ajoista jo yli 15 vuotta aikaa, mutta jäihän ne mieleen. 😱

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Vierailija
22/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut niin. Luokan kaunein tyttö oli luokan pahin koulukiusaaja, jolla oli hännystelijöinä mm. suurin osa luokan pojista, jotka tämän tytön yllytyksestä tekivät toisille todella ikäviä ilkeyksiä. Itse olin ruma tyttö, ja minua pilkattiin rajusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Meillä oli. Muistan kuinka se kateus oli vaan niin käsinkosketeltavaa.

Joku vähän vajaampi rinnakkaisluokan tyttö käytävällä piti oikein esityksen, jossa hän imitoi karrikoiden tätä tyttöä hiustenheilautuksin ja sanoin "Mä oon niin kauniSSHH!! Mul on tämmöset pitkät merenneitohiukSETHHH!!" ja mitä nyt muuta sanoikaan.

Onhan noista ajoista jo yli 15 vuotta aikaa, mutta jäihän ne mieleen. 😱

Muistan tuollaista käytöstä. Mutta se ei johtunut kateudesta tai siitä että toinen oli oikeasti se koulun kaunein. Vaan se johtui näiden eräiden suhteellisen pissaliisamaisesta käytöksessä, eivätkä he olleet mitenkään mukavia ihmisiä muita kohtaan.

Tämä kateiskortti on niin nähtyä ja sitä useimmin käyttävät ne, joiden luonne ei ole yhtä kaunista katseltavaa kuin ulkonäkö. On olemassa hyvin paljon kauniimpi naisia, jotka eivät kohtaa samaa "kateutta' ja se ero on nimensä heidän itsensä muiden kohtelemisessa.

Eli toisin sanoen kaikki tai ainakin suurin osa kauniista tytöistä on itse syyllisiä siihen, että heitä kohdellaan huonosti. Oletpas hauska tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan