Kerro alle jokin juttu, joka kuvaa sinun ja puolisosi yhteistä huumorintajua!
Ei tarvitse olla mikään vitsi, voi olla myös jokin tapahtuma tai sattuma tai uutinen, mikä tahansa minkä koet kuvaavan teitä pariskuntana hyvin.
Kommentit (28)
Aina oli sellaista lakonista tilannekomiikkaa.
Esimerkki, joka ei kerrottuna naurata yhtään: Oltiin pihalla lasten kanssa, ja talon vieressä olevaa mäkeä laski vanha pappa polkupyörällä verkkaista vauhtia. Ehkä minuutin kuluttua papan jo ollessa näkymättömissä samaa mäkeä lasketteli hiljakseen toinen vanhahko mieshenkilö pyörällään. Mies vaan totesi, että "takaa-ajo" ja naurusta ei meinannut tulla loppua.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn aina välillä esim., että pidettiinkö teillä mattoja lattialla lapsuudessasi. Vastaus on aina sama ja sitten nauretaan. Samalle jutulle, vanhalle vitsille. Ei sitä toki joka päivä voi tehdä.
Monesti myös seksiaiheisia juttuja, kuten "minä sulle piimät näytän" ja toinen vastaa tyyliin "lupaat vaan".
Nuo seksisävytteiset jutut meilläkin yhteiset. Esim. kun ehdotan siivousta, sanoo mies yleensä aina, että ei kai tänään, eikö vois joku toinen pvä? yms. Ja mä kerron, että taas menetit kunnon imutukset, johon mies taas vastaa, että älä yritä älyttää, ethän sä ole ottanut suih... moniin vuosiin. Mun sitten "kuuluu sanoa", että ai joo, niinhän se olikin.
Mies lähti aikoinaan työmatkalle lentokoneella, ja mä vein hänet kentälle, ja hain kentältä. Kerran sitten oli jäänyt sivupeili outoon asentoon, en tiedä olikohan naapuri kääntänyt vahingossa autoonsa mennessään vaiko mitä, mutta peili osoitti kohti taivasta. Oli kiire ja lähdin menemään ja unohdin koko peilin.
Hain miestä taas koneelta ja kun hän astui autoon ja sanoi, että olet tainnutkin odotella malttamattomana, kun olet peilin kääntänyt ylös, jotta näet kun ukkokulta saapuu. Nauratti niin hitosti, kun kuvittelin itseni asentamassa peiliä, jotta saan siitä innokkaana katsoa kun kone laskeutuu.
Mulla on englantilainen mies ja kulttuuri- ja kielierot aiheuttaa hauskoja kommelluksia melkein päivittäin. Mies on tosi romanttinen ja minä..noh.. tyypillinen "kylmä" suomalainen nainen.
Kerran olin lähdössa ovesta ulos kun huikkasin miehelle "give me the keys/anna mulle avaimet!" ja mies tuli antamaan pusua ja olin että mitä ihmettä... hän oli kuullut "give me a kiss/anna mulle pusu".
Toisen kerran kirjoitin tekstarin töistä, että let's go for a sweaty walk after work/lähdetään hikiselle/reippaalle kävelylle töiden jälkeen. Hän oli lukenut väärin että let's go for a sweet walk/lähdetään romanttiselle kävelylle. Mulla oli ollut hikiliikunta mielessä ja mies unelmoi kuutamokävelystä haha. Näille me aina nauretaan!
^^ Hauska tuo pilates juttu XD. Me miehen kanssa usein imitoidaan toisia ihmisiä ja nauretaan mahat kippurassa.
Olimme Ylläksellä eläinpihalla. Siellä oli kikkurakarvaisia possuja, jotka haisivat currylle. MIes totesi, että ovat valmiiksi marinoineet itsensä.
Tehdään pieniä kepposia toisille :D
Vierailija kirjoitti:
Tehdään paljon sananmuunnoksia... Kummankin aivot kääntää automaattisesti asioita ja sitten hauskoja huomatessa sanotaan ne ääneen ja nauretaan yhdessä :) Lapset tykkää tästä paljon!
Tähän liittyen kerron teille tarinan: Olimme miehin kanssa pienen kirkonkylän antiikkikaupassa. Kiertelimme sinne tänne ja törmäsimme yht`äkkiä katsosta roikkuvaan poronsarvista tehtyyn kristallein koristettuun kattokruunuun.
Purskahdimme hillittömään nauruun, sillä kumpikin ajatteli samaan aikaan samaa asiaa: "sarvista kyhätty kattokruunu"
Näitä on niin paljon. :-D Mutta tässä nyt yksi eiliseltä.
Syötiin Papa Rafkin -pakastepizzaa, ja mies vei sen paketin kylppäriin lämminvesivaraajan päälle. Paketissa on kuva tästä Papa Rafkinista, jolla on hiukan, noh, jotenkin pelottava ja toisaalta myös vähän pervo ilme. :-D Tuolla kuva: http://smart2.qred.fi/thumb2/c/31/37/b2/3137b24d5edcc53c79380101a7465ed… Mies asetteli paketin pystyyn siten että tää Rafkin "näkee" suihkunurkkauksen ja vessanpöntön.
Mies: "Setä katsoo meitä kun käydään suihkussa tai pissalla. Setä tykkää!"
Minä: "Hui, en mä uskalla mennä pissalle jos siellä on pelottava setä!"
Mies: "Setä katsoo kun pissaat ja näkee sun pimpsan, mulla on onneksi parempi tilanne koska oon selin setään silloin kun pissaan."
Minä: "Yhyy ja en mä voi mennä suihkuunkaan niin ettei setä näe!"
Mies: "Et niin. Setä tykkää katsella!"
Minä: "Ajatteleeko se sitten kaikkea näkemäänsä kun se runkkaa?"
Mies: "Ei vaan se runkkaa siinä samalla kun katselee meitä."
Sitten ostoslistavitsit on yksi mikä toistuu säännöllisesti. Joko niin että jompikumpi heittää yhdessä ostoslistaa kirjoittaessa että kalastusdildoja tms. ihan päätöntä. Tai sitten huomaan kaupassa ostoslistaa katsoessani, että mies on multa salaa kirjoittanut siihen napanöyhtää 1 pkt, aina repeän noille mitkä huomaan yllättäen kaupassa. :-D Ja tietysti aina asiaankuuluvat pahoittelut, että napanöyhtä oli justiin päässyt loppumaan niin en voinut ostaa sitä.
Mä myös joskus pelleilen miehelle esittämällä jotain ihme mörköhiippariotusta, niitä on muutama erilainen versio. Yleensä siis pidän jotain älämölöä ja tepsutan paikallani samalla kun kädet huitoo tms. liikehdintää. Ja mies hekottaa mun esitykselle. :-)