Mieheni ei oikeasti ole halunnut minua puoleen vuoteen
Jos seuraavat 6kk menee samoissa merkeissä, tarvitsen seksiä avioliiton ulkopuolelta.
Kommentit (25)
En aio sairastua masennukseen miehen takia ja siksi että olen mennyt tekemään lapsia. Ap
Ajattelitko odottaa vielä 6 kk?? itse alan jo kahden viikon päästä kattelemaan puhelimestani kenenkäs numeroita täältä löytyiskään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko odottaa vielä 6 kk?? itse alan jo kahden viikon päästä kattelemaan puhelimestani kenenkäs numeroita täältä löytyiskään.
Oletko lapsiperheen äiti? Ap
Vierailija kirjoitti:
2 viikon päästä?
Minun mieheni pihtasi tahallaan 2 kk. Kun kysyin lopulta syytä, haukkui minut liian rumaksi. Jälkeenpäin on ottanut vähän takaisin ja sanonut, että halusi vain loukata, että todellinen syy oli se, ettei hän tykkää, että luen av:ta.
True story.
Kannattaa alkaa lutkuttamaan. Kyllä se siitä tokenee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa lutkuttamaan. Kyllä se siitä tokenee.
Ei, mies ei halua että kosken häneen millään tavalla. Ap
Saitteko lapsen? Olet pilalla seksin suhteen jos olet synnyttänyt miehellesi.
Enemmän liikkumista talossa pillusillaan.
Vierailija kirjoitti:
Saitteko lapsen? Olet pilalla seksin suhteen jos olet synnyttänyt miehellesi.
Voi olla. Olisiko sitten ollut sopia järjestelyistä miehen kanssa ennen lasta? Minä en lasta hinkunut edes. Ap
Vierailija kirjoitti:
Enemmän liikkumista talossa pillusillaan.
Tuskin auttaa ja talvella tulee kylmä. Ap
Ammattivalittaja taas liikkeellä, vaikkakin henkilöllisyytensä paljastumisen jälkeen ei enää nikillään. Laihduta, niin ehkä rupeaa kiinnostanaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja taas liikkeellä, vaikkakin henkilöllisyytensä paljastumisen jälkeen ei enää nikillään. Laihduta, niin ehkä rupeaa kiinnostanaan taas.
Tuskin, bmi 19,5... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, bmi 19,5... ap
Onko miehesi koira vai miksi luulet, että juoksisi luiden perässä?
No mikä se syy on ettei se sua halua panna? Omituisten miesten kanssa te olette alkaneet lapsia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se syy on ettei se sua halua panna? Omituisten miesten kanssa te olette alkaneet lapsia tekemään.
Miesten pitäisi siis haluta naista kuin naista?
Hei mulla sama tilanne jo useamman vuoden! Sillai että maks kerran puoleen vuoteen kelpaa. Oon yrittänyt vaikka mitä ja nyt voi sanoo et hänestä tullut vielä niin k-pää muutenkin ettei mua enää kiinnosta itseäkään.. että hyvin menee..
Onhan se iso duuni. Helpommalla selviää kun pistää hanskaan. Ei tarvi tyydyttää kuin itsensä.
Minun ei 10 vuoteen