Toi Shakira on kyllä maailman turhin artisti
Biisit latteata paskaa ja muija hytkyttää kuin kiimanen koira. Jotenkin sairaan näköistä toi sen hetkutus.
Kommentit (11)
opettele ap itsekin hytkyttelemään, se on kuules hauskaa .
Ihan hauskoja biisejä, piristää mieltä. Itse Shakira on kyllä ru-ma
Itse tanssin aika paljon, mut toi ei onnistu. Se on sairaan hyvä tanssija, vaik nytkähteleekin välillä tosi kummallisesti :D
Se ulina-laulu on korvia vihlovaa.
Mutta kaunis Shakira kyllä on! Ihanat kasvot :)
Shakira on kaunis, musiikista tykkään, mutta tuo tanssiminen näyttää välillä vähän oudolta, ihan kuin olisi saamassa epileptistä kohtausta : D Uskon kyllä, että on vaikeaa ja hän on tosi hyvä tanssija, mutta silti.. No, ehkä se on vaan tottumiskysymys.
Ap:n mies on varmaan korviaan myöten ihastunut Shakiraan ja ap purkaa täällä turhautumistaan ja mustasukkaisuuttaan ; )
Mun mielestä shakiran kasvot taas ovat rumat, mutta makukysymyshän se on. Jos mun mieheni ois johonkin julkkikseen ihan lääpällään, jättäisin sen
Minusta taas esim. J-Lo ja Beyonce käyttävät lantiotaan tanssissa seksikkään näköisesti.
t. pökkelö
Kuuntelee aika erityyppistä musaa. Kyllä mustakin Shakira ihan kaunis on, mutta sen " tanssi" on aivan mielipuolisen näköistä nylkytystä. Aivan järkyttävää. Ja musa skeidaa. T:Ap
Kaikki Idols-artistit (myös ulkolaiset) ja Britney.