Naiset, millaiset alushousut salille/jumppaan?
Mitkä seikat vaikuttavat alushousu valintaan salilla tai jumpassa?? Miksi juuri kyseiset mallit ovat omasta mielestäsi parhaimmat ja miksi juuri kyseiset mallit? Mikä on ikäsi, paino ja pituus??
Kommentit (39)
Vanhat ja mukavat "ritsat". Valintaan vaikuttaa juuri mukavuus ja se ettei valu persvakoon. Kauniimmat pitsiset yms setit jätän muuhun käyttöön.
164/64
Vierailija kirjoitti:
Ap alkoi vastailemaan itselleen.
taas kerran.. en ymmärrä miksei kirjoittele näitä johonkin pervo-palstalle, kun pitää av:lle tunkea sata aloitusta stringeistä ja juoklsutrikoista yms. shaissesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan stringit hyvät, kun vako kuitenkin hikoilee.
Etkö ole kokeillut?? Aivan huiput tehtreeniin ja salille. Ei tarvitse miettiä että alkkarirajat näkyy ja pysyvät hyvin paikalla Peppuvaossa. Mitä tulee bakteereihin niin mulla ei ainakaan ole koskaan ollut tulehduksia että pepusta siirtyisi bakteerit pimppiin kosteuden mukana. Suosittelen lämmöllä Stringejä liikuntaan.!!!
AP:lle tiedoksi, että nämä sun vastailut "naisena" tunnistaa kilometrin päähän. Opettele kirjoittamaan mm. peppuvako ja stringit pienellä alkuikirjaimella, niin hämäät ehkä vähän pitempään.
Suhteellisen usein salilla käyvänä miekkosena haluan tuoda julki yhden asian tässä kun tälläinen hyvä foorimi siihen on nyt auki...:D Jumppahousuista hyvin useista NÄKYY LÄPI! Mustasta kankaasta tulee lähes läpikuultavan vaaleaa, kun sitä tankoa tai jotain muuta pitää kyykkiä lattialta suorinjaloin...hahah
Olen melko varma, että olen nähnyt kyykkyhäkin yläpuolelta tulevassa spottivalossa yhdet häpyhuulet....:D
No ehkä se oli vain mun testosteronin sekoittama korvienväli ja stringit oli muistettu laittaa jalkaan kuitenkin....
Mutta antakaa nyt vähän naiset armoa....:D Jos painot tippuu rinnalle niin se voi olla kohtalokasta...:D
EN tiedä mitä käytätte, mutta kamelinvarvas näkyy ja on TODELLA noloa!
M29
Vierailija kirjoitti:
EN tiedä mitä käytätte, mutta kamelinvarvas näkyy ja on TODELLA noloa!
M29
Juu samaa mieltä sun kanssa että monilla naisilla jäänyt alkkarit kotiin treenitrikoden alta ainakin mitä olen GoGo Park Tampere salilla seurannut. Käyttäkää naiset ALKKAREITA alla ettei nää "Cameltoe" efekti
Vierailija kirjoitti:
Saumattomat Hipsterit mulla käytössä merkkeinä Graft, Casall ja Under Armour. Ei tarvitse nyppiä peppuvaosta kun eivät lainkaan mene sinne johtuu varmaan pepun hyvästä muodosta.
Menevätkö kuitenkin pimppavakoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saumattomat Hipsterit mulla käytössä merkkeinä Graft, Casall ja Under Armour. Ei tarvitse nyppiä peppuvaosta kun eivät lainkaan mene sinne johtuu varmaan pepun hyvästä muodosta.
Kyllä ne sinne menevät ja ovat ihanan kosteat joko laukesit StringPervoTrikooMies?? Voisin myydä parit hikiset ja kosteat treenialkkarit jos maksat hyvin?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sinne menevät ja ovat ihanan kosteat joko laukesit StringPervoTrikooMies?? Voisin myydä parit hikiset ja kosteat treenialkkarit jos maksat hyvin?? :D
Kuvailisitko vielä tarkemmin noiden treenialkkareiden aromeja? Onko niissä sellainen kalamainen haju vai kenties sellainen hieman makea pimpanhaju? Onko tahroja tai joitain raitoja?
Terveisin StringPervoTrikooMies
Stringit parhaat treeniin Maija 54v
Saumattomat hipsterit :)
Niina-74
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko tälle pikku r*nkkarille. Sillä on alusvaatefetissi.
Aivan. Menköön jonne takaisin ylilaudalle kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko tälle pikku r*nkkarille. Sillä on alusvaatefetissi.
Aivan. Menköön jonne takaisin ylilaudalle kasvamaan.
Ylilauta on kaatunut :(
T: Jonne
Mulla ei alkkareita trikoiden alla , eikä jää "cameltoe" efektiä kun trikoot paksummat ja mustat väriltä.
Etkö ole kokeillut?? Aivan huiput tehtreeniin ja salille. Ei tarvitse miettiä että alkkarirajat näkyy ja pysyvät hyvin paikalla Peppuvaossa. Mitä tulee bakteereihin niin mulla ei ainakaan ole koskaan ollut tulehduksia että pepusta siirtyisi bakteerit pimppiin kosteuden mukana. Suosittelen lämmöllä Stringejä liikuntaan.!!!