Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko altshaimerin tauti ja parkkinssonin tauti sama?

Vierailija
02.11.2017 |

Kuuluuko siihen myös dementtija?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Alzheimer ja Parkinson oli kollegoita jotka löysi ton sairauden yhdessä, niille tuli riita siitä että kumman mukaan se nimetään joten molemmat jäi käyttöön... Lääkärit usein on jomman kumman koulukunnan tyyppejä ja kirjoittavat sitten diagnoosin sen mukaan...

dementia ei ole oma sairaus, vaan molempien noiden sairauksien oire vaan.

Vierailija
2/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Molemmat ovat tosin autoimmuunisairauksia (= isolta osin itse aiheutettuja), jotka voivat puhjeta mm. tulehdusta aiheuttavan ruokavalion seurauksena (viljat, kasvisrasvat, prosessoitu ruoka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Molemmat ovat tosin autoimmuunisairauksia (= isolta osin itse aiheutettuja), jotka voivat puhjeta mm. tulehdusta aiheuttavan ruokavalion seurauksena (viljat, kasvisrasvat, prosessoitu ruoka).

Sitten on sellainen Parkkisonnin tauti näitä autotauteja kanssa, eli pysäköidään niin että viedään ainakin kahden auton paikka.

Vierailija
4/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sun foliohattu tarpeeksi vahva?

Vierailija
5/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla netissä roikkuvilla on foliohattu. Hakusanoilla löytyy selostus siitä mikä on alzheimerintauti ja parkinsonintauti. Eri tauteja ovat.

Vierailija
6/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sun foliohattu tarpeeksi vahva?

Sillä on kattila päässä hatun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä